Bijhouden bezochte wedstrijden

Gestart door Wesley10__, mei 25, 2016, 13:28:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wesley10__

Ik vroeg me af hoe de rest zijn groundhopstatistieken/wedstrijdoverzicht enz. bijhouden. Ik gebruik enkel de FootballFans maar ik hoor ook mensen over uitgebreide excel-overzichten vol met statistieken..

Misschien leuk om bij elkaar ideeen op te doen, ik zelf ben nogal fan van lijstjes en statistieken.

rogo_breda

Voor buitenlandse wedstrijden heb ik een Excel bestand. Voor uitwedstrijden van NAC heb ik alle kaartjes bewaard. Thuiswedstrijden schaar ik niet onder groundhoppen, ik heb wel alles ingeklopt in Footballfans. 

Mar

Ikzelf werk ook met footballfans.eu, zoals rogo_brede bewaar ik ook alle kaartjes van de uitwedstrijden.

De passie om de kaartjes bij te houden is gekomen door mijn bompa.
Ik heb zijn collectie gekregen met inkomtickets van de jaren '70 '80 met de meeste matchen in Duitsland.

Rick


FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Jef400

Tot dit seizoen deed ik het in een word bestand. Vanaf volgend seizoen doe ik het in Excel. Na privéoverleg met Maikel043 ben ik tot de conclusie gekomen dat je daar veel meer gegevens op een overzichtelijkere manier kwijt kan.

Wesley10__

Kan iemand voorbeelden laten zien? Ben wel benieuwd!

Hugo



Aantallen en de onderwerpen van de kolommen kan je naar eigen inzicht aanvullen: rode kaarten, aantal bratwursten die gegeten hebt, toegangsprijs etc. Wat jij wil.

Filterfunctie is altijd gewillig en voor de gevorderde Excel-users zijn er nog de draaitabellen. Daar kan Joost je alles over vertellen

Freekos79

Citaat van: FC_Emmen op mei 25, 2016, 15:10:11
Ik hou het alleen bij via footballfans.eu

ik ook. Alleen mijn planning zet ik in Excel.
Volgende wedstrijd: ?

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Hugo op mei 25, 2016, 15:59:52


Aantallen en de onderwerpen van de kolommen kan je naar eigen inzicht aanvullen: rode kaarten, aantal bratwursten die gegeten hebt, toegangsprijs etc. Wat jij wil.

Filterfunctie is altijd gewillig en voor de gevorderde Excel-users zijn er nog de draaitabellen. Daar kan Joost je alles over vertellen

Ziet er goed uit. Volgens mijn Excel schuurt het WC papier bij VfL Bochum het minst en hebben ze bij Union Berlin de beste catering.

Hugo

Citaat van: John Sleeuwenhoek op mei 25, 2016, 16:16:49
Ziet er goed uit. Volgens mijn Excel schuurt het WC papier bij VfL Bochum het minst en hebben ze bij Union Berlin de beste catering.

Mooi, dat is waardevolle informatie die absoluut hier gedeeld dient te worden.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Hugo op mei 25, 2016, 16:18:59
Mooi, dat is waardevolle informatie die absoluut hier gedeeld dient te worden.

Nog een nuttige toevoeging, neem in Polen altijd zelf wat papier mee.

Penders

Hou zelf alles bij via footballfans.eu, misschien toch ook maar een excel bestandje aanmaken

rogo_breda

Het gevaar van websites is dat die altijd ineens uit de lucht kunnen zijn natuurlijk. Excel bestanden kun je zelf veilig bewaren.

Bier und Bratwurst

Ik hou net zo'n Excel-bestand bij als Hugo.  Verder kun je alle wedstrijden volgen op mijn website. Deze gaat nog niet zover terug. Ik ben druk bezig alles uit te pluizen uit het verleden zodat ook die jaargangen erop komen. Ik kan zo terug tot wedstrijden van 1989. Van alles daarvoor heb ik helaas niets meer
Het ene stadion is het andere niet!