Week 40 / 29 sep - 5 okt 2008

Gestart door Sebastiaan_W, aug 06, 2008, 18:20:37

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maroboduus

Citaat van: AthleticHolanda op okt 01, 2008, 13:58:16
Ik alweer acht, moet ook zeggen dat ik het vaak goed naar m'n zin heb in Friesland.

Ik ook. Buiten Heereveen vond ik het in Nederland het aangenaamst in Doetinchem en Waalwijk.

Joost

Het is niet naast de deur maar ik ben er ook al tweemaal geweest. Twee topervaringen. De eerste keer won Roda met 3-4 door de teen van Brouwers in blessuretijd. De tweede keer wonnen we er voor de beker met 0-2.

Houseman

Ah, jammer je hebt die fantastische onterechte nederlagen dus niet meegemaakt. (goal Jensen onderkant lat, en die 5-4 2 of 3 seizoenen geleden)

Joost

Nee, Roda heeft 3 maal gewonnen iin Heerenveen, ik heb er 2 gezien.

Houseman


Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op okt 01, 2008, 12:41:34
Hoe kan het zijn dat je nog nooit in Heerenveen bent geweest?

Zelfs PSV heeft daar vrij vervoer naartoe neem ik aan?

In het verleden heb ik een seizoenkaart gehad van Borussia Mönchengladbach, deze speelden bijna altijd op zaterdagmiddag
15:30, dus onmogelijk om nog in Heerenveen te geraken. Buiten de 4 jaren om van Gladbach, heb ik zelf constant gevoetbald. Dit jaar is voor
het eerst zeg maar dat ik vrij ben van Gladbach en mijn eigen voetbal. De reden dus ook dat ik nog nooit bij Twente of Sparta ben geweest.

SC Heerenveen heb ik altijd wel een sympathieke club gevonden met een goed beleid. Het stadion lijkt me erg mooi en heb ook veel zin in morgenavond. Hoop alleen dat het fileleed richting het noorden niet al te veel zal worden.

Houseman, bedankt voor de informatie:-) Is P6 nooit vol met parkeren bij een wedstrijd?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op okt 01, 2008, 10:43:19
P6 is voor jou ideaal. Gratis en je loopt direct naar de goede kant van het stadion, richting de oosttribune.

Volgens de site is P6 voor parkeerkaarthouders? P8 schijnt zonder parkeerkaart te mogen?
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Houseman

Ik zie het ja. Lijkt me zeer vreemd eerlijk gezegd, maar ik heb er zelf nog nooit geparkeerd dus het zou zo maar kunnen. P8 is volgens mij bij de McDonalds en ook prima te doen.

Joost

Citaat van: spons op aug 29, 2008, 14:55:39
Donderdag 2 oktober  Kalmar FF - Feyenoord

Feyenoordfans waren uitstekend te horen gisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de trip is tegengevallen.

spons

Citaat van: Joost op okt 03, 2008, 09:08:16
Feyenoordfans waren uitstekend te horen gisteren. Ik kan me niet voorstellen dat de trip is tegengevallen.

Wedstrijd was fantastisch ik werd echt gek van de spanning.  Zit nu even te internetten op het station van Boras waar we straks weer per trein vertrekken. Stad zelf is vrij saai alles om 1 uur dicht woensdagavond was er helemaal weinig te beleven ( net zoals dinsdagavond in gotenborg ) maar gisterenavond was de stemming uitgelaten in een ierse pub en in een locale discotheek
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Zaterdag: KRC Genk - YR KV Mechelen
Zondag: Willebroek-Meerhof - Turnhout

Stadionhopper

Citaat van: Houseman op okt 02, 2008, 15:23:52
Ik zie het ja. Lijkt me zeer vreemd eerlijk gezegd, maar ik heb er zelf nog nooit geparkeerd dus het zou zo maar kunnen. P8 is volgens mij bij de McDonalds en ook prima te doen.

Op P6 had je inderdaad een parkeerkaart nodig, heb het nog even geprobeerd daar. Heb de auto maar gewoon bij het station neergezet, van daaruit wist ik de weg nog omdat ik al ooit voor het Abe Lenstra Stadion heb gestaan.
Was een leuke wedstrijd gisteravond, het stadion zat goed gevuld, net niet uitverkocht. 7 Doelpunten, hadden er meer kunnen zijn...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Stadionhopper

04.10.2008 Heracles Almelo - Roda JC
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Sebastiaan_W

Citaat van: Dennis1981 op okt 04, 2008, 17:04:23
04.10.2008 Heracles Almelo - Roda JC

Qua sfeer is Heracles één van de leukere clubs om te bezoeken in Nederland.

Batflyer

Vandaag dus naar de IJsselderby geweest. Een matige tot slechte wedstrijd, klote weer en een stadion dat zelfs bij een échte wedstrijd niet sfeervol is.

Ik had er wel ff wat meer van verwacht.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)