WWS 2008 / Speelronde 9

Gestart door TeeZee, sep 04, 2008, 14:24:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

TeeZee

Dennis1981 v Maroboduus
Joost v TeeZee
Daffy v hgrm (degradatieduel)
Ici c est Paris v HJanneman

Maroboduus

Speel het komende weekeinde met Linfield FC in de Carnegie Premier League. Die spelen uit bij Glenavon FC.

Joost

Ik ga gokken, ik speel met Weltania MD1 die een uitwedstrijd spelen bij Sportclub '25 MD1 zaterdag om 11 uur.

HJanneman

In speelronde 9 speel ik a.s. zondag met Deportes Copiapo tegen Santiago Wanderers in de Chileense Primera B 2008.

TeeZee

Zaterdag 6 Sep 2008 Zodiak Staryi Oskol - Metallurg Lipetsk
Rusland, 2e divisie.

Stadionhopper

Porthmadog FC - Rhyl FC

Wales, vrijdag 20:30 uur
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Ici c est Paris

Ik speel met Excelsior tegen RBC.

Stadionhopper

Citaat van: Ici c est Paris op sep 05, 2008, 17:15:10
Ik speel met Excelsior tegen RBC.

Was er gisteren bij, maar was niet veel soeps van  beide kanten. RBC heeft een hele grote kans laten liggen. Over het algemeen had Excelsior (vooral 2e helft) het betere van het spel, toen ik dacht dat er geen doelpunten meer zouden vallen, kopte Braber de 1-0 binnen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

hgrm

Doe mij AFC (Hoofdklasse A zo) maar
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadionhopper

Citaat van: Maroboduus op sep 04, 2008, 17:39:10
Speel het komende weekeinde met Linfield FC in de Carnegie Premier League. Die spelen uit bij Glenavon FC.

Volgens de website van Linfield FC is de eerstvolgende uitwedstrijd tegen Glenovan op 31 januari 2009....
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Joost

Citaat van: Joost op sep 05, 2008, 09:02:33
Ik ga gokken, ik speel met Weltania MD1 die een uitwedstrijd spelen bij Sportclub '25 MD1 zaterdag om 11 uur.

Mijn schoonzusje en haar team waren me goedgezind door met 0-4 te gaan winnen. En ze heeft nog een keer gescoord ook.

TeeZee

Mijn team speelde 1-1, dus die heb je gewonnen.

De overige uitslagen komen pas woensdag.

Maroboduus

Citaat van: Dennis1981 op sep 07, 2008, 22:24:10
Volgens de website van Linfield FC is de eerstvolgende uitwedstrijd tegen Glenovan op 31 januari 2009....

Die match is het afgelopen weekeinde afgelast. Kennelijk als gevolg van het optreden van het nationale team?! In elk geval was het de enige afgelasting in de Carnegie Premier League.

Ik zou dan ook hierbij om permissie willen vragen om een alternatieve match uit te mogen kiezen welke nog voor het weekeinde gespeeld zal worden. Veel keus is er helaas niet meer, maar ik speel dan graag met FC Carl Zeiss Jena II, die het morgenavond op zullen nemen tegen Grün-Weiß Wolfen in de Oberliga NOFV-Süd.

Stadionhopper

Citaat van: Maroboduus op sep 09, 2008, 13:38:42
Die match is het afgelopen weekeinde afgelast. Kennelijk als gevolg van het optreden van het nationale team?! In elk geval was het de enige afgelasting in de Carnegie Premier League.

Ik zou dan ook hierbij om permissie willen vragen om een alternatieve match uit te mogen kiezen welke nog voor het weekeinde gespeeld zal worden. Veel keus is er helaas niet meer, maar ik speel dan graag met FC Carl Zeiss Jena II, die het morgenavond op zullen nemen tegen Grün-Weiß Wolfen in de Oberliga NOFV-Süd.

Volgens de site van Kicker is de wedstrijd afgelast, maar Kicker is niet erg betrouwbaar wat betreft hierover, op de site van Linfield weet men helemaal niets over dat er zondag tegen Glenavon gespeeld moest worden.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Maroboduus

CiteerVolgens de site van Kicker is de wedstrijd afgelast, maar Kicker is niet erg betrouwbaar wat betreft hierover, op de site van Linfield weet men helemaal niets over dat er zondag tegen Glenavon gespeeld moest worden.

Je hebt gelijk Dennis. Ik had die info van Kicker en het is bekend dat hun matchkalender helaas niet 100% betrouwbaar is. Heb nu wel de reden van de afgelasting gevonden: de keeper van Linfield is voor het nationale team opgeroepen. Bron: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/irish/7584780.stm

Aangezien die wedstrijd binnen 30 dagen ingehaald dient te worden, zou ik hierbij TeeZee als officieel wedstrijdleider willen vragen wat we gaan doen:-) Óf we wachten tot het duel tussen Glenovan en Linfield ingehaald gaat worden, óf we pakken morgen de wedstrijd van Carl Zeiss Jena II als vervangende uitslag. Ik wil overigens best wachten tot Linfield de wedstrijd in gaat halen, hoewel dat dan betekend dat ik nu twee wedstrijden minder heb "gespeeld" dan de rest en één minder dan hgrm.