Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Niemand die naar het WK dames gaat in Deutschland?

HRM1880

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 09:04:09
Niemand die naar het WK dames gaat in Deutschland?
Nadat de halve finale van de Champions League mij eerder dit seizoen zo goed bevallen is, zou ik daar wel eens wedstrijd durven meepikken.

Verwijderd lid

Ik heb er wel aan gedacht, had een combi Hoffenheim - Augsburg willen doen, maar op de momenten dat ik kan spelen ze in die twee steden op dezelfde dag ... jammer.

spons

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 09:04:09
Niemand die naar het WK dames gaat in Deutschland?

nee sorry, ik kijk graag naar vrouwen maar niet op een voetbalveld
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

De vrouwen die je doorgaans op het voetbalveld ziet, is niet het soort waar ik buiten het voetbalveld graag naar kijk.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Verwijderd lid

Citaat van: hgrm op jun 08, 2011, 16:11:18
De vrouwen die je doorgaans op het voetbalveld ziet, is niet het soort waar ik buiten het voetbalveld graag naar kijk.

Daarom zitten de toeschouwers er ook een eind vandaan ... van veraf gaat 't nog net :-)

ALenstra

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 09:04:09
Niemand die naar het WK dames gaat in Deutschland?
Ik heb er over nagedacht maar ik zie geen zaterdag-wedstrijden in de dichtbij gelegen steden. Verder heb ik weing zin om van te voren een kaartje te bestellen. Of kan je gewoon op de dag van de wedstrijd naar de kassa?

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op jun 08, 2011, 16:44:25
Ik heb er over nagedacht maar ik zie geen zaterdag-wedstrijden in de dichtbij gelegen steden. Verder heb ik weing zin om van te voren een kaartje te bestellen. Of kan je gewoon op de dag van de wedstrijd naar de kassa?
In de meeste gevallen zal je op de dag van de wedstrijd gewoon een kaart kunnen kopen. Alleen de finale en wedstrijden van het Duitse team zijn uitverkocht.
Kijk even op www.dfb.de of er nog voldoende kaarten zijn voor de wedstrijd(en) die je op 't oog hebt.
PS: mocht je daarwerkelijk gaan ... meldt het even op het forum ... wie weet wat ik doe ...

Voetbalhopper

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 09:04:09
Niemand die naar het WK dames gaat in Deutschland?

Nee, er zijn grensen :d

Joost

#519
Ik dacht er aan om een wedstrijdje te gaan kijken in Monchengladbach, das toch wel zo'n 20 minuten rijden. Maar die tickets zijn schandelijk duur.

30 euro voor een groepswedstrijd
45 euro voor een kwartfinale

En dan mag je ook nog 9 euro per kaartje betalen aan administratie en verzendkosten...

Verwijderd lid

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 19:28:23
Ik dacht er aan om een wedstrijdje te gaan kijken in Monchengladbach, das toch wel zo'n 20 minuten rijden. Maar die tickets zijn schandelijk duur.

30 euro voor een groepswedstrijd
45 euro voor een kwartfinale

En dan mag je ook nog 9 euro per kaartje betalen aan administratie en verzendkosten...

hebben we de parkeerkosten nog niet eens meegeteld.
Er waren kaarten voor 15 euro beschikbaar, maar die zijn (vanzelfsprekend) het snelste weg.

Joost

Citaat van: Meester op jun 08, 2011, 19:59:09
hebben we de parkeerkosten nog niet eens meegeteld.
Er waren kaarten voor 15 euro beschikbaar, maar die zijn (vanzelfsprekend) het snelste weg.

Dat waren kaarten met Obstructed View in Sinsheim en Wolfsburg.

Voor de goedkoopste plaatsen in alle andere stadions was 30 euro de goedkoopste kaart. Alleen kinderen onder 17 mogen er voor 15 euro is. Zelfs een toch weinig aansprekend affiche Nieuw Zeeland v Mexico kost zoveel.

Bossche Bol

€30 !!!
Al KREEG ik 30 euro, dan ging ik nog niet naar die baltrappende huppelkutjes kijken.

Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

hgrm

Obstructed View in Sinsheim en Wolfsburg???? Dat zijn beide gloednieuwe stadions.....
Toppunt van incompetentie als daar plaatsen met obstructed view zijn.

Of zouden ze de plaatsen achter Blatter bedoelen waar je weinig ziet omdat het ego van de man in de weg zit....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: Joost op jun 08, 2011, 19:28:23
Ik dacht er aan om een wedstrijdje te gaan kijken in Monchengladbach, das toch wel zo'n 20 minuten rijden. Maar die tickets zijn schandelijk duur.

30 euro voor een groepswedstrijd
45 euro voor een kwartfinale

En dan mag je ook nog 9 euro per kaartje betalen aan administratie en verzendkosten...

Al zou ik dat geld toe krijgen zou ik er nog niet heen willen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen