Voetbal in de zomermaanden, de zomer van 2009

Gestart door Dennis-V, mei 21, 2009, 10:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lek11


Lek11

Citaat van: Dennis-V op mei 24, 2009, 10:19:14
Sterker nog ... het zit nog vele, vele, vele malen dieper dan mening mens dan bedenken. Bij mij ook, ware het niet dat ik besef hier op een forum actief te zijn waar clubvoorkeuren in zekere zin van ondergeschikt belang zijn; neemt niet weg dat je mij op die bovengenoemde dagen niet in Huizen, Emmen en Hoogeveen zult aantreffen.

Dat begrijp ik volkomen. Mij zul je immers ook niet bij een oefenwedstrijd, of wat dan ook, van jullie club zien. Maar wat jij al zegt, het is hier van ondergeschikt belang dus waarom moeilijk doen over een paar oefenwedstrijden van Ajax die worden gespeeld. Voor de woonachtigen in Huizen, Emmen of Hoogeveen, of daar dichtbij, is het bijvoorbeeld misschien wel interessant.

Houseman

CiteerHeracles Almelo oefent tegen Chivas Guadalajara
Heracles Almelo heeft een oefenwedstrijd aan het programma toegevoegd. De Mexicaanse topclub Chivas Guadalajara is op vrijdag 10 juli de tegenstander. De wedstrijd wordt afgewerkt in Beckum en begint om 19.00 uur. Chivas werd 11 keer landskampioen in Mexico en veroverde in 1962 de CONCACAF Champions Cup. Dit seizoen werd de ploeg in de halve finale van de Zuid Amerikaanse Champions League uitgeschakeld, nadat het een ronde eerder had afgerekend met de Argentijnse grootmacht Boca Juniors. De club werd in het verleden getraind door de Nederlanders Hans Westerhof en Leo Beenhakker. Ook Carlos Salcido (PSV) stond er onder contract.

spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

King Nothing

Citaat van: Lek11 op mei 24, 2009, 10:32:24
Dat begrijp ik volkomen. Mij zul je immers ook niet bij een oefenwedstrijd, of wat dan ook, van jullie club zien. Maar wat jij al zegt, het is hier van ondergeschikt belang dus waarom moeilijk doen over een paar oefenwedstrijden van Ajax die worden gespeeld. Voor de woonachtigen in Huizen, Emmen of Hoogeveen, of daar dichtbij, is het bijvoorbeeld misschien wel interessant.
Ik woon in Emmen, maar gezien mijn gevoel over Ajax zal het mij een behoorlijke worst zijn dat ze hier spelen.
Ik volg m'n eigen BVO'tje wel door de voorbereiding heen. FC Emmen dus. Maar daarvan is buiten een oefenpot tegen BV Veendam op 18 juli nog maar weinig over te melden. Zodra ik een programma heb ram ik dat hier wel neer.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

AthleticHolanda

Kwam geheel toevallig hier langs...

CiteerHartlepool United will travel to Holland this summer as part of their pre season preparations for next season.

Pools will train at the Dutch national training camp and play games against FC Volendam and SC Cambuur on the 13th and 15th of July respectively.

Last season Danny Wilson opted for a tour of Scotland but Chris Turner has made it clear that the trip to Holland was a key part of his plans.

''I enjoyed Scotland last season but I think it's good to go to Holland and get away from everything, and I'm looking forward to two competitive games over there.'' he told the official site.

Pools will also face Conference sides York City and Gateshead at the end of July with further friendlies expected to be announced in the coming days.

En even voor de zekerheid --> http://www.hartlepoolunited.co.uk/page/NewsDetail/0,,10326~1667344,00.html

hgrm

Even tussendoor: Ik zie in het overzicht steeds de naam FC Oss opduiken. Het zal toch niet waar zijn dat Téé-Oo-Péé.....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op mei 28, 2009, 21:55:57
Even tussendoor: Ik zie in het overzicht steeds de naam FC Oss opduiken. Het zal toch niet waar zijn dat Téé-Oo-Péé.....

Jawel, TOP is niet meer. Naamsverandering in Oss.

Rokerman

Ik heb gister inside information gekregen dat ook Sunderland deze zomer in Nederland te vinden is, maar ik mág er verder helaas nog niks over vertellen omdat het nog niet officieel bekend gemaakt is.....
FTM

maze

hallo , kben redelijk nieuw hier , even hetvolgende ,mijn bericht heeft geen meerwarde aan deze topic , het is meer een vraag .weet er iemand wanneer valencia speelt in de maand augustus .ik ben namelijk op reis van 1 tot en met 14 augustus en zou graag een match meepikken .heb er al geweest met club brugge voor de uefa cup.wil deze evaring nog eens meemaken ;prachtig stadion .dus kan iemand me helpen ?

weet er ook iemand welke spaanse ploegen er rond valencia zijn . van een heb ik weet en dat is levante .
ale hopelijk helpt me iemand.

Ici c est Paris

Het Spaanse competitieschema is nog niet bekend, dus we weten nog niet wanneer Valencia thuisspeelt. Overigens vermoed ik dat de competitie dan nog niet begonnen is.

spons

Citaat van: maze op jun 02, 2009, 18:33:22
hallo , kben redelijk nieuw hier , even hetvolgende ,mijn bericht heeft geen meerwarde aan deze topic , het is meer een vraag .weet er iemand wanneer valencia speelt in de maand augustus .ik ben namelijk op reis van 1 tot en met 14 augustus en zou graag een match meepikken .heb er al geweest met club brugge voor de uefa cup.wil deze evaring nog eens meemaken ;prachtig stadion .dus kan iemand me helpen ?

weet er ook iemand welke spaanse ploegen er rond valencia zijn . van een heb ik weet en dat is levante .
ale hopelijk helpt me iemand.

Spaanse competitie zal zeker nog niet begonnen zijn dus misschien een vriendschappelijk wedstrijdje, Villareal is in de buurt en iets doorrijden ( km of 400 naar Barcelona ) is volgens mij op 2 augustus de opening van het nieuwe stadion van Espanyol tegen Liverpool.

De Spaanse clubs beginnen hun voorrondes  in de CL of UEFA Cup pas in de week van 20 augustus.

Misschien is er nog wat in de tweede of derde divisie
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Rokerman

Het staat nu inmiddels op de safc site, dus ik neem aan dat het bekend gemaakt mag worden: Sunderland doet mee aan het Amsterdam Tournament ! Samen met Ajax, Atletico Madrid en Benfica. Kortom, vrijdag 24 en zondag 26 juli, twee wedstrijden in de ArenA.....
http://www.safc.com/news/black-cats-to-play-in-amsterdam-tournament.html
FTM

Hielke

1 juli:  sc Heerenveen - Go Ahead Eagles (Terwolde)
8 juli: sc Heerenveen - Sivasspor (Leek)

Sebastiaan_W

CiteerZaterdag 27 juni: RKSV Driel-PSV (18.00 uur), dinsdag 30 juni: Mierlo-Hout-PSV (19.00 uur), woensdag 1 juli: De Valk-PSV (19.00 uur), zaterdag 4 juli: UDI '19-PSV (16.00 uur), dinsdag 7 juli: RKC Waalwijk-PSV (19.00 uur, onder voorbehoud), zaterdag 11 juli: Brondby-PSV (15.00 uur), dinsdag 14-zaterdag 18 juli: trainingskamp in Duitsland (omgeving Hannover), zaterdag 18 juli: Besiktas-PSV (in Zutphen, 16.00 uur), dinsdag 21 juli: nog niet bekend; zaterdag 25 juli: PSV-elftal Phillip Cocu (19.30 uur) plus Open Dag.