Hoofdmenu

Grafiti

Gestart door watergatehopper, aug 22, 2013, 18:52:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


Ik ben nog maar een dag lid van dit forum en was aan het zoeken naar een topic over grafiti rond of in stadions. Ik heb dit helaas niet gevonden maar het lijkt met leuk wat foto's te zien van 'kunstwerken' van groeperingen, spelers, stadions e.d..

Wie heeft er iets moois?? Als ik door heb hoe ik een foto plaats zal ik een paar toevoegen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅




Hugo



Maar die had je vast al eens gezien, inmiddels al weer weg overigens.


watergatehopper

Super gaaf!! that's the way. Wanneer heb je die foto's van Eintracht Frankfurt gemaakt. Ik ga zondag naar FSV en ga misschien ff naar het Waldstadion en Steigerwald
🇧🇪 Eerste klasse B ✅


AthleticHolanda

Citaat van: watergatehopper op aug 22, 2013, 21:22:51
Super gaaf!! that's the way. Wanneer heb je die foto's van Eintracht Frankfurt gemaakt. Ik ga zondag naar FSV en ga misschien ff naar het Waldstadion en Steigerwald

Vlakbij het stadion, aan de spoorkant, is bijna niet te missen.

Heb er waarschijnlijk nog veel meer, maar alle archieven doorspitten is helaas onbegonnen werk. Kan ook erg genieten van een simpele graffiti of juist prachtige streetart. In Nederland kom ik het helaas nauwelijks tegen, in Duitsland en België al wat meer, in Spanje en Oost-Europa erg veel. Ben nog een paar klassiekers vergeten, zoals Seraing en enkele Noord-Ierse murals.

Heb ook nog de nodige politieke maar die zal ik hier achterwege laten ;-).


AthleticHolanda

Dramatische foto, geniale tekst :-D




Its Matchday

Op de achterkant van het supportershome bij het GelreDome.

@ViezeVis

FCT1980

Geweldig topic!!!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Vet hoor! Ik zie dat je een liefhebber bent gezien het aantal foto's. Laat ik beginnen met de great old en daarbij direct vermelden dat ik er zeker niet zoveel heb als AthleticHollanda
🇧🇪 Eerste klasse B ✅