Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HRM1880

België:
OH Leuven
Racing Mechelen
Antonia (2e provinciale B)
Borsbeek Sport (4e provinciale A)

Nederland:
RKC Waalwijk
FC Oss

Engeland:
Brighton & Hove Albion
Worcester Park (Combined counties football league - division one)

Duitsland:
Borussia Dortmund
Turbine Potsdam (1. Bundeslige vrouwen)

Slovakije:
AS Trencin (1. Liga)

voetbalfan

België:
Racing Genk (1ste klasse)
OHL (2de klasse)
Eendracht Aalst (3de klasse A)
Racing Mechelen (4de klasse B)

Overig:
Ajax (Nederland)
Dortmund (Duitsland)

FSC_87

RKC Waalwijk (kampioenswedstrijd gezien)
KRC Genk (kampioenswedstrijd gezien)
Patro Eisden (kampioenswedstrijd gezien)
Fenerbahce
Hertha BSC

Verwijderd lid

IJsselmeervogels
GVVV
Ajax
FC Barcelona
Oud-Heverlee Leuven
FC Oss
FC Kopenhagen
s.v. Valleivogels
Jong P.S.V.

Cyclebob

5 Kampioenen zien spelen afgelopen seizoen:  (ik ben niet zo'n gloryhunter)

Fc Oss
UNIO
RC Mechelen
KFC Uerdingen
Bangor City

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

3434

Citaat van: Cyclebob op mei 31, 2011, 15:17:57
5 Kampioenen zien spelen afgelopen seizoen:  (ik ben niet zo'n gloryhunter)

Haha, zou mijn volgende vraag geweest zijn! Aan iedereen met pakweg 6 kampioenen of meer. Speciaal gegaan omdat men kampioen kon spelen? Lijkt een domme vraag maar bij mij is dit niet echt het geval. Zo zag ik de allereerste wedstrijd van Preussen Münster in Wuppertal (1-1 overigens).

Uerdingen heb ik dan net wél bezocht omdat ze op titelkoers waren (ook al stonden ze 2de).
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

voetbalfan

Ik heb de meeste eerder toevallig gezien. Dortmund de eerste speeldag tegen Leverkusen, Leuven in oktober tegen Antwerp, Racing Mechelen omdat het de meest aantrekkelijke tegenstander van Berchem was en ik het Ludo Coeckstadion gezien wou hebben en dan ook nog op Katelijne omdat het niet ver was, Genk omdat onder andere Westerlo er speelde en ook met vrijkaarten voor de wedstrijd tegen Club Brugge en tot slot in januari Utrecht op het moment dat Ajax derde stond.

Ik ben niet echt de gloryhunter geweest eerder toevallige ontmoetingen met de toekomstige kampioenen.

3434

Interessant! Ik bedoelde dit overigens niet als verwijt ;-)   RC Mechelen en Berchem staan al 3 jaar op mijn virtuele lijst maarja..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

AthleticHolanda

De meeste zijn bij mij ook min of meer toeval, voor Preussen Münster en Bennekom ben ik speciaal naar de kampioenswedstrijd gegaan en dat is me beide keren perfect bevallen.
Verder heb ik KFC ook vaker gezien omdat ze op halve kampioenskoers lagen, maar die zie ik sowieso graag.

Niels_Zitterd

Ik heb de onderstaande kampioenen aan het werk gezien.

NL:
- Ajax
- RKC (kampioensmatch)
- FC Oss

BE:
- Racing Mechelen (kampioensmatch)
- Oud Heverlee Leuven (kampioensmatch)
- Patro Eisden Maasmechelen

DE:
- Rot Weiss Essen

Wellicht dat er nog een Duitse kampioen bijkomt maar dat zeg ik nog even niet hardop.

Verder heb ik een aantal wedstrijd gezien aan het begin van het seizoen en een aantal wedstrijden bewust bezocht omdat een club kampioen kon worden.

FSC_87

Citaat van: Niels_Zitterd op mei 31, 2011, 22:00:55
Wellicht dat er nog een Duitse kampioen bijkomt maar dat zeg ik nog even niet hardop.

Hmmm... Dit maakt mij nieuwsgierig...

Joost

Ik heb SVN zien voetballen voordat de competitie uberhaupt was begonnen. De enige ploeg die ik heb zien voetballen omdat ze kampioen konden worden is Noorbeek. Die speelden dan ook enkele weken voor het einde van de competitie uit bij de nummer 2.

Niels_Zitterd

Citaat van: FSC_87 op mei 31, 2011, 22:44:56
Hmmm... Dit maakt mij nieuwsgierig...

Het is niet zo spectaculair hoor. Ik doelde op SV Meppen, die kunnen nog kampioen worden.

Sebastiaan_W

Citaat van: Niels_Zitterd op jun 01, 2011, 08:47:13
Het is niet zo spectaculair hoor. Ik doelde op SV Meppen, die kunnen nog kampioen worden.

Vanavond moeten ze weer. Bij winst en verlies van Cloppenburg zijn ze kampioen.

Sebastiaan_W

Citaat van: Niels_Zitterd op jun 01, 2011, 08:47:13
Het is niet zo spectaculair hoor. Ik doelde op SV Meppen, die kunnen nog kampioen worden.

En zijn inmiddels kampioen.

De enige kampioen die ik aan het werk heb gezien.