Hoofdmenu

Belgie

Gestart door Joost, feb 10, 2008, 00:33:03

Vorige topic - Volgende topic

syntric

Citaat van: DannyH79 op jul 12, 2024, 15:01:41Ik had gelezen dat ze daar niet mochten spelen omdat het maximaal 30km van de eigen locatie mag zijn en het moet in dezelfde provincie

Dat lijkt me idd complete onzin en onmogelijk, toch niet onder die naam en stamnummer.
Groundhopper for life :-)

watergatehopper

Citaat van: DannyH79 op jul 12, 2024, 15:01:41Ik had gelezen dat ze daar niet mochten spelen omdat het maximaal 30km van de eigen locatie mag zijn en het moet in dezelfde provincie

Klopt maar het lijkt er nu toch door te zijn
Ik tel alleen de buitenlandse stadions.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op jul 12, 2024, 17:13:24Klopt maar het lijkt er nu toch door te zijn

Volgens de regelementen van de kbvb mag de club niet verder dan 30km.

Goede regel al zeg ik het zelf. Het zoekgebied wordt wel erg klein voor EA.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅

Joost

Het is in dit geval het Eendracht Aalst met stamnummer 90 dat nog steeds eigendom is van de Turkse eigenaren. Nadat de stad Aalst de club al uit het stadion en het jeugdcomplex heeft gezet is Jong Lede van enkele kilometers buiten Aalst met de eerste ploeg verhuist naar het Pierre Cornelisstadion. ook de jeugdteams van Eendracht Aalst spelen nu onder de vlag van Jong Lede.

Het stamnummer is in dit geval nog slechts een vrijwel lege entiteit zonder spelers en zonder stadion.

Saltacampos

Update, Eendracht Aalst gaat in Merelbeke spelen, niet in het nieuwe stadion, maar het oude stadion van KFC Merelbeke (Kloosterstraat):
https://www.hln.be/voetbal/turkse-investeerders-eendracht-aalst-verhuizen-dan-toch-niet-naar-limburg-maar-naar-merelbeke~a29bf78e/
Over land and sea

watergatehopper

Citaat van: Saltacampos op jul 18, 2024, 20:06:40Update, Eendracht Aalst gaat in Merelbeke spelen, niet in het nieuwe stadion, maar het oude stadion van KFC Merelbeke (Kloosterstraat):
https://www.hln.be/voetbal/turkse-investeerders-eendracht-aalst-verhuizen-dan-toch-niet-naar-limburg-maar-naar-merelbeke~a29bf78e/

Nice! Hopelijk gaan ze het goed doen.
www.watergatehopper.nl

🇧🇪 2de klasse ✅