Week 37, Maandag 12 september t/m Zondag 18 september

Gestart door wekke, sep 04, 2011, 12:29:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke

Citaat van: wekke op sep 04, 2011, 12:29:26
16/09 MVV - Fortuna Sittard

Mvv wil geen kaartjes opzij leggen en de kassa's zijn gesloten tijdens de wedstrijddag. Daar gaat onze planning....

Niels_Zitterd

Citaat van: wekke op sep 05, 2011, 12:29:34
Mvv wil geen kaartjes opzij leggen en de kassa's zijn gesloten tijdens de wedstrijddag. Daar gaat onze planning....

Je zou het eens kunnen proberen via www.mvvfans.nl (forum). Als je de situatie uitlegt zullen er wellicht wel een aantal MVV supporters tussen zitten die je willen helpen.

Voor het uitvak kan ik je helaas niet aan kaarten helpen. Het vak is bijna uitverkocht en er willen nog veel Fortuna supporters mee.

AthleticHolanda

Citaat van: wekke op sep 05, 2011, 12:29:34
Mvv wil geen kaartjes opzij leggen en de kassa's zijn gesloten tijdens de wedstrijddag. Daar gaat onze planning....

De vorige keer heb ik opgebeld en van tevoren mijn kaartje al betaald d.m.v. een bankoverschrijving, toen was het geen probleem meer.

spons

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 05, 2011, 12:09:42
Door slechte vakantieplanning zit ik dan in Egypte :-) Dit wordt de eerste competitie wedstrijd van Fortuna sinds 4,5 jaar die ik ga missen.

Slechte vakantieplannen ? Als ik moest kiezen tussen MVV - Fortuna Sittard en op vakantie dan wist ik het wel.

Doe mij dat weekje Egypte maar
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Niels_Zitterd

Citaat van: spons op sep 05, 2011, 13:45:28
Slechte vakantieplannen ? Als ik moest kiezen tussen MVV - Fortuna Sittard en op vakantie dan wist ik het wel.

Doe mij dat weekje Egypte maar

De keuze was natuurlijk ook niet erg lastig :-p
Natuurlijk had ik liever een andere wedstrijd gemist maar dat is niet anders.
Jammer genoeg zijn er geen stadions/wedstrijden in de buurt van ons vakantie adres.
Ik kan me derhalve volledig concentreren op mijn tweede grote hobby, duiken.

hgrm

Citaat van: Joost op sep 05, 2011, 09:04:05
Je bedoelt dat een reguliere competitiepot tussen twee MLB teams in Nederland gaat plaatsvinden?

Waar kan ik me inschrijven?

Klopt. Hebben ze al eerder gedaan in Japan.
Het is nog allerminst zeker, maar als het doorgaat, wordt het natuurlijk wel een grootse happening.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FWM

Citaat van: hgrm op sep 05, 2011, 14:14:55
Klopt. Hebben ze al eerder gedaan in Japan.
Het is nog allerminst zeker, maar als het doorgaat, wordt het natuurlijk wel een grootse happening.

Het schijnt dat in november de beslissing moet gaan vallen...
Laatste nieuwe stadion: Celtic Park, Glasgow (Sco) - 24-11-2012 -

AthleticHolanda

Waarom zouden ze in Nederland gaan spelen, dat is commercieel gezien toch verre van interessant?

Joost

Citaat van: hgrm op sep 05, 2011, 14:14:55
Klopt. Hebben ze al eerder gedaan in Japan.
Het is nog allerminst zeker, maar als het doorgaat, wordt het natuurlijk wel een grootse happening.
Japan is een echt honkballand. Nederland is toch compleet niet aantrekkelijk om een MLB pot te spelen?

spons

13/09  Borussia Dortmund - Arsenal
17/09  Achilles Veen - Excelsior Maassluis
17/09  Feyenoord - De Graafschap
18/09  DHC - SC Feyenoord
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: AthleticHolanda op sep 05, 2011, 15:58:22
Waarom zouden ze in Nederland gaan spelen, dat is commercieel gezien toch verre van interessant?

Europa is wel een mogelijke groeimarkt voor de MLB. En als je naar Europa gaat, dan zijn Nederland en Italië de landen die het meest honkbalminded zijn en de grootste thuismarkt hebben. En blijkbaar is Nederland momenteel wat doortastender Italië.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op sep 05, 2011, 18:03:56
Europa is wel een mogelijke groeimarkt voor de MLB. En als je naar Europa gaat, dan zijn Nederland en Italië de landen die het meest honkbalminded zijn en de grootste thuismarkt hebben. En blijkbaar is Nederland momenteel wat doortastender Italië.
Als Europa een groeimarkt is dan moet je naar Duitsland, niet naar een kleine markt als de Nederladse.

Niet dat ik het erg vind overigens.

spons

Citaat van: Breda op sep 05, 2011, 18:05:08
Alvast ter voorbereiding: je zult ditmaal moeten kiezen tussen OF het bier OF de wedstrijd, want de kantine ligt een behoorlijk eind van het speelveld af ;).

Dan wordt het waarschijnlijk toch de wedstrijd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Vladimir1973

Citaat van: Niels_Zitterd op sep 05, 2011, 12:09:42
Door slechte vakantieplanning zit ik dan in Egypte :-) Dit wordt de eerste competitie wedstrijd van Fortuna sinds 4,5 jaar die ik ga missen.

ken slechtere redenen om niet naar het voetbal te kunnen gaan
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

hgrm

Citaat van: Joost op sep 05, 2011, 18:21:13
Als Europa een groeimarkt is dan moet je naar Duitsland, niet naar een kleine markt als de Nederladse.

Niet dat ik het erg vind overigens.

Niet mee eens.
In Nederland is honkbal veel meer geworteld dan in Duitsland. Evenementen als de Honkbalweek laten zien dat het "grote" publiek in Nederland ook naar honkbal komt. In Duitsland is dat een stuk minder. Als je al die Hollanders die naar Oranje komen kijken nu naar de MLB lokt, dan zit je stadion al half vol. En de liefhebbers uit de rest van Europa komen toch wel.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen