Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nort

Citaat van: Luccie op feb 05, 2013, 19:54:17
Bedankt voor de snelle reacties en kan daar zeker wat mee.

Hmm, eerlijk gezegd had ik niet nagedacht over Mechelen en Kortrijk, maar zal zeker de tip onthouden.
Hebben jullie nog andere tips voor Belgische wedstrijden? In mijn beleving is de sfeer in Genk en Luik altijd wel passioneel, of zit ik er nu naast?

Wedstrijd bezoeken op Bosuil van Royal Antwerp is ook zeker een aanrader!

Dieter

Citaat van: Luccie op feb 05, 2013, 19:54:17
Bedankt voor de snelle reacties en kan daar zeker wat mee.

Hmm, eerlijk gezegd had ik niet nagedacht over Mechelen en Kortrijk, maar zal zeker de tip onthouden.
Hebben jullie nog andere tips voor Belgische wedstrijden? In mijn beleving is de sfeer in Genk en Luik altijd wel passioneel, of zit ik er nu naast?

Een Charleroi-Standard lijkt me toch ook een aanrader. Zuiderse taferelen en gemakkelijk om aan kaarten te geraken.

MartijNFR

Iemand hier die in het bestelbestand van Freiburg staat (voor thuiswedstrijden).
Wil namelijk met 3 vrienden naar Dortmund - Freiburg in het uitvak, maar ik sta zelf enkel in het bestand van uitwedstrijden bij Freiburg.
Voor deze pot moet je of mitglieder, of seizoenkaarthouder of bezoeker van thuiswedstrijden zijn.

Alvast bedankt!
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Effzeh

Je kunt volgens mij een account aanmaken als je een kaartje voor een thuiswedstrijd besteld, dan moet je even doorklikken bij het bestellen en zodra je je inloggegevens hebt ingevuld het wegdrukken, en daarna bij de uitwedstrijden onlineshop inloggen. Ik heb dit geprobeerd maar weet niet of je dan ook voor Dortmund-uit kaarten kunt bestellen.

Ik zit zelf ook te twijfelen om te gaan, weet alleen niet hoe lang het duurt voordat de staanplaats tickets verkocht zijn...

MartijNFR

Helaas werkt dat niet, je moet dus echt een keer tickets voor een thuiswedstrijd hebben gekocht..
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Effzeh

Ik zie het inderdaad ja, hopelijk zijn er bij de start van de vrije verkoop nog genoeg (betaalbare) tickets over.

spons

Citaat van: MartijNFR op feb 06, 2013, 21:41:35
Iemand hier die in het bestelbestand van Freiburg staat (voor thuiswedstrijden).
Wil namelijk met 3 vrienden naar Dortmund - Freiburg in het uitvak, maar ik sta zelf enkel in het bestand van uitwedstrijden bij Freiburg.
Voor deze pot moet je of mitglieder, of seizoenkaarthouder of bezoeker van thuiswedstrijden zijn.

Alvast bedankt!

Ik zal zo even voor je op hun site kijken, ik heb een boekingshistorie bij Freiburg
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

MartijNFR

Citaat van: spons op feb 07, 2013, 12:30:02
Ik zal zo even voor je op hun site kijken, ik heb een boekingshistorie bij Freiburg
Zou top zijn, bedankt alvast.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

FC_Emmen

Iemand enig idee of je bij Helmond Sport eventueel tussen het thuispubliek kan zitten of lopen er daar veel vervelende figuren rond?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

cafebac

Buiten het feit dat elke Helmonder lui, vuil, ongeletterd werkloos tuig is dat de hele dag in trainingspak loopt verwacht ik dat je op de lange zijdes geen problemen zult ondervinden;)

hgrm

Ah! De Helmonders zijn dus de Horinezen van Brabant.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

spons

Citaat van: FC_Emmen op feb 11, 2013, 12:17:27
Iemand enig idee of je bij Helmond Sport eventueel tussen het thuispubliek kan zitten of lopen er daar veel vervelende figuren rond?

Je kan bij elke club in Nederland gewoon als uitsupporter tussen het thuispubliek zitten
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nort

Ik zou niet op de korte zijde gaan zitten, maar op de lange zijde is dat geen enkel probleem. Ik zou wel de toebehoren van Emmen uit de auto preventief verwijderen.

tomv

Ik ben me ervan bewust dat er genoeg te doen is in het nachtleven van Newcastle, maar heeft iemand nog gouden tips?

Freekos79

Citaat van: tomv op feb 18, 2013, 16:44:56
Ik ben me ervan bewust dat er genoeg te doen is in het nachtleven van Newcastle, maar heeft iemand nog gouden tips?

In Newcastle doen ze vaak moeilijk als je met veel mannen een club binnen wilt.
Volgende wedstrijd: ?