Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Ici c est Paris op feb 26, 2019, 15:34:18
Is er iemand die ervaring heeft met de zwarte markt in Spanje? Is dat verboden, of gebeurt dat open en bloot? Ik heb een kaart over voor de Clasico in Madrid morgen, en er lijkt weinig anders op te zitten dan hem te verkopen rondom Bernabeu.

Mijn ervaring is dat er nergens zoveel kaarten rond het stadion worden verkocht dan in Spanje
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Ici c est Paris

Dat is goed om te horen. En echt voor idiote prijzen, of moet je echt blij zijn als je er überhaupt vanaf komt? Ik hoef er geen winst op te maken (165 euro, eerste ring), maar als de rest van de verkopers allemaal onder mijn prijs zitten wordt het lastig natuurlijk. Iemand nog tips?

Joost

Ik zou een Aziaat proberen op te lichten.

Bakkie

Citaat van: Bakkie op feb 22, 2019, 09:32:53
20 april willen we Chelsea - Burnley bezoeken. Hoe schatten jullie onze kansen in?
Het gaat om 2 kaarten.

Aangezien deze wedstrijd naar de maandag is verschoven(lang leven de tv verschuivingen) hebben we als plan B, WHU - Leicester City of Arsenal - Palace. Helaas speelt alleen de PL op deze datum dus zullen we het hier mee moeten doen.

Voor welke pot kunnen we het makkelijkst aan kaarten komen?
Ik dacht zelf aan WHU, en daarbij zijn kaarten voor wedstrijden van Arsenal altijd erg prijzig als ik me niet vergis.

Bier und Bratwurst

Citaat van: Ruttos op feb 25, 2019, 10:55:17
Op zondag 5 mei 2019 staat Empoli - Fiorentina gepland. Ik ben daar dan in de buurt. Is Empoli een aanrader? En hoe kan ik het beste aan tickets komen?

kassa
Het ene stadion is het andere niet!

Laurens Jobse

Citaat van: Ruttos op feb 25, 2019, 10:55:17
Op zondag 5 mei 2019 staat Empoli - Fiorentina gepland. Ik ben daar dan in de buurt. Is Empoli een aanrader? En hoe kan ik het beste aan tickets komen?

Wat grappig. Ik zit in die week ook in Toscane en overweeg dezelfde wedstrijd te bezoeken.  Het weekend daarvoor wil ik naar Spezia - Purugia gaan. Daar zal het vast geen enkel probleem zijn om kaarten aan de kassa's te kopen.

Voor het het weekend van 4 en 5 mei twijfel ik tussen Juventus - Torino of Empoli - Fiorentina. Beide stad/streekderby's. In het verleden kocht ik in Italië wel vaker kaarten aan stadionkassa (o.a. Hellas Verona en AC Milan). Voor deze twee wedstrijden gaat het lastiger worden ben ik bang. Mochten er mensen tips hebben betreffende kaartverkoop Juventus of Empoli hoor ik het graag.

Shift

Citaat van: Bakkie op feb 26, 2019, 21:55:19
Aangezien deze wedstrijd naar de maandag is verschoven(lang leven de tv verschuivingen) hebben we als plan B, WHU - Leicester City of Arsenal - Palace. Helaas speelt alleen de PL op deze datum dus zullen we het hier mee moeten doen.

Voor welke pot kunnen we het makkelijkst aan kaarten komen?
Ik dacht zelf aan WHU, en daarbij zijn kaarten voor wedstrijden van Arsenal altijd erg prijzig als ik me niet vergis.

Kaarten voor WHU - Leicester gaan vast in de vrije verkoop 2 weken van tevoren. Daarnaast mogen seizoenkaarthouders hun kaarten verkopen via de officiële site als de wedstrijd uitverkocht is. Dikke kans dat je aan kaarten kunt geraken. Ik ga zelf as zaterdag naar WHU-Newcastle op die manier.

Arsenal is veel lastiger en duurder om aan kaarten te geraken

rogo_breda

Is er iemand met een membership bij Chelsea die ik zou mogen gebruiken om een ticket te bestellen?

Van pogo tot popo

Ga zaterdag naar Fortuna Koln tegen Kaiserslautern. Alle verslagen die ik lees geven aan dat je makkelijk ter plekke kaarten kunt halen. Online kan ik alleen adres Duitsland ingeven. Kaiserslautern neemt meestal veel mensen mee, maar de gok kan ik redelijk safe maken neem ik aan?

ALenstra

Er zullen zat kaarten zijn. Het gaat echt niet uitverkocht raken.

Freekos79

Citaat van: Van pogo tot popo op feb 28, 2019, 18:44:19
Ga zaterdag naar Fortuna Koln tegen Kaiserslautern. Alle verslagen die ik lees geven aan dat je makkelijk ter plekke kaarten kunt halen. Online kan ik alleen adres Duitsland ingeven. Kaiserslautern neemt meestal veel mensen mee, maar de gok kan ik redelijk safe maken neem ik aan?
100%
Volgende wedstrijd: ?

Kölsche Bosschenaar

Citaat van: Van pogo tot popo op feb 28, 2019, 18:44:19
Ga zaterdag naar Fortuna Koln tegen Kaiserslautern. Alle verslagen die ik lees geven aan dat je makkelijk ter plekke kaarten kunt halen. Online kan ik alleen adres Duitsland ingeven. Kaiserslautern neemt meestal veel mensen mee, maar de gok kan ik redelijk safe maken neem ik aan?
Heb zelf een Duits adres opgegeven en dmv van print at home ticket gekocht. Aan de kassa zal ook geen probleem zijn.
FC Den Bosch
1.FC Köln

Van pogo tot popo

Thanks voor de reacties. Mooi dagje tegemoet!

ksclgiov282

Is er iemand met een online account bij Preston North End dat aangemaakt is voor 31 december 2018? Ik heb er zelf eentje aangemaakt gisteren maar dat is jammer genoeg niet voldoende voor de wedstrijd tegen Leeds op dinsdag 9 april die ik graag zou bezoeken. Men wil natuurlijk geen Leeds supporters in de thuisvakken, uitverkocht zal het wel niet geraken vermoed ik.

Nort

Citaat van: ksclgiov282 op mrt 06, 2019, 14:34:36
Is er iemand met een online account bij Preston North End dat aangemaakt is voor 31 december 2018? Ik heb er zelf eentje aangemaakt gisteren maar dat is jammer genoeg niet voldoende voor de wedstrijd tegen Leeds op dinsdag 9 april die ik graag zou bezoeken. Men wil natuurlijk geen Leeds supporters in de thuisvakken, uitverkocht zal het wel niet geraken vermoed ik.
Ik moet een booking history hebben. PM me maar.