Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: yesyes op mrt 09, 2009, 20:20:11
24-5 Sampdoria-Udinese
31-5 Juventus- Lazio

als ik kaarten kan krijgen, maar dat moet mogelijk zijn

Nog wezen kieken, en zoja; was het wat?

Voetbalhopper

ja ik ben nog geweest. Samp was geweldig. geweldige sfeer,mooi stadion,mooie wedstrijd.

Juve was ik al een keer geweest (is mijn favo club). Het afscheid van nedved was zeer indrukwekkend

Hugo

Citaat van: yesyes op jun 06, 2009, 11:25:23
ja ik ben nog geweest. Samp was geweldig. geweldige sfeer,mooi stadion,mooie wedstrijd.

Juve was ik al een keer geweest (is mijn favo club). Het afscheid van nedved was zeer indrukwekkend

Schiet dat nieuwe stadion in Turijn al wat op?

Vaig

Komt er nog een leuk verslag van? Lijkt me erg leuk om te lezen en dan vooral van Sampdoria.
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Voetbalhopper

Citaat van: Vaig op jun 06, 2009, 21:34:53
Komt er nog een leuk verslag van? Lijkt me erg leuk om te lezen en dan vooral van Sampdoria.

Een verslag schrijven is niet echt mijn ding. Ik wil wel wat fotos posten als jullie willen

En het bij nieuwe stadion van juve heb ik geen kijkje genomen, had er de tijd niet voor helaas

Sebastiaan_W

Citaat van: Hielke op mei 28, 2009, 12:56:19
Eind juli, begin augustus ben ik in Schotland. Het uitzoeken waar en wanneer er wordt gevoetbald valt nog niet mee. Iemand enig idee wanneer de 'fixtures' van de Schotse Leagues bekend worden?

Het lijkt me dat er in die tijd veel oefenwedstrijden zijn. Op dit forum wordt dit keurig centraal bijgehouden, weet iemand toevallig of er een buitenlandse site is waar dit voor Schotland gebeurt? Zo niet, dan zal ik het voor een aantal clubs even apart moeten uitpluizen.

Eén ding weet ik in elk geval concreet: Celtic speelt in die periode voorronde-CL.

Misschien heb je hier wat aan:

http://fitbadaft.blogspot.com/2009/03/scottish-pre-season-friendly-fixtures.html


Joost

Citaat van: Hielke op jun 11, 2009, 10:09:23
Super, dankjewel. Dat is precies wat ik zocht.

Mocht je toch nog in de verleiding komen om een lagere divisie ground te bezoeken, hier vind je foto's van zo ongeveer elke ground is het Schotse amateurvoetbal:
http://nonleaguescotland.co.uk/

Voetbalhopper


Hielke

Vraagje. Ayr United speelt haar thuiswedstrijden op Somerset Park. Ik ben me de laatste tijd aan het verdiepen in de Schotse grounds en dit stadion wordt vaak warm aanbevolen (oud, bijna geheel terrace). Echter, volgens die sites is het de bedoeling dat de club bij aanvang van het seizoen 09/10 een geheel nieuw onderkomen gaat betrekken. De vraag was of het zou gaan lukken. Waar ik niet achter kom: is Somerset Park eind juli al verleden tijd of nog net niet?

Joost

Citaat van: Hielke op jun 12, 2009, 19:41:39
Vraagje. Ayr United speelt haar thuiswedstrijden op Somerset Park. Ik ben me de laatste tijd aan het verdiepen in de Schotse grounds en dit stadion wordt vaak warm aanbevolen (oud, bijna geheel terrace). Echter, volgens die sites is het de bedoeling dat de club bij aanvang van het seizoen 09/10 een geheel nieuw onderkomen gaat betrekken. De vraag was of het zou gaan lukken. Waar ik niet achter kom: is Somerset Park eind juli al verleden tijd of nog net niet?
Vanwege de financiele crisis zijn die plannen de koelkast in gegaan. Gelukkig.

Hielke

Citaat van: Joost op jun 12, 2009, 21:16:03Vanwege de financiele crisis zijn die plannen de koelkast in gegaan. Gelukkig.

Kijk eens aan, prima. Is die financiële crisis toch ergens goed voor.

wekke

Ben aan het overwegen om met Flanders Mancunians komend seizoen mee naar Manchester United en/of het Engelse nationale team te gaan kijken.

Hielke

Over anderhalve week ga ik naar Schotland, dus heb ik me eens goed verdiept in de materie. Het blijkt mogelijk om in twaalf dagen tenminste elf wedstrijden te bezoeken. Dat zal zeker niet gebeuren, want ik heb ook te maken met medereizigers. Die houden weliswaar ook van voetbal, maar het is beter om dat ook zo te laten.  

Celtic - Sunderland staat als enige vast, voor de rest zie ik het wel. Ik hoop op 25 juli op tijd van de ferry te zijn voor Queen of the South - Livingston.

Hugo

Citaat van: Hielke op jul 14, 2009, 21:02:58
Over anderhalve week ga ik naar Schotland, dus heb ik me eens goed verdiept in de materie. Het blijkt mogelijk om in twaalf dagen tenminste elf wedstrijden te bezoeken. Dat zal zeker niet gebeuren, want ik heb ook te maken met medereizigers. Die houden weliswaar ook van voetbal, maar het is beter om dat ook zo te laten.  

Celtic - Sunderland staat als enige vast, voor de rest zie ik het wel. Ik hoop op 25 juli op tijd van de ferry te zijn voor Queen of the South - Livingston.

Nou, beide potjes voetbal lijken mij om verschillende redenen erug leuk, enjoy!