De 0-0-nachtmerrie

Gestart door TeeZee, mrt 28, 2008, 22:03:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mike_t

Gisterenavond was het weer zover.... eigenlijk ook wel zoals verwacht.
De lamme tegen de blinde, oftewel Jong PSV tegen Jong Ajax. Beide teams voor het grote deel op trainingskamp met het eerste elftal.
Typische 0-0. Waren over en weer wel wat kansen, maar voetballend was het zeer matig.
De reeks was gelukkig nog niet zo lang,10 wedstrijden.
Vanaf nu zal het vast de goede kant opgaan, op naar een reeks van 50.

Jef400

Een enorme hap stof. Zo voelt het ook voor mij aangezien het mijn eerste sinds 2019 is. Maar het was afgelopen vrijdag voor mij in de Utrechtse Galgenwaard voor het eerst in tijden weer eens raak. Barkas en Cillessen zorgden met enkele puike reddingen voor een 0-0. Een 0-0 die qua spelbeeld bij vlagen nog wel aardig te doen was, maar in de laatste fase toch vaak finesse miste. Utrecht-NEC 0-0

FC_Emmen

Het was tijdens Emmen - Groningen raak. 0-0.
Spannend was het dan weer wel op de tribune.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

spons

Citaat van: FC_Emmen op okt 30, 2022, 17:44:24
Het was tijdens Emmen - Groningen raak. 0-0.
Spannend was het dan weer wel op de tribune.

Ik heb een groot gedeelte van deze wedstrijd op tv gezien en sorry dat ik het zeg maar wat was dat vreselijk slecht van beide kanten. Het deed echt pijn aan je ogen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FC_Emmen

Citaat van: spons op okt 30, 2022, 21:37:31
Ik heb een groot gedeelte van deze wedstrijd op tv gezien en sorry dat ik het zeg maar wat was dat vreselijk slecht van beide kanten. Het deed echt pijn aan je ogen
Dat geloof ik direct, maar in het stadion met een voorkeur voor 1 van beide clubs is het wel spannend.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

rogo_breda

Dat snap ik. En dat snapt iedereen hier toch zeker? Er gaat toch niemand zomaar een Eredivisiewedstrijd zonder clubvoorkeur kijken in de hoop op goed voetbal?

FC_Emmen

Citaat van: rogo_breda op okt 31, 2022, 14:17:03
Dat snap ik. En dat snapt iedereen hier toch zeker? Er gaat toch niemand zomaar een Eredivisiewedstrijd zonder clubvoorkeur kijken in de hoop op goed voetbal?
Bij sommige clubs is alleen winnen soms niet goed genoeg ;)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

hgrm

Afgelopen zondag ook een leuke:

Columbia - SDO (eerste klasse zondag). De eerste helft was hemeltergend, de tweede helft iets beter maar het leek op een bloedeloze 0-0 af te stevenen. Totdat SDO dankzij een handsbal in diep in de blessuretijd 0-1 maakt....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Stadiumhopper

Voor het eerst sinds 24 april weer een 0-0 gezien. Toen was het Spartak Trnava MFK Ruzomberok. Gisteren was het sc Telstar - ADO Den Haag.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

Koning Kriel

Ik had prijs bij VVV - Willem II. En die wedstrijd was ook gewoon niet om aan te gluren. Al was er nog 100 uur doorgespeeld dan was er niet gescoord.

Stadiumhopper

Afgelopen zaterdag was het weer zover. Twee wedstrijden gezien in het Mandemakers Stadion en dit was de tweede 0-0. Volgende keer maar in het café blijven zitten.
Bezochte grounds: 69

Instagram: Stadiumhopper.nl
Blog: https://www.stadiumhopper.nl/

DanielsenAxedal

Tussen 7 mei en 2 juni maar liefst vijf keer een 0-0 meegemaakt. Daarin waren er drie zelfs achter elkaar.

07/05: Csep-Gól FC - Csepel FC
13/05: Debreceni VSC - Honvéd Kispest
14/05: III. Kerületi TVE - Budaörsi SC
28/05: BVSC Zugló - Szentlőrinc SE
02/06: Duitsland - Frankrijk (u17 finale)


Als iemand nog een spreuk heeft liggen om de vloek te laten verdwijnen, hoor ik het graag.
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

woutertwente

Ik had in april 2 0-0's achter elkaar. Servette FC - FC Lugano 0-0, Vitesse - Excelsior 0-0. Gelukkig was de eerstvolgende wedstrijd een spektakelstuk: Twente - Sparta 3-3.

Vinnn

Exact 1 jaar zat er tussen, maar Feyenoord heeft het gepresteerd om in mijn 3e duel van dit seizoen al een brilstand op het bord te krijgen. Hopelijk was het de laatste, want het was niet om aan te gluren.

Jef400

Door privéomstandigheden kwam ik vandaag pas aan de eerste wedstrijd van 2024 toe. Telstar en Den Bosch lieten zien waarom ze zo laag in de KKD staan. Dit was van beide kanten uit niet om aan te gluren. Na exact 40 wedstrijden was het dus weer eens tijd voor een 0-0.