Week 43, ma 19 oktober t/m zo 25 oktober

Gestart door 3434, okt 06, 2009, 23:05:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Citaat van: Footballfrans op okt 24, 2009, 16:15:46
PSV-Kopenhagen.

Support van Kopenhagen fans was fantastisch; ze gingen de hele wedstrijd door. Grønkjær begreep het goed en ging ze na afloop uitgebreid bedanken. Over twee weken ga ik kijken of ze thuis ook zo veel lawaai maken.

Gronkjaer bleef wat erg lang bij de uitsupporters staan. Ik stond er enkele meters vanaf en het enige waar hij naar keek was naar de PSV supporters die hem enkele dingen toeriepen. Beetje uitdagen was het in mijn ogen.

Maar de sfeer in het Kopenhagen vak zat er inderdaad goed in, ben er zelf volgende week in Kopenhagen ook bij dus ben benieuwd.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

Gister dus naar Bochum - Werder Bremen geweest ipv Schalke 04 - HSV.

De 1e helft was geweldig. Na 39 seconden stond het 1-0. Bochum kreeg kans na kans in de eerste paar minuten, ook nog een keer op de lat. In minuut 8 kreeg Bremen zijn eerste echte kans wat ook direct de gelijkmaker opleverde. Na de 1-1 kwam Bremen steeds beter in de wedstrijd wat ook resulteerde in de 1-2 na een half uur. In de tweede helft vielen uiteindelijk ook nog de 1-3 en 1-4.

Ik kom graag nog eens terug in het Ruhrstadion. Het is een gezellig en compact stadion.

Vaig

Vannacht thuis gekomen uit Londen. Afgelopen zaterdag dus naar Palace-Forest geweest. Mijn 1e, in Engeland. Heb genoten, geweldig stadion! Zat naast de supporters van Forest, die het thuispubliek de gehele wedstrijd toch wel overstemden. Vond de sfeer van Palace kant wat tegen vallen. Viel me verder op dat er nogal veel Nederlanders aanwezig waren. Het smaakte in ieer geval naar meer.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

King Nothing

Citaat van: Lek11 op okt 26, 2009, 16:22:54
Gister dus naar Bochum - Werder Bremen geweest ipv Schalke 04 - HSV.


Ik kom graag nog eens terug in het Ruhrstadion. Het is een gezellig en compact stadion.
Waar zat (of stond) je?
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Footballfrans

Citaat van: Stadionhopper op okt 26, 2009, 15:13:52
Gronkjaer bleef wat erg lang bij de uitsupporters staan. Ik stond er enkele meters vanaf en het enige waar hij naar keek was naar de PSV supporters die hem enkele dingen toeriepen. Beetje uitdagen was het in mijn ogen.

Maar de sfeer in het Kopenhagen vak zat er inderdaad goed in, ben er zelf volgende week in Kopenhagen ook bij dus ben benieuwd.

Hoop dtwe net zo'n sfeer kunnen creëren.

Ga je nog naar een andere wedstrijd? Wil eigenlijk nog naar FREM BK of Brondby op zondag. FREM heeft de mooiste shirts van Denemarken!

Stadionhopper

Citaat van: Footballfrans op okt 27, 2009, 10:04:16
Hoop dtwe net zo'n sfeer kunnen creëren.

Ga je nog naar een andere wedstrijd? Wil eigenlijk nog naar FREM BK of Brondby op zondag. FREM heeft de mooiste shirts van Denemarken!

Neem aan dat je een PSV supporter bent?

We gaan op vrijdag naar Viborg - Skive en op zaterdag naar Silkeborg - Odense. Zondag gaan we weer terug en zullen we waarschijnlijk Cloppenburg meepikken.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Lek11

Citaat van: King Nothing op okt 27, 2009, 09:29:00
Waar zat (of stond) je?


Ik zat in Block G. Het was een Bochum vak, maar daar was weinig van te merken. Naast ons zaten wel wat Bochum supporters maar het meerendeel kwam uit Bremen. Op de lange zijdes zaten ook heel wat Bremen supporters.

Stadionhopper

Citaat van: Lek11 op okt 27, 2009, 12:26:41
Ik zat in Block G. Het was een Bochum vak, maar daar was weinig van te merken. Naast ons zaten wel wat Bochum supporters maar het meerendeel kwam uit Bremen. Op de lange zijdes zaten ook heel wat Bremen supporters.

Dit is zitplaats achter het doel? Hier zitten bijna elke wedstrijd meer supporters van de tegenpartij dan Bochum supporters. Het Ruhrstadion, of moeten we RewirPowerstadion tegenwoordig zeggen, is zeker een leuk compact stadion. Laatste keer dat ik er was, was begin dit kalenderjaar tegen Karlsruher SC. Eerste keer was ergens in 2003 ofzo met een oefenwedstrijd tegen Rosenborg BK.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

King Nothing

Ik sta altijd bij Bochum (altijd... ben er 2x geweest en de 3e is op komst). Eerste keer tussen de fanatieken achter het doel, de tweee keer durfde mijn reisgenoot dat niet aan en stonden we wat meer naar de hoek toe. Ik geniet meer als ik sta. Als de wedstrijd niets aan is (...) kun je nog eens wat rondsjouwen, als je wegloopt om wat bier te halen gaat er niemand mekkeren dat je loopt enzo.
Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Footballfrans

Citaat van: Stadionhopper op okt 27, 2009, 10:15:25
Neem aan dat je een PSV supporter bent?

We gaan op vrijdag naar Viborg - Skive en op zaterdag naar Silkeborg - Odense. Zondag gaan we weer terug en zullen we waarschijnlijk Cloppenburg meepikken.

Leuke trip maak je.

Ja ik ben PSV supporter. Ga naar mijn broer, die woont in Kopenhagen. Zijn zoontje (10 jaar) heeft net gehoord dat hij PSV mascotte is die avond in Parken. Had wel kaarten voor het PSV-vak, weet nu echter niet of we daar komen te staan of dat we dichterbij de spelerstunnel komen om zijn zoontje te begeleiden. Zien wel, in ieder geval wel heel gaaf voor hem.