Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

rogo_breda, Thomas26 en 2 gasten bekijken dit topic.

Peenvogel

Als Engeland speelt dan is er ook geen voetbal in The Championship toch?

Peenvogel

Laat ik mijn vraag wat duidelijker maken. Als er interlandvoetbal is (zoals het weekend van 5 september 2010 dat gepland stond voor een bezoekje aan de UK) dan wordt er volgens mij in The Championship ook niet gevoetbald door de aanwezigheid van een aantal internationals van landen als IJsland, Trinidad & Tobago e.d. in deze competitie. Kan iemand dat bevestigen?

Het ligt er dan aan of ik met de boot ga (want als men in The Championship niet speelt) vallen beoogde bezoeken aan Norwich en Ipswich (als een van die twee thuis zouden spelen)in het water en moeten we het een niveautje lager opzoeken.

Joost


Peenvogel

Citaat van: Joost op jun 09, 2010, 10:48:46
Klopt helemaal.

Thanks! Dan gaan we naar Barnet/Leyton Orient/Southend/Colchester als ze thuis spelen. Waarbij Leyton mijn voorkeur heeft gezien de nabijheid van het centrum van Londen. (denkt stiekem alweer aan een tikka massala)

Peenvogel

Om 10:00 uur worden de fixtures bekend gemaakt.


3434

Ik ben als Duitsland-leek opzoek naar eindstanden van vorig jaar in de lagere klassen (5,6,..bedoel Niederrheinliga en consoorten). Iemand een goede website in gedachte?
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

hgrm

www.kicker.de
dan naar 'amateure' in de menubalk
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

3434

Net wat ik zocht. Bedankt!
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Stadionfreund

#263
Citaat van: 3434 op jun 19, 2010, 19:30:47
Ik ben als Duitsland-leek opzoek naar eindstanden van vorig jaar in de lagere klassen (5,6,..bedoel Niederrheinliga en consoorten). Iemand een goede website in gedachte?
www.fussball.de -> Amateure -> Niederrhein -> 09/10 -> Herren -> Niederrheinligen -> Niederrhein -> Niederrheinliga -> Anzeigen ;)

Maar Kicker was toch ook goed!?!
http://www.kicker.de/news/fussball/amateure/niederrheinliga-fb-1/2009-10/34/0/spieltag.html
Dem Ball hinterher - Die Reisen eines Stadionfreundes

King Nothing

Qua Frankrijk he...

Ik zit zo'n 10 dagen in het zuiden van Frankrijk (exacte planning is nog niet bekend). Ik zat wat te snuffelen qua clubs in die buurt en met Marseille, Monaco, Lyon en Nice heb je toch wel leuke clubs, tenminste, ik wil van de eerste drie sowieso het stadion bezoeken.

Lege stadions zijn indrukwekkend, maar met wedstrijd is uiteraard mooier. Nu zit ik me af te vragen of Nice het wel waard is om mijn vakantieschema overhoop te gooien. Als ik Nice mee wil pakken met wedstrijd kom ik aan dit schema:

28-07 speelt AS Monaco tegen Dinamo Moskou
31-07 speelt Nice een oefenpotje (tegenstander onbekend) en speelt Monaco een oefenpot (ook nog niet bekend wie)
01-08 speelt Marseille tegen Valencia
07-08 begint de comp met Lyon - Monaco

Staat de 1e speeldag in Frankrijk al 100% vast of wordt er nog geschoven voor tv? Aangezien Marseille, Lyon én Nice thuis beginnen zou een eventuele verschuiving mij wel mooi uitkomen :P Lyon - Monaco ga ik sowieso heen en ik wil coûte que coûte naar het stadion Vélodrome
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

spons

Citaat van: King Nothing op jun 30, 2010, 22:41:17
Qua Frankrijk he...

Ik zit zo'n 10 dagen in het zuiden van Frankrijk (exacte planning is nog niet bekend). Ik zat wat te snuffelen qua clubs in die buurt en met Marseille, Monaco, Lyon en Nice heb je toch wel leuke clubs, tenminste, ik wil van de eerste drie sowieso het stadion bezoeken.

Lege stadions zijn indrukwekkend, maar met wedstrijd is uiteraard mooier. Nu zit ik me af te vragen of Nice het wel waard is om mijn vakantieschema overhoop te gooien. Als ik Nice mee wil pakken met wedstrijd kom ik aan dit schema:

28-07 speelt AS Monaco tegen Dinamo Moskou
31-07 speelt Nice een oefenpotje (tegenstander onbekend) en speelt Monaco een oefenpot (ook nog niet bekend wie)
01-08 speelt Marseille tegen Valencia
07-08 begint de comp met Lyon - Monaco

Staat de 1e speeldag in Frankrijk al 100% vast of wordt er nog geschoven voor tv? Aangezien Marseille, Lyon én Nice thuis beginnen zou een eventuele verschuiving mij wel mooi uitkomen :P Lyon - Monaco ga ik sowieso heen en ik wil coûte que coûte naar het stadion Vélodrome

een oefenwedstrijd van Monaco lijkt me gezellig met 100 toeschouwers
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Hugo

Citaat van: spons op jul 01, 2010, 07:10:03
een oefenwedstrijd van Monaco lijkt me gezellig met 100 toeschouwers

Is KN er uberhaupt zeker van dat genoemde wedstrijden in eigen stadion gespeeld worden?

Hugo

Citaat van: King Nothing op jun 30, 2010, 22:41:17
Staat de 1e speeldag in Frankrijk al 100% vast of wordt er nog geschoven voor tv? Aangezien Marseille, Lyon én Nice thuis beginnen zou een eventuele verschuiving mij wel mooi uitkomen :P Lyon - Monaco ga ik sowieso heen en ik wil coûte que coûte naar het stadion Vélodrome

Montpellier - Bordeaux staat reeds op de zondag, waarschijnlijk nog twee wedstrijden naar zondag.

King Nothing

Citaat van: Hugo op jul 01, 2010, 07:34:08
Is KN er uberhaupt zeker van dat genoemde wedstrijden in eigen stadion gespeeld worden?
Monaco - Din. Moskou is iig in Monaco, de andere 2 oefenpotjes op 31-07 (Nice en Monaco) zijn beide nog geen tegenstander voor bekend en dus nog geen locatie.

Dat er 100 toeschouwers komen, jammer dan. Ik kan dan iig makkelijk aan kaarten komen haha.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Gert

We willen op 15 augustus naar de seizoensopening van Nottingham Forest tegen Leeds. Iemand tips voor tickets? Ik vrees nl dat het snel vol zal zitten.

Uiteraard heb ik me geregistreerd (maar verkoop online is nog niet gestart) en heb het ticketoffice gemaild, maar voorlopig hoor ik niks. Óf heel druk, óf vakantie, óf klantonvriendelijk. Tot nader order ga ik uit van een van de eerste twee.