Week 35: maandag 24 augustus t/m zondag 30 augustus

Gestart door syntric, aug 16, 2020, 22:50:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syntric

29/8: Dunkerque - Clermont. Weliswaar met een dikke OV erachter.
Jawel dit zou'em zowaar kunnen worden, mijn eerste wedstrijd sinds bijna 6 maanden... ik weet dat er hopen vriendenwedstrijden zijn geweest met publiek toegelaten, maar hier ben ik sowieso nooit liefhebber van geweest, allemaal wat te laidback naar mijn zin.
Geraak ik er niet in als neutraal supporter, dit weekend is het ook de eerste ronde van de Beker van België, die dan helemaal geen probleem zou mogen zijn :-)
Groundhopper for life :-)

DannyH79

Deze week geen wedstrijd voor mij denk ik, eind van de week ga ik ook ff een weekje weg in eigen land, dus het staat even op een laag pitje.

A.s. dinsdag waarschijnlijk wel een kijkje nemen op de Wageningse Berg.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper

Luccie

#2
30/08 stade Brainois - Bossière

spons

#3
25/08. Excelsior Maassluis - FC Rijnvogels
27/08. SC Feyenoord - De Baronie
29/08. Poortugaal - Excelsior Maassluis
29/08. Sliedrecht - VVSB
30/08. Wippolder - VUC
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

fcbisart

29/08 fc Paris - Valenciennes met oa saltacampos. Natuurlijk ervan uitgaande dat de situatie in en rond Parijs er niet slechter op wordt

Joost

Citaat van: fcbisart op aug 25, 2020, 07:55:30
29/08 fc Paris - Valenciennes met oa saltacampos. Natuurlijk ervan uitgaande dat de situatie in en rond Parijs er niet slechter op wordt

Moeten jullie na dat bezoek niet twee weken in quarantaine?

ALenstra


Mrmtty20


rogo_breda

Citaat van: fcbisart op aug 25, 2020, 07:55:30
29/08 fc Paris - Valenciennes met oa saltacampos. Natuurlijk ervan uitgaande dat de situatie in en rond Parijs er niet slechter op wordt
Nog slechter dan code oranje (alleen noodzakelijke reizen)? Of is dat vanuit België anders?

Joost

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2020, 11:18:55
Nog slechter dan code oranje (alleen noodzakelijke reizen)? Of is dat vanuit België anders?
Belgie heeft aan Parijs en omgeving dezelfde kleurcodering gegeven. Enkel noodzakelijke reizen en aan te raden om te testen en in quarantaine te gaan na terugkeer.

Citaat van: Mrmtty20 op aug 25, 2020, 09:58:00
30/08. SC Aarschot - Lokeren Temse
In België nog steeds 400 toeschouwers en verplichte mondkapjes?

rogo_breda

Citeer
In België nog steeds 400 toeschouwers en verplichte mondkapjes?
De meeste clubs hebben het over maximaal 200 toeschouwers.

Joost

Citaat van: rogo_breda op aug 25, 2020, 12:01:09
De meeste clubs hebben het over maximaal 200 toeschouwers.
Ohja, de dubbele aantallen zijn pas vanaf 1 september.

fcbisart

Parijs staat volgens mij in België oranje ingekleurd, bovendien zijn we maar een paar uur In Parijs en zeker en vast geen 48 uur. Stade Charlety heeft een capaciteit van 25000 toeschouwers en doorgaans komen er 1000 opdagen bij een thuiswedstrijd . Maw, risico is heel beperkt

DannyH79

Ondanks een weekje vakantie in eigen land en geen wedstrijd of bezoekje ingepland hebben staan toch even het sportpark aan de oprit van de camping bezocht. Hier heb ik vroeger toen ik met mijn ouders op vakantie was de wedstrijd tussen een regio selectie en Ajax gezien. Dit was in de tijd dat Ajax Finidi en Mrkela op proef hadden voor de rechtsbuiten positie.

https://groundhop-hopper.blogspot.com/2020/08/sportpark-den-elshof-sv-grol-groenlo.html

Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper