Wekke - foto's en verslagen

Gestart door wekke, jan 16, 2012, 20:27:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

mooie foto's en verslagen Wekke
Het ene stadion is het andere niet!

wekke

Citaat van: Bier und Bratwurst op aug 07, 2012, 17:15:04
mooie foto's en verslagen Wekke

Dankje, de overige dagen en foto's volgen nog.

jona93

Mooie foto's en verslagen wekke! wat zijn je volgende matchen?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

wekke

Citaat van: jona93 op aug 07, 2012, 17:42:46
Mooie foto's en verslagen wekke! wat zijn je volgende matchen?

Morgen ga ik met enkele kameraden overleggen welke buitenlandse wedstrijden we dit seizoen gaan bezoeken. Naar jaarlijkse gewoonte zal FC Utrecht-Ajax er zeker bij zitten, verder nog eens proberen om naar Dortmund-Schalke 04 te gaan en een Engels tripje zal er ook wel weer bijzitten.

In het binnenland ben ik eigenlijk een supporter van Lierse, maar sinds vorig seizoen bezoek ik nog nauwelijks wedstrijden van de club. Dit seizoen volg ik wederom de ploeg uit mijn woonplaats, Linda Olen uit 2e provinciale. Nu ik in Antwerpen-Centrum werk en ook weekends moet werken, zullen er op zondag ook clubs bezocht worden die makkelijk te bereiken zijn na mijn job.

jona93

Citaat van: wekke op aug 07, 2012, 17:47:39
Morgen ga ik met enkele kameraden overleggen welke buitenlandse wedstrijden we dit seizoen gaan bezoeken. Naar jaarlijkse gewoonte zal FC Utrecht-Ajax er zeker bij zitten, verder nog eens proberen om naar Dortmund-Schalke 04 te gaan en een Engels tripje zal er ook wel weer bijzitten.

In het binnenland ben ik eigenlijk een supporter van Lierse, maar sinds vorig seizoen bezoek ik nog nauwelijks wedstrijden van de club. Dit seizoen volg ik wederom de ploeg uit mijn woonplaats, Linda Olen uit 2e provinciale. Nu ik in Antwerpen-Centrum werk en ook weekends moet werken, zullen er op zondag ook clubs bezocht worden die makkelijk te bereiken zijn na mijn job.
Leuke wedstrijden utrecht-ajax en schalke-dortmund, ik ga proberen voor dit seizoen ook enkele buitelandse wedstrijden, om da ik op zaterdag moet werken ook meestal tot s'nachts zal ik mij meer concentreren op zondag wedstrijden.
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

wekke

Vandaag te horen gekregen dat op 3 september mijn opleiding in Brugge start. Ik zal daardoor 14 weken in West-Vlaanderen vertoeven. Iemand enkele leuke tips op vlak van voetbal en grounds?

wekke

London 2012 - Olympic Games



Days 3 & 4



Op dinsdag verlieten we Ilford om richting Wales te trekken, meer bepaald naar de hoofdstad Cardiff. Doel van onze reis was om de 2 voetbalwedstrijden op woensdag, nl. Mexico - Zwitserland en Groot-Brittannië - Uruguay mee te pikken. Eenmaal aangekomen in hotel Jolyons besloten we de buurt eens te verkennen en stoten we op stadions zoals de Cricketground Swalec-Stadium en de Rugbyground Arms Park. Op woensdag verkenden we nog het stadscentrum alvorens ons klaar te maken voor het hoofddoel van de trip: Football!



Het stadion lag op een kleine tien minuutjes wandelen van ons hotel en van drukte was nagenoeg geen sprake. Het was duidelijk dat de Britten niet echt wakker lagen van een potje voetbal tussen de U23 van Mexico en Zwitserland en eigenlijk konden we ze geen ongelijk geven. De wedstrijd werd aan een wel erg gezapig, de foute passes stapelden zich op en echt doelrijpe kansen werden er lange tijd niet gecreëerd. Gedurende de eerste helft waren de Zwitsers de minst slechte ploeg. Na een uur werden de Mexicanen sterker en werden er wel enkele doelkansen bij elkaar gespeeld. In de 69e minuut ging één van die kansen binnen. Oscar Peralta kreeg de bal in het zestienmeter gebied aangespeeld, klungelde er samen met de Zwitserse verdediging wat op los en kon het leer toch nog tegen de touwen duwen: 1-0 voor Mexico. De Zwitsers vonden in de resterende speelminuten geen openingen meer. Integendeel, het waren de Mexicanen die nog enkele keren dicht bij een goal kwamen maar keeper Benagio was bij de pinken. Bij die ene goal bleef het en de Mexicanen gingen door naar de volgende ronde.



Voor de wedstrijd tussen Groot-Brittannië en Uruguay zat het Millennium Stadium met 70.000 toeschouwers wel goed gevuld. Vooraf waren media en spelers bang voor de reactie van het publiek uit Cardiff tijdens "God Save The Queen", maar hun bezorgdheid was ongegrond. Het volkslied weergalmde door het stadion waaneer de menigte het meezong. Schitterend en beter dan op Wembley twee maanden geleden, al is de akoestiek in dit stadion wel van een veel betere aard dan die in het vernieuwde Wembley. De Britten begonnen sterk aan de wedstrijd en overheersten op het middenveld, maar het was steeds uitkijken voor het dodelijke spitsenduo Cavani-Suarez. De Britten kregen via Ramsey en Taylor enkele kansen en aan de overzijde werd Suarez enkele keren goed afgeblokt. In de toegevoegde tijd van de eerste helft viel dan toch nog een goal. Sturridge kon makkelijk binnentikken: one - nil for team GB! In het begin van de tweede helft leek het erop dat GB zijn voorsprong zou uitbreiden, maar Sturridge en Taylor konden niet scoren. De Britten, en voornamelijk de erg sterk spelende Cleverly, begonnen door hun krachten te zitten en de Uruguayanen werden sterker. Vooral Suarez, een ganse match op de korrel genomen door het publiek, werd een ware gesel voor de thuisverdediging. Keeper Butland had meer dan eens een geweldige redding nodig om de Zuid-Amerikanen niet langs zij te laten komen. In de toegevoegde tijd spatte nog een geweldige knal van de bezoekers uiteen op de lat. Groot-Brittannië mocht zeer blij zijn dat het de overwinning kon vasthouden.




Niels_Zitterd

Toffe verslagen en foto's Wekke!

HRM1880

Citaat van: wekke op aug 08, 2012, 14:59:54
Vandaag te horen gekregen dat op 3 september mijn opleiding in Brugge start. Ik zal daardoor 14 weken in West-Vlaanderen vertoeven. Iemand enkele leuke tips op vlak van voetbal en grounds?
Harelbeke.
En op zoek gaan naar de poort van het oude stadion van Cercle Brugge, dat is het enige wat nog overblijft van dat stadion. Ook pinten gaan pakken in café Ma Rica Rokk.

Verwijderd lid

Citaat van: HRM1880 op aug 08, 2012, 20:48:00
Harelbeke.
En op zoek gaan naar de poort van het oude stadion van Cercle Brugge, dat is het enige wat nog overblijft van dat stadion. Ook pinten gaan pakken in café Ma Rica Rokk.

Voor die poort kan Breda je op weg helpen volgens mij ...

HRM1880

Citaat van: Meester op aug 08, 2012, 21:10:42
Voor die poort kan Breda je op weg helpen volgens mij ...
Weet die ook wel ongeveer zijn, passeerde er een jaar lang dagelijks naar school, maar uiteraard pas een paar maand later te weten gekomen. Dus zelf nog nooit op zoek gegaan.

Nico1880

Citaat van: wekke op aug 08, 2012, 14:59:54
Vandaag te horen gekregen dat op 3 september mijn opleiding in Brugge start. Ik zal daardoor 14 weken in West-Vlaanderen vertoeven. Iemand enkele leuke tips op vlak van voetbal en grounds?
Champions League zal je alvast niet te zien krijgen, haha :D.

wekke

Citaat van: HRM1880 op aug 08, 2012, 20:48:00
Harelbeke.
En op zoek gaan naar de poort van het oude stadion van Cercle Brugge, dat is het enige wat nog overblijft van dat stadion. Ook pinten gaan pakken in café Ma Rica Rokk.

Harelbeke heb ik destijds nog thuis in eerste klasse zien spelen.
Ik zal me één dezer dagen eens wat meer verdiepen in de clubs en grounds die in de buurt liggen.
Heeft er iemand trouwens nog een foto van het oude Cercle Brugge stadion? Ik kan er mij niks bij voorstellen.

Bier und Bratwurst

#133
http://sanderkwartier.brugsebuurten.be/Detijdvantoen/OudCerclePleinnuEdgardDesmedtplantsoen

Kijk hier maar eens op Wekke!!
De poort is op de Torhoutse Steenweg pal naast het bedrijf IB Lichtateljee!!
Het ene stadion is het andere niet!

Nico1880

En naar Gent moet je ook al niet bollen :D.