Work in progress

Gestart door Sebastiaan_W, apr 13, 2008, 10:03:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Hier een topic om te zien hoever het staat met de nieuwbouw/verbouwing van de stadions of om te laten weten welke clubs plannen hebben om hun stadion te verbouwen of een nieuw stadion te bouwen.

Joost

Uit een veel langere press release van Exeter City betreffende de nieuwe clubstructuur:

CiteerThe discussions with our various landlords, funders, development
partners and other associated bodies have been long and
extensive, and are reaching a point where we hope to be able to
make some exciting formal announcements over the summer.

TeeZee

Het was enigszins surrealistisch om 5,5 jaar na dato weer eens een bezoekje te brengen aan Oldham Athletics Boundary Park.










Hugo

Nog maar weinig "progress" daar in Oldham.

TeeZee

Citaat van: Hugo op apr 24, 2009, 10:22:35
Nog maar weinig "progress" daar in Oldham.
Inderdaad, ze hebben de Looker's Stand afgebroken en verder niets. Ze hadden die tribune net zo goed kunnen laten staan. Het stadionlandschap in Engeland wordt minder en minder, zoveel is wel zeker.

Peenvogel

http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-12424549

West Ham United gaat dus na de OS in het Olympische stadion spelen.

hgrm

Citaat van: Peenvogel op feb 11, 2011, 14:36:26
http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-12424549

West Ham United gaat dus na de OS in het Olympische stadion spelen.

Jammer...moderne stadions met atletiekbanen vind ik helemaal niks.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Peenvogel

Citaat van: hgrm op feb 11, 2011, 15:34:17
Jammer...moderne stadions met atletiekbanen vind ik helemaal niks.

Niemand denk ik, maar het plan van Tottenham was behoorlijk ridicuul. Die wilden het hele stadion afbreken en op dezelfde plek een voetbalstadion bouwen. Om de olympische faciliteiten wel in Londen te houden na 2012 waren ze van plan om het NCS in Crystal Palace Park te verbouwen tot een atletiekstadion voor 25.000 man. Dat was weer tegen het zere been van Crystal Palace want die willen schijnbaar zelf in Crystal Palace Park een stadion bouwen (met sintelbaan, dat dan weer wel), behoorlijk kansloos plan dus.

De voorstanders van de verhuizing naar het Olympische stadion en dus voetballen met sintelbaan tussen veld en publiek hadden ook een argument dat de laatste 3 CL finales in stadions met sintelbaan waren gehouden dus voor de sfeer zou zoiets niet uitmaken. Yeah right.

3434

http://www.indehekken.nl/west-ham-doe-het-niet/  Bekijk deze foto eens... Als dit mijn 2wekelijks uitzicht is, kap ik er onmiddelijk mee. Al zou er van de sfeer niets verloren gaan (yeah right?) het blijft een klote uitzicht. Dan kun je net zo goed voor de tv zitten.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

In Manchester hebben ze het veld uitgegraven en op de plaats van de atletiekbaan nog een ring toeschouwersplaatsen gemaakt. Had in Londen ook gekund; daar hoef je het hele stadion niet voor te slopen.

Het blijft merktwaardig; in Duitsland worden de atletiekbanen in hoog tempo beseitigt, terwijl ze in Engeland weer terug komen...
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op feb 11, 2011, 17:37:57
In Manchester hebben ze het veld uitgegraven en op de plaats van de atletiekbaan nog een ring toeschouwersplaatsen gemaakt. Had in Londen ook gekund; daar hoef je het hele stadion niet voor te slopen.

Het blijft merktwaardig; in Duitsland worden de atletiekbanen in hoog tempo beseitigt, terwijl ze in Engeland weer terug komen...

Maar de Engelse atletiekunie wilde in Londen een groot stadion behouden met atletiekbaan.

Wat ik heel opvallend blijf vinden is dat Tottenham waarschijnlijk helemaal niet mocht verhuizen naar het Olympisch stadion. Dat ligt namelijk echt om de hoek van Leyton Orient en West Ham. Regels zeggen duidelijk dat een club altijd toestemming moet krijgen om te verhuizen en dat de nieuwe bestemming niet een zeer directe concurrentieplaats mag zijn van een andere League club.

TeeZee

Als het gaat om groundhoppen is Engeland steeds meer een gepasseerd station aan het worden ben ik bang.

Verwijderd lid

Daar zou je zomaar gelijk in kunnen hebben.
Voor mijn gevoel is Duitsland gigantisch in opkomst (als ze de Engelsen al niet voorbij zijn).

hgrm

In de Engelse Non-league is voetbal ook nog leuk...En zolang stadions als Hillsborough, Goodison etc er nog staan, is het nog leuk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Hugo

Citaat van: Joost op feb 11, 2011, 19:26:17
Wat ik heel opvallend blijf vinden is dat Tottenham waarschijnlijk helemaal niet mocht verhuizen naar het Olympisch stadion. Dat ligt namelijk echt om de hoek van Leyton Orient en West Ham. Regels zeggen duidelijk dat een club altijd toestemming moet krijgen om te verhuizen en dat de nieuwe bestemming niet een zeer directe concurrentieplaats mag zijn van een andere League club.

Een club als Spurs mag natuurlijk altijd wat meer als de rest.