Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

GroundhopWinger en 5 gasten bekijken dit topic.

hgrm

Als we alleen naar stadions kijken en niet naar clubs (dan mis ik bv Ajax en Cercle Brugge nog):

Eredivisie (NL)
Eerste divisie (NL)
Eerste klasse (B)

De topklasse (za) heb ik compleet gehad, maar is dat na de promotie van DETO niet meer.

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FC_Emmen

Iemand ervaring met kaartjes kopen voor Charlton Athletic? Was aan het kijken voor de wedstrijd tegen Millwall op 16 maart en heb naar de club gemaild over hoe ik aan kaartjes kan komen en/of ik moet reserveren maar je hebt helaas een ''red card'' met bookinghistory nodig. Iemand een idee hoe je dit op de 1 of andere manier kan omzijlen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Naar het stadion gaan en vragen of een Charlton supporter een kaartje voor je wil kopen.
Hebben wij toen gedaan toen ze degradeerden tegen Spurs. Zijn vriendelijke mensen daar dus komt goed.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

FC_Emmen

Zal het tegen Millwall nog niet uitverkocht zijn op matchday? Toch een (stads)derby...
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

FCT1980

Ja maar volgens mij kun je dan nog wel kaarten krijgen. Gewoon op tijd gaan. Die wedstrijd tegen de Spurs was destijds ook super belangrijk voor CAFC. Was ook niethelemaal uitverkocht. Wanneer spelen ze tegen Palace? Als die ook niet uitverkocht is weet je zeker dat je kaarten knt krijgen tegen Millwall.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

ALenstra

Volgens mij is Charlton-Millwall een risicowedstrijd. Staat er niks op de clubsite?

FC_Emmen

#876
Citaat van: FCT1980 op jan 21, 2013, 15:51:31
Ja maar volgens mij kun je dan nog wel kaarten krijgen. Gewoon op tijd gaan. Die wedstrijd tegen de Spurs was destijds ook super belangrijk voor CAFC. Was ook niethelemaal uitverkocht. Wanneer spelen ze tegen Palace? Als die ook niet uitverkocht is weet je zeker dat je kaarten knt krijgen tegen Millwall.
14 september moesten ze daar tegen. Waren 21,730 mensen.
Citaat van: ALenstra op jan 21, 2013, 15:52:33
Volgens mij is Charlton-Millwall een risicowedstrijd. Staat er niks op de clubsite?
Ja, daarom heb je een booking history nodig waarschijnlijk ;)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Zaterdag ben ik in Monaco, als ik daar een wedstrijd heb gezien, moet ik dat dan tellen als een 'nieuw' land?

FWM

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2013, 18:46:26
Zaterdag ben ik in Monaco, als ik daar een wedstrijd heb gezien, moet ik dat dan tellen als een 'nieuw' land?

Dat lijkt me wel toch?
Tenzij je er al een keer eerder een voetbalwedstrijd hebt gezien natuurlijk. ;-)
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2013, 18:46:26
Zaterdag ben ik in Monaco, als ik daar een wedstrijd heb gezien, moet ik dat dan tellen als een 'nieuw' land?

Haha, dat zou je kunnen doen ja. Maar aangezien het toch 'gewoon' Franse competitie is, zou ik het niet doen. Theoretisch kan je bij Monaco zelfs de bal het land uit schieten, omdat de grens gelijk achter de tribune met de bogen (dus tussen stadion en trainingsveld door) loopt.

FCT1980

Citaat van: FC_Emmen op jan 21, 2013, 16:00:29
14 september moesten ze daar tegen. Waren 21,730 mensen.Ja, daarom heb je een booking history nodig waarschijnlijk ;)

Moet je na gaan. Dat is de grote concurrent en toen was het niet eens uitverkocht.
Ik zou het aandurven om gewoon te gaan en bij het stadion wat te fixen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Dieter

Weet er iemand of er voor Ajax-Den Haag terug uitsupporters zijn toegelaten? Was een tijdje geleden sprake van, maar sindsdien is er geen nieuws meer hierover.

HRM1880

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2013, 18:46:26
Zaterdag ben ik in Monaco, als ik daar een wedstrijd heb gezien, moet ik dat dan tellen als een 'nieuw' land?
Ik heb Newport-Wrexham als een nieuw land geteld.

AthleticHolanda

Citaat van: FWM op jan 21, 2013, 19:10:37
Dat lijkt me wel toch?
Tenzij je er al een keer eerder een voetbalwedstrijd hebt gezien natuurlijk. ;-)

Citaat van: Ici c est Paris op jan 21, 2013, 19:12:37
Haha, dat zou je kunnen doen ja. Maar aangezien het toch 'gewoon' Franse competitie is, zou ik het niet doen. Theoretisch kan je bij Monaco zelfs de bal het land uit schieten, omdat de grens gelijk achter de tribune met de bogen (dus tussen stadion en trainingsveld door) loopt.

Citaat van: HRM1880 op jan 21, 2013, 19:28:06
Ik heb Newport-Wrexham als een nieuw land geteld.

Het is inderdaad Franse competitie, maar wanneer ik bijvoorbeeld Cardiff-Derby Country zou bezoeken tel ik dat als een wedstrijd in Wales, en als dat mijn eerste was dus ook als nieuw land Wales.

Alleen is me de status van Monaco wat onduidelijk, maar dat is dus gewoon officieel een apart land? Wat grappig trouwens inderdaad hoe die grens getrokken is achter het stadion van Monaco, het lijkt er wel heel erg op dat het stadion persé op Monegaskisch grondgebied moest liggen :-D.

Ici c est Paris

Citaat van: AthleticHolanda op jan 21, 2013, 19:57:49
Het is inderdaad Franse competitie, maar wanneer ik bijvoorbeeld Cardiff-Derby Country zou bezoeken tel ik dat als een wedstrijd in Wales, en als dat mijn eerste was dus ook als nieuw land Wales.

Alleen is me de status van Monaco wat onduidelijk, maar dat is dus gewoon officieel een apart land? Wat grappig trouwens inderdaad hoe die grens getrokken is achter het stadion van Monaco, het lijkt er wel heel erg op dat het stadion persé op Monegaskisch grondgebied moest liggen :-D.

Monaco is een apart land, met aparte staatsburgers, een eigen vorst etc. Staat slechts onder bescherming van Frankrijk, mocht ooit een land Monaco aanvallen;)