Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

KRCM1904

RC Mechelen blijft nog 1 seizoen langer in het Oscar Vankesbeeckstadion spelen.

www.radioreflex.be/2018/02/23/racing-mechelen-blijft-nog-1-jaar-langer-in-oscar-vankesbeeckstadion/
Laatste wedstrijd: 20/08/2023 RC Mechelen - Montignies SC A 10-0 (Croky Cup - 4e ronde)

Kennethvs98

Hallo allemaal, ik ben van plan om een paar mooie play off 1 wedstrijden mee te pakken begin mei. Hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Play Off wedstrijden? Ik weet dat volgende week het programma uitkomt dus dan kan het echte plannen gaan beginnen, maar ik zou graag van jullie horen of het mogelijk is om Play Off wedstrijden te bezoeken.

Koning Kriel

Citaat van: Kennethvs98 op mrt 08, 2018, 10:07:54
Hallo allemaal, ik ben van plan om een paar mooie play off 1 wedstrijden mee te pakken begin mei. Hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Play Off wedstrijden? Ik weet dat volgende week het programma uitkomt dus dan kan het echte plannen gaan beginnen, maar ik zou graag van jullie horen of het mogelijk is om Play Off wedstrijden te bezoeken.

Hoe mooier de wedstrijd hoe moeilijker, kijk na het uitkomen van het programma vooral eens op de website van de club daar staat over het algemeen alles wat je wil weten.

Joost

Citaat van: Kennethvs98 op mrt 08, 2018, 10:07:54
Hallo allemaal, ik ben van plan om een paar mooie play off 1 wedstrijden mee te pakken begin mei. Hebben jullie enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Play Off wedstrijden? Ik weet dat volgende week het programma uitkomt dus dan kan het echte plannen gaan beginnen, maar ik zou graag van jullie horen of het mogelijk is om Play Off wedstrijden te bezoeken.

In tegenstelling tot wat wij Hypercube ons wil laten geloven zijn toeschouwersaantallen in PO1 helemaal niet gigantisch hoog of dusdanig dat er uitverkochte duels zijn. Gewoon op de site van de club kijken dus.

Koning Kriel

Zeker als standard PO1 niet haalt gok ik dat alleen Club Brugge - Anderlecht en Anderlecht - Club Brugge uitverkocht zijn voordat je kans hebt.

ricodejong4

Is Berchem nog steeds de moeite waard? Er is veel over geschreven en gezegd, wil ze eigenlijk a.s. zondag voor het eerst bezoeken tegen Aalst.

Joost

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2018, 15:37:47
Is Berchem nog steeds de moeite waard? Er is veel over geschreven en gezegd, wil ze eigenlijk a.s. zondag voor het eerst bezoeken tegen Aalst.

Ja, en wees snel, deze zomer komen de bulldozers!

Nort

Citaat van: ricodejong4 op mrt 13, 2018, 15:37:47
Is Berchem nog steeds de moeite waard? Er is veel over geschreven en gezegd, wil ze eigenlijk a.s. zondag voor het eerst bezoeken tegen Aalst.
Watergatehopper heeft nog geen uur geleden een mooi fotoverslag geplaatst. Kijk en oordeel zelf...

Luccie

Citaat van: Joost op mrt 13, 2018, 15:51:05
Ja, en wees snel, deze zomer komen de bulldozers!

Is het zeker dat er deze zomer wordt verbouwd?

Nort

Citaat van: Luccie op mrt 13, 2018, 16:10:46
Is het zeker dat er deze zomer wordt verbouwd?
De curves achter het doel worden alvast gesloopt om met de bouwwerken te starten...

Luccie

Citaat van: Nort op mrt 13, 2018, 16:13:23
De curves achter het doel worden alvast gesloopt om met de bouwwerken te starten...

Dat wordt dan op kort termijn een bezoekje plannen aan Berchem :)

ricodejong4

Ah thanks! Ben al meer gemotiveerd om te gaan zondag haha

wekke

Ondertussen is Lierse overgebracht naar palliatieve zorgen. Supportersfederaties GeelZwart en YBA maakten gisteren bekend dat er minstens € 6 miljoen nodig is om volgend seizoen in 1B te kunnen starten. Beide groeperingen houden rekening met het verdwijnen uit het professionele voetbal en slaan de handen in elkaar om geld in te zamelen.

Als ik het allemaal zo hoor en lees dan zijn wij volgend jaar 1 of meerdere reeksen lager te bespeuren. En eerlijk, verlos ons na 15 jaar miserie gewoon uit ons lijden en laat ons in vereffening gaan.

Nort

Citaat van: wekke op mrt 14, 2018, 07:31:33
Ondertussen is Lierse overgebracht naar palliatieve zorgen. Supportersfederaties GeelZwart en YBA maakten gisteren bekend dat er minstens € 6 miljoen nodig is om volgend seizoen in 1B te kunnen starten. Beide groeperingen houden rekening met het verdwijnen uit het professionele voetbal en slaan de handen in elkaar om geld in te zamelen.

Als ik het allemaal zo hoor en lees dan zijn wij volgend jaar 1 of meerdere reeksen lager te bespeuren. En eerlijk, verlos ons na 15 jaar miserie gewoon uit ons lijden en laat ons in vereffening gaan.
Vervelende situatie, maar de achterban van Lierse is toch groot genoeg om (mocht het zover komen tot een 'faillesement') binnen enkele jaren weer terug te keren in het prof voetbal? Of zit ik er nu helemaal langs...

Joost

Citaat van: Nort op mrt 14, 2018, 08:19:17
Vervelende situatie, maar de achterban van Lierse is toch groot genoeg om (mocht het zover komen tot een 'faillesement') binnen enkele jaren weer terug te keren in het prof voetbal? Of zit ik er nu helemaal langs...

Lommel, een kleinere maar gezonde club gaat het dit seizoen zo te zien ook voor elkaar krijgen om terug te keren.

Maar als er nog zoveel liquide middelen nodig zijn, komt Lierse dan wel in aanmerking voor 1e Amateur?