Welke stadions heb je bezocht?

Gestart door Sebastiaan_W, mrt 22, 2008, 08:35:58

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stadionhopper

Weleens een heel rondje om het stadion gelopen? De 3 andere zijden zijn foeilelijk. Aan de achterzijde heb ik steeds het gevoel of ze nog de tribune aan het bouwen zijn. Terwijl het van de binnenzijde juist mooi is.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

AthleticHolanda

Citaat van: Dennis1981 op okt 16, 2008, 15:41:54
Weleens een heel rondje om het stadion gelopen? De 3 andere zijden zijn foeilelijk. Aan de achterzijde heb ik steeds het gevoel of ze nog de tribune aan het bouwen zijn. Terwijl het van de binnenzijde juist mooi is.

Klopt de rest laat helaas ook naar mijn mening te wensen over...

Toch vind ik het, als geheel, één van de mooiere nieuwe stadions van Nederland. Het is in ieder geval geen standaard rechthoek zoals bv. bij NEC.

Stadionhopper

Citaat van: AthleticHolanda op okt 16, 2008, 15:43:36
Klopt de rest laat helaas ook naar mijn mening te wensen over...

Toch vind ik het, als geheel, één van de mooiere nieuwe stadions van Nederland. Het is in ieder geval geen standaard rechthoek zoals bv. bij NEC.

Daar geef ik je gelijk in. De lichtmasten zijn ook weer eens wat anders...
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Bossche Bol

Dit weekend weer eens naar Duitsland geweest.
Bezocht werden 1. FC Kaiserslautern - Rot-Weiss Ahlen (4-1) en Eintracht Frankfurt - Bayer Leverkusen (0-2).

Vooral de 'Betzenberg' maakte veel indruk op me. Qua ligging maar zeker qua sfeer. Deze sympathieke club heeft een geweldig fanatieke aanhang (bij deze wedstrijd bijna 36.000!). Ze stuwden in de 2e helft hun club naar de overwinning, bij rust stonden ze namelijk met 0-1 achter.


Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Joost

Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op nov 05, 2008, 23:50:35
Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.

Leuk. Overigens is van elke Eredivisiewedstrijd in de database van VI ook het toeschouwersaantal terug te vinden, mocht je die nog nodig hebben.

Hugo

Citaat van: Joost op nov 05, 2008, 23:50:35
Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.

Nice, ben je de kraker tussen Calais en Beauvais vergeten?

Joost

Citaat van: Hugo op nov 06, 2008, 07:59:05
Nice, ben je de kraker tussen Calais en Beauvais vergeten?
Nee, die datum stond verkeerd. Heb het nu aangepast.

Citaat van: Ici c est Paris op nov 06, 2008, 03:36:02
Leuk. Overigens is van elke Eredivisiewedstrijd in de database van VI ook het toeschouwersaantal terug te vinden, mocht je die nog nodig hebben.
Dat weet ik, net als de opstellingen enzo maar als ik later nog eens zin heb voeg ik die wel toe.

Heb overigens nog 6 amateurcomplexen toegevoegd van niet meer bestaande clubs.

Joost

Ik kan behoorlijk opgewonden raken van statistiekjes.




Ici c est Paris

Mooi! Toevallig heb ik dat soort feitjes van de week ook helemaal uit zitten vogelen, weliswaar niet met zulke mooie grafieken enzo, maartoch.

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op nov 06, 2008, 13:52:50
Mooi! Toevallig heb ik dat soort feitjes van de week ook helemaal uit zitten vogelen, weliswaar niet met zulke mooie grafieken enzo, maartoch.

Je kent de draaitabel / pivot table?

Ici c est Paris

Ja, heb het zelf niet zo gedaan, maar ken deze manier wel. Zou echter niet weten hoe ik zoiets moest doen. In Excel?

Joost

Citaat van: Ici c est Paris op nov 06, 2008, 14:05:50
Ja, heb het zelf niet zo gedaan, maar ken deze manier wel. Zou echter niet weten hoe ik zoiets moest doen. In Excel?
Ja. Ik heb alle gegevens direct uit de lijst gehaald die ik ook in Google Docs heb. De enige voorwaarde die er zijn is dat alle gegevens in kolommen staan, datum, thuisclub, uitclub, competitie, doelpunten etc en dat die kolommen een kop hebben in rij 1. Selecteer de tabel en kies in menu data voor pivottable/draaitabel. Gelijk op finish duwen en de beschikbare opties in en uit je tabel slepen naar keuze.

Ici c est Paris

Citaat van: Joost op nov 06, 2008, 14:22:44
Ja. Ik heb alle gegevens direct uit de lijst gehaald die ik ook in Google Docs heb. De enige voorwaarde die er zijn is dat alle gegevens in kolommen staan, datum, thuisclub, uitclub, competitie, doelpunten etc en dat die kolommen een kop hebben in rij 1. Selecteer de tabel en kies in menu data voor pivottable/draaitabel. Gelijk op finish duwen en de beschikbare opties in en uit je tabel slepen naar keuze.

Ik ga er vanavond eens mee oefenen, heb hier niet alle gegevens. Zal eens kijken of ik mijn lijst ook hier kan plaatsen. Bedankt!

Pieros

Citaat van: Joost op nov 05, 2008, 23:50:35
Het koste wat tijd maar ik ben zo goed als volledig:
http://spreadsheets.google.com/ccc?key=pygBhspPIFXE1Uh65zFF9JQ

Ik mis enkel nog de wedstrijden van Jong Roda een stuk of 20 waarvan geen datum meer te achterhalen is en welke zo weinig indruk hebben achtergelaten dat ik nauwelijks weet welke duels het waren.

Heb je een site geraadpleegd voor alle amateurwedstrijden of had je die zelf bijgehouden?