Hoofdmenu

Vraag het maar...

Gestart door TeeZee, jun 30, 2008, 21:46:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Freebird op okt 03, 2014, 00:46:31
Morgen naar MVV - FC Oss. Tips qua parkeren dichtbij het stadion?
Probeer 'm in Wittevrouwenveld kwijt te raken (en hoop dat na afloop alles er nog aan zit)

Terranova

Citaat van: Freebird op okt 03, 2014, 00:46:31
Morgen naar MVV - FC Oss. Tips qua parkeren dichtbij het stadion?
Ik zet hem altijd op de burgemeester van Oppenstraat, of in een van de zijstraten. Altijd wel plek.
Ben niet heel bekend in Maastricht, ga wel eens bij MVV kijken, maar volgens mij is dit inderdaad het Witte Vrouwenveld. Beruchte wijk, maar nog nooit iets gehad ofzo.

Het makkelijkste;

Als je vanaf de A2 uit de richting van Eindhoven komt bij eerste stoplichten naar links richting stadion. Dan rij je vervolgens VOOR het tankstation rechtsaf en dan meteen naar links. Vervolgens rij je met de bocht mee naar rechts, dan kom je op de burgemeester van Oppenstraat. Hier is vaak nog wel links of rechts een parkeerplaats te vinden voor de huizen. En anders rij je ergens even een straatje in. Vooral tegen Oss zal het niet zo heel lastig zijn.

AthleticHolanda

Waarom niet gewoon op de parkeerplaats voor het stadion?

Mar

Ik zou graag morgenmiddag een wedstrijd gaan kijken in Duitsland.
Echter zijn de matchen van Leverkusen, Dortmund uitverkocht.

Indien je toch met de auto opgaat naar het stadion, heb je dan nog kans op de zwarte markt? Of is dat helemaal niet het geval in Duitsland.


AthleticHolanda

Citaat van: Mar op okt 03, 2014, 14:50:27
Indien je toch met de auto opgaat naar het stadion, heb je dan nog kans op de zwarte markt?

Ja.

Joost

Citaat van: Mar op okt 03, 2014, 14:50:27
Ik zou graag morgenmiddag een wedstrijd gaan kijken in Duitsland.
Echter zijn de matchen van Leverkusen, Dortmund uitverkocht.

Indien je toch met de auto opgaat naar het stadion, heb je dan nog kans op de zwarte markt? Of is dat helemaal niet het geval in Duitsland.
Leverkusen v Paderborn uitverkocht dacht ik... maar ze hebben een familiedag dus je mag bijna gratis naar binnen.

Voor het uitvak zijn nog 98 kaartjes te koop, kassa opent om 13:30.

spons

Citaat van: Joost op okt 03, 2014, 18:26:42
Leverkusen v Paderborn uitverkocht dacht ik... maar ze hebben een familiedag dus je mag bijna gratis naar binnen.

Voor het uitvak zijn nog 98 kaartjes te koop, kassa opent om 13:30.

Het "affiche" Leverkusen - Paderborn is wat mij betreft dan ook zo onaantrekkelijk dat ik daar gratis nog niet naar toe zou willen. Ik zou absoluut naar Dortmund gaan als ik jou was.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Mar

Citaat van: spons op okt 04, 2014, 04:14:17
Het "affiche" Leverkusen - Paderborn is wat mij betreft dan ook zo onaantrekkelijk dat ik daar gratis nog niet naar toe zou willen. Ik zou absoluut naar Dortmund gaan als ik jou was.

Is ook de bedoeling. Echter neem ik aan dat het niet gemakkelijk is om aan tickets te geraken (uitverkocht) ter plaatse..

spons

Citaat van: Mar op okt 04, 2014, 08:59:25
Is ook de bedoeling. Echter neem ik aan dat het niet gemakkelijk is om aan tickets te geraken (uitverkocht) ter plaatse..

Meestal kaartverkoop genoeg buiten in Duitsland
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

ALenstra

Viagogo of andere ruilbeurzen.

Voetbalman

Nog een late dankjewel voor de reacties op 'parkeren aan de Geusselt'.

Mar

Leverkusen - Paderborn was een succes. Na een file van 2uur stilstaan nog gratis VIP kaartjes kunnen scoren. Van timing gesproken!

Terranova

Citaat van: AthleticHolanda op okt 03, 2014, 13:34:46
Waarom niet gewoon op de parkeerplaats voor het stadion?

Omdat het daar meestal vol is. Tenzij je om 18:00 daar bent.

Sander11

Iemand al eens kaarten besteld viagogo, wil ergens 2 kaarten voor bestellen hoe kan ik zien of die kaarten wel naast elkaar zijn?
HEYA DEN BOSCH!

wormonline

Citaat van: Sander11 op okt 15, 2014, 09:16:12
Iemand al eens kaarten besteld viagogo, wil ergens 2 kaarten voor bestellen hoe kan ik zien of die kaarten wel naast elkaar zijn?
Ik heb een keer voor Werder Bremen kaarten gekocht op viagogo. Ging prima, behalve dat we 3x de prijs van een kaartje betaalden. Maar dat weet je vantevoren natuurlijk. Wij hadden staanplaatsen, dus daar waren geen vaste plekken.