Week 22 maandag 28 mei t/m zondag 3 juni 2012

Gestart door wekke, mei 14, 2012, 18:22:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wekke



HRM1880


spons

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga

hgrm

Toch nog een voetbalwedstrijdje meepakken op maandag, tussen het nakijken en honkbal door:

Zeeburgia - SEW in de nacompetitie van de 2e klasse zondag.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bossche Bol

Vanmiddag DHC-VVIJ bezocht.

Komend weekend is nog een groot vraagteken.
Zondag misschien La Louvière-Oudenaarde. Maar er zijn hier in het Brabantse nogal wat clubs (Blauw Geel '38, UNA, HVCH, Nemelaer...) die die dag interessante wedstrijden spelen.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

HRM1880

Citaat van: HRM1880 op mei 14, 2012, 20:44:02
Teken ook present, maar bij de Engelsen.
Het zal er gene worden voor mij. Ik ben Wekke achterna gegaan en zit ook met mijn voet in de gips.

Bier und Bratwurst

Citaat van: HRM1880 op mei 28, 2012, 22:36:00
Het zal er gene worden voor mij. Ik ben Wekke achterna gegaan en zit ook met mijn voet in de gips.

Ook heel veel sterkte !!
Het ene stadion is het andere niet!

Bier und Bratwurst

Vandaag naar Bergisch Gladbach - Viktoria Köln geweest
1422 toeschouwers zagen een heel slechte wedstrijd ,0-0.
Maar omdat Siegen verloor liep Köln toch nog een punt uit.
Het ene stadion is het andere niet!

hgrm

Citaat van: hgrm op mei 27, 2012, 00:43:16
Toch nog een voetbalwedstrijdje meepakken op maandag, tussen het nakijken en honkbal door:

Zeeburgia - SEW in de nacompetitie van de 2e klasse zondag.

Helaas verplaatst naar het kunstgrasveld van Real Sranang ernaast wegens te droog/hobbelig veld bij Zeeburgia. Behalve een miniscule onoverdekte staantribune en twee softballdugouts was er geen uitbouw. De wedstrijd was wel aardig. 2-2 (na 0-2 tussenstand) waardoor Zeeburgia zich naar de finale van de nacompetitie mazzelde.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

wekke

Citaat van: HRM1880 op mei 28, 2012, 22:36:00
Het zal er gene worden voor mij. Ik ben Wekke achterna gegaan en zit ook met mijn voet in de gips.

Serieuze tegenvaller! Veel beterschap.
Ik heb het geluk dat ik donderdag voor mijn vaste gips moet gaan en Engeland-België normaal gezien niet in het gedrang komt.

Bier und Bratwurst

#12
03-06-12 Glanerbrug - Rigtersbleek
Het ene stadion is het andere niet!

HRM1880

Citaat van: wekke op mei 29, 2012, 10:37:18
Serieuze tegenvaller! Veel beterschap.
Ik heb het geluk dat ik donderdag voor mijn vaste gips moet gaan en Engeland-België normaal gezien niet in het gedrang komt.
Bij mij had het misschien nipt gelukt, maar dan had ik een dure vlucht of trein moeten boeken. Heb dus maar voor de zekerheid mijn hotel geanuleerd en mijn ticket laten verkopen.

Cyclebob

za 2-6  Kagia Lisserbroek- FC Haarlem-Kennemerland, met name om de supporters van het oude FC Haarlem te bezoeken
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 18-2 Cesar Vallejo Trujillo - Huancayo 1-1 (Perú). Binnenland: 14-4 Raptim Gorinchem - Leerdam Sport'55 2 3-2. Futbology: Bob Vellinga