Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Groundos op feb 23, 2019, 00:02:28
Ik wil graag naar Roda JC - MVV op 24-3. Op de Roda site zie ik echter nog geen informatie over deze wedstrijd m.b.t. kaartverkoop. Weet iemand wanneer de kaartverkoop van start gaat en of het mogelijk is om twee kaarten te kopen?

Daarover is nog niets gecommuniceerd. Dat zou in de loop van de komende week gebeuren maar ik weet niet of de recente ontwikkeling dat misschien uit zal stellen. Of je twee kaartjes kunt kopen kan dus ook pas na de communicatie van Roda duidelijk worden, alles vooraf is speculatie.

Hugo

Om je verhaal compleet te maken: Wat is "de recente ontwikkeling"?

headout

Ik schat zo in dat dit de recente ontwikkelingen zijn:
"MVV-aanhang boycot derby tegen Roda JC".
https://www.1limburg.nl/mvv-aanhang-boycot-derby-tegen-roda-jc
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Van pogo tot popo

Denk eraan om maandagavond naar Uerdingen tegen Preussen Münster te gaan. Aanrader of zeggen jullie wachten tot ze weer vertrekken uit Duisburg?

Freekos79

Citaat van: Van pogo tot popo op feb 23, 2019, 17:22:15
Denk eraan om maandagavond naar Uerdingen tegen Preussen Münster te gaan. Aanrader of zeggen jullie wachten tot ze weer vertrekken uit Duisburg?

Er zitten daar max 6000 man. Ik vind het geen aanrader in ieder geval te.
Volgende wedstrijd: ?

ALenstra

Ik zou graag naar Uerdingen willen, maar alleen als ze in eigen stadion spelen. Ik zie wel eens samenvattingen van hun wedstrijden in Duisburg maar dat stadion is veels te groot.

Van pogo tot popo

En staat preussen Münster een beetje bekend om uitsupport? Zie alleen veel berichten over acties dat ze in Münster willen blijven.

Han

Hallo iedereen,


Zou iemand mij kunnen helpen aan twee tickets voor Fiorentina - Atalanta Bergamo op 27-2-2019


Gijs Cornelissen
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

Olav

Gijs, ik vond na een enkele zoekterm op google dit: https://www.ticketone.it/fiorentina-v-atalanta-semifinale-andata-coppa-italia-20182019-firenze-biglietti.html?affiliate=ITT&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=659743%2411649610&jumpIn=yTix&kuid=464959&from=erdetaila

Op soccerway.com blijkt dat Fiorentina nauwelijks uitverkocht raakt.

Of je een clubcard nodig hebt, moet je ff kijken. Als je er een nodig hebt kost dat volgens mij tien euro. Ik heb er zelf één van Fiorentina, maar in Italië is het vaak van belang dat je naam overeenkomt met die op je ticket.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Olav op feb 23, 2019, 21:57:39
Gijs, ik vond na een enkele zoekterm op google dit: https://www.ticketone.it/fiorentina-v-atalanta-semifinale-andata-coppa-italia-20182019-firenze-biglietti.html?affiliate=ITT&fun=evdetail&doc=evdetailb&key=659743%2411649610&jumpIn=yTix&kuid=464959&from=erdetaila

Op soccerway.com blijkt dat Fiorentina nauwelijks uitverkocht raakt.

Of je een clubcard nodig hebt, moet je ff kijken. Als je er een nodig hebt kost dat volgens mij tien euro. Ik heb er zelf één van Fiorentina, maar in Italië is het vaak van belang dat je naam overeenkomt met die op je ticket.

Daar kun je zo een kaartje voor kopen aan de kassa. Je kunt het beste ruim op tijd komen voor het kopen van het kaartje omdat je je ID of paspoort daarvoor nodig hebt . Dit neemt vaak even tijd in beslag.
Het ene stadion is het andere niet!

Hugo

In tegenstelling tot "normaal" bij Fiorentina is online kopen via TicketOne.It niet mogelijk zonder fancard. Beste optie is het lokaal proberen, hopelijk lukt het dan zonder fancard.

Ruttos

Op zondag 5 mei 2019 staat Empoli - Fiorentina gepland. Ik ben daar dan in de buurt. Is Empoli een aanrader? En hoe kan ik het beste aan tickets komen?

Ruudjeee

Iemand lid van vvv die mij kan helpen aan 2 tickets voor vvv psv?
Bedankt alvast!

Olav

Citaat van: Ruudjeee op feb 25, 2019, 19:11:54
Iemand lid van vvv die mij kan helpen aan 2 tickets voor vvv psv?
Bedankt alvast!

Ik weet wel iemand op dit forum die een clubcard heeft, hij zei mij echter toen ik nodig kaartwn had dat hij niet vaak op het forum zat en dat ik hem t beste kon mailen voor snelle reactie. Zal zijn mail even naar je PB'en.

Ici c est Paris

Is er iemand die ervaring heeft met de zwarte markt in Spanje? Is dat verboden, of gebeurt dat open en bloot? Ik heb een kaart over voor de Clasico in Madrid morgen, en er lijkt weinig anders op te zitten dan hem te verkopen rondom Bernabeu.