Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Semper Fidelis

Citaat van: Jef400 op jul 04, 2019, 21:44:01
Daarnaast is Wattenscheid op een mooie herfstmiddag ook best een dagtrip waardig.

Zeggen ze ook niet dat je daar de lekkerste Bradwurst in Duitsland kan krijgen?

Jesse

Citaat van: Semper Fidelis op jul 04, 2019, 22:23:13
Zeggen ze ook niet dat je daar de lekkerste Bradwurst in Duitsland kan krijgen?

klopt! stond toevallig een artikel over wattenscheid in het laatste panenka magazine. Schijnbaar is de bratwurst meerdere keren uitgeroepentot beste van Duitsland.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Semper Fidelis op jul 04, 2019, 22:23:13
Zeggen ze ook niet dat je daar de lekkerste Bradwurst in Duitsland kan krijgen?

Feit!!
Het ene stadion is het andere niet!

Rob1977_PSV

Zojuist 6 kaarten kunnen scoren voor BVB-Bayern, maar het gaat enorm hard! Voor degenen die te kans nog willen grijpen, ben er snel bij!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!

cornederuiter

Citaat van: Rob1977_PSV op jul 05, 2019, 09:21:45
Zojuist 6 kaarten kunnen scoren voor BVB-Bayern, maar het gaat enorm hard! Voor degenen die te kans nog willen grijpen, ben er snel bij!

Zijn nog genoeg kaarten beschikbaar. Vanochtend ook 2 kaartjes voor Gelbe Wande voor 17 euro p.s. kunnen kopen.
Daarvoor kan je ze niet laten liggen eigenlijk.

cornederuiter

Citaat van: Semper Fidelis op jul 04, 2019, 21:40:07
Münster speelt tegen Kaiserslautern, die hadden afgelopen seizoen gemiddeld meer dan 1,500 uitsupporters mee, dus denk dat die pot het sfeervolst zal worden. Al zal het door de vakantie wel wat rustiger zijn op 3 augustus. Vind persoonlijk de oldskool bak van Münster ook zeker niet verkeerd.

Klint goed! Kaartjes zijn ook wel prima te regelen toch?

Nort

Citaat van: cornederuiter op jul 04, 2019, 19:51:01
Supercup lijkt me door bovenstaande inderdaad ook een mooi tripje.
Hopen dat we morgen kaarten kunnen kopen.

Wil daarom heen nog een potje meepakken op zaterdag of zondag in Regionalliga West of 3. Liga, welke club is een aan (of af) rader uit onderstaande clubs? Denk zelf dat Münster het leukste is, maar laat me graag verrassen.

Oberhausen
Munster
Lippstadt
Homberg
Haltern
Wattenscheid
Ik ga maar voor advocaat van de duivel spelen. Ik vond Munster een verschrikking en als ik €50 betaald krijg om er nog een keer heen te gaan, ga ik nog niet.

Stadion is OK, niets bijzonders. Een deel van de thuisfans is alles behalve gastvrij en dan heb je daar ook nog uber ultra's die zichzelf de adel vinden.

Footballromantic

Citaat van: spons op jul 03, 2019, 18:51:39
16/11. 15:00 Glentoran - Glenavon
16/11. 19:45 Noord Ierland - Nederland
idem!
Groundhopping & Feyenoord Rotterdam

wekke

Citaat van: Nort op jul 05, 2019, 19:29:17
Ik ga maar voor advocaat van de duivel spelen. Ik vond Munster een verschrikking en als ik €50 betaald krijg om er nog een keer heen te gaan, ga ik nog niet.

Stadion is OK, niets bijzonders. Een deel van de thuisfans is alles behalve gastvrij en dan heb je daar ook nog uber ultra's die zichzelf de adel vinden.

Ik had enkele jaren geleden dezelfde ervaring bij Munster, in de derby tegen Osnabruck. Elk vak had zijn ultra groepering en ze waren ongelooflijk egocentrisch. Als het ene vak een lied inzette dan begon het andere vak gewoon een ander lied er doorheen te zingen. Het had werkelijk niets meer te maken met het steunen van je eigen club.

Hugo

Citaat van: wekke op jul 07, 2019, 08:32:02
Ik had enkele jaren geleden dezelfde ervaring bij Munster, in de derby tegen Osnabruck. Elk vak had zijn ultra groepering en ze waren ongelooflijk egocentrisch. Als het ene vak een lied inzette dan begon het andere vak gewoon een ander lied er doorheen te zingen. Het had werkelijk niets meer te maken met het steunen van je eigen club.

Ik had een vergelijkbare ervaring in Münster, misschien wel mijn slechtste vinckervaring ooit.

Jef400

Als ik dit zo lees ben ik blij geen ambitie te hebben om de Duitse 55 (team 56 is Bayern II) te voltooien.

spons

Citaat van: Jef400 op jul 07, 2019, 11:16:18
Als ik dit zo lees ben ik blij geen ambitie te hebben om de Duitse 55 (team 56 is Bayern II) te voltooien.

Waarom dan 55 en geen 56 ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

Ik reken 2e elftallen in profcompetities niet mee voor het voltooien.

Semper Fidelis

Citaat van: wekke op jul 07, 2019, 08:32:02
Ik had enkele jaren geleden dezelfde ervaring bij Munster, in de derby tegen Osnabruck. Elk vak had zijn ultra groepering en ze waren ongelooflijk egocentrisch. Als het ene vak een lied inzette dan begon het andere vak gewoon een ander lied er doorheen te zingen. Het had werkelijk niets meer te maken met het steunen van je eigen club.

Dat is daar verleden tijd. Die twee groepen zijn uiteindelijk weer één groep geworden, maar door de 'Ausgliederung' zijn ze ermee gekapt. Een halfjaar geleden is daar een nieuw initiatief qua sfeer op poten gekomen. Heb zelf trouwens helemaal niets met Preußen Münster, heb zelf zelfs sympathie voor de aartsvijand VfL Osnabrück. De eerste keer toen ik de derby in Münster bezocht, was er wel op de grond gekalkt 'Groundhoppers raus' en een pijl dat ze weer terug moesten lopen. Zelf voor de rest geen negatieve ervaringen met locals gehad.

Rob1977_PSV

In de oktober vakantie van plan om naar FC Sevilla-Levante te gaan; iemand ervaring met het scoren van tickets bij Sevilla..
Ik ga gewoon uit van losse verkoop aan het stadion, maar ik lees graag de meningen van anderen!
Altijd in voor een mooie Europese trip met PSV of een ordinaire groundhop ergens in het wilde weg!