Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Langemannetje

Ik snap niet waarom je zo'n kaart bij Inter überhaupt zou aanvragen. Ze spelen thuis in een stadion wat ze vrijwel nooit uitverkopen. Heb zelf 2 jaar geleden op de wedstrijddag kaarten voor de derby gehaald zonder Tessera, wij kozen voor een mooi plekkie 1e ring maar we konden ook 2e of 3e ring kiezen.
73 grounds in 14 verschillende landen

Defender

wij bestelden onze tickets bij gosportstickets.com
nu hebben wij onze kaarten nog niet gekregen maar wel al onze gegevens doorgegeven en betaald.
dan lazen we dit : "Shipping within 3-5 days Prior to the event."

nu vermoeden we dat ze de tickets pas in de week van de match zelf opsturen ?
kan iemand dit bevestigen dat al met deze site werkte ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

ALenstra

Ik heb gosportstickets eens gegoogeld en het schijnt niet echt een betrouwbaar bedrijf te zijn.
Wellicht kun je ze een mailtje sturen met je vraag.

Jef400

@Defender, als ik de reviews zo lees moet je er vanuit gaan dat je je kaarten niet krijgt. Hebben ze al bij meerdere mensen geflikt.

Defender

Als ik het goed versta is het beter van elders tickets te kopen,
hoe kunnen we ons geld dat al gestort is dan terugvorderen ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Langemannetje

Storneren kan binnen 2 weken, toch?
73 grounds in 14 verschillende landen

Defender

Citaat van: Langemannetje op sep 25, 2015, 22:00:04
Storneren kan binnen 2 weken, toch?
wat mag ik verstaan onder storneren :) ?
There are loads of Uniteds, lots of City's and Towns,
a good sprinkling of Wanderers and Rovers and even a few of Albions.

But there's only one Villa

Hugo

Citaat van: Defender op sep 25, 2015, 22:13:37
wat mag ik verstaan onder storneren :) ?

Dat je het overgemaakte bedrag laat terugstorten naar je rekening.

Hugo

Citaat van: Defender op sep 24, 2015, 21:50:49
wij bestelden onze tickets bij gosportstickets.com
nu hebben wij onze kaarten nog niet gekregen maar wel al onze gegevens doorgegeven en betaald.
dan lazen we dit : "Shipping within 3-5 days Prior to the event."

nu vermoeden we dat ze de tickets pas in de week van de match zelf opsturen ?
kan iemand dit bevestigen dat al met deze site werkte ?

Waarschijnlijk krijgt de tussenhandel de tickets zelf ook pas in de week voor de wedstrijd, dat is niet ongebruikelijk in Italië. Dus de conclusie dat je bent opgelicht is m.i. voorbarig.

spons

Citaat van: Langemannetje op sep 25, 2015, 22:00:04
Storneren kan binnen 2 weken, toch?

Alleen bij automatische incasso niet als je het zelf hebt overgemaakt
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sebastiaan_W

Citaat van: spons op sep 25, 2015, 23:50:19
Alleen bij automatische incasso niet als je het zelf hebt overgemaakt

Ligt eraan hoe de instantie die het bedrag incasseert het verwerkt. Bij éénmalige incasso kan je binnen 5 werkdagen storneren en bij automatische incasso binnen 58 dagen.

Voetbalhopper

Citaat van: gijscornelissen op sep 22, 2015, 20:34:59
Beste Groudhoppers,

Ik heb een vraag wat betreft het aanvragen een 'Tessera del Tifoso'.

Ik wil namelijk zo'n kaart gaan aanvragen bij Internazionale omdat je dan voorrang krijgt tijdens de kaart verkoop.
Maar is het zo als ik een Tessera del Tifoso aanvraag bij Inter dat ik dan nog wel kaarten kan kopen voor andere clubs in Italië?


Groeten,

Gijs

Ja dat kan gewoon. Maar zoals hier al aangeven werd, waarom zou je het doen ?
Het is alleen van belang bij een uitwedstrijd.

gijscornelissen

Citaat van: Voetbalhopper op sep 27, 2015, 18:58:53
Ja dat kan gewoon. Maar zoals hier al aangeven werd, waarom zou je het doen ?
Het is alleen van belang bij een uitwedstrijd.

Ik heb de kaarten afgelopen zaterdag al gekocht op de site van Inter.
Had al van meerdere van mensen begrepen dat zelfs zo'n wedstrijd niet uitverkocht raakt.
Wat betreft het Tessera, lijkt me altijd handig om te weten mocht je zo'n kaart een keer moeten aanvragen en nog kaarten bij andere clubs willen halen.

De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.

Bewussie

#283
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum, maar niet helemaal nieuw in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden.

In December ben ik van plan om 14 dagen door Italie te trekken om onder andere de voetbalcultuur te proeven. Hierbij ga ik proberen kaartjes te krijgen voor de volgende wedstrijden:

- 10 december: vlucht naar Bergamo (stadions van Bergamo en later Torino bekijken)
- 12 december: Genoa - Bologna
- 13 december: Juventus - Fiorentina
- 14-18 december: hopelijk 1 of 2 wedstrijden meepakken in Coppa Italia
- 19 december: Bologna - Empoli
- 20 december AS Roma - Genoa (inmiddels al aangekocht via listicket in vak 22AD op Curva Sud Distinti)
- 23 december: een Serie B wedstrijd - nog te bepalen
- 24 december: terugvlucht - Airport te bepalen aan hand van Serie B wedstrijd (zat zelf te denken aan Bari - Brescia)

Nu heb ik eigenlijk de vraag of jullie zoal wat tips hebben voor deze trip. Hierbij moet je denken aan vervoer (ik zou het liefst alles tussen steden met de trein willen doen - kan ik beter los kopen, een onbeperkt reizen kaart, moet ik ergens reserveren of kan ik gewoon op station tickets kopen zodra ik wil gaan etc.). Wellicht wel over bars waar ik naartoe moet of hostels die zeker de moeite waard zijn in betreffende speelsteden. Verder hebben jullie wellicht ook tips hoe ik aan tickets kom van bepaalde clubs hierboven genoemd. Ik geloof dat de meesten gewoon nog niet te koop zijn omdat de wedstrijden pas over 3 maanden gespeeld worden.

Tribuneklanten

Citaat van: Bewussie op sep 29, 2015, 23:55:53
Hallo. Ik ben nieuw op dit forum, maar niet helemaal nieuw in het bezoeken van buitenlandse wedstrijden.

In December ben ik van plan om 14 dagen door Italie te trekken om onder andere de voetbalcultuur te proeven. Hierbij ga ik proberen kaartjes te krijgen voor de volgende wedstrijden:

- 10 december: vlucht naar Bergamo (stadions van Bergamo en later Torino bekijken)
- 12 december: Genoa - Bologna
- 13 december: Juventus - Fiorentina
- 14-18 december: hopelijk 1 of 2 wedstrijden meepakken in Coppa Italia
- 19 december: Bologna - Empoli
- 20 december AS Roma - Genoa (inmiddels al aangekocht via listicket in vak 22AD op Curva Sud Distinti)
- 23 december: een Serie B wedstrijd - nog te bepalen
- 24 december: terugvlucht - Airport te bepalen aan hand van Serie B wedstrijd (zat zelf te denken aan Bari - Brescia)

Nu heb ik eigenlijk de vraag of jullie zoal wat tips hebben voor deze trip. Hierbij moet je denken aan vervoer (ik zou het liefst alles tussen steden met de trein willen doen - kan ik beter los kopen, een onbeperkt reizen kaart, moet ik ergens reserveren of kan ik gewoon op station tickets kopen zodra ik wil gaan etc.). Wellicht wel over bars waar ik naartoe moet of hostels die zeker de moeite waard zijn in betreffende speelsteden. Verder hebben jullie wellicht ook tips hoe ik aan tickets kom van bepaalde clubs hierboven genoemd. Ik geloof dat de meesten gewoon nog niet te koop zijn omdat de wedstrijden pas over 3 maanden gespeeld worden.

Het is een flinke trip die je maakt, je doorkruist het hele land.
Ik heb zelf een wedstrijd of 10 gezien in Italië en alles met de auto gedaan. Was wel in bepaalde delen van Italie en niet het hele land door.

Kaarten serie A vaak online, B en lager aan het stadion met je ID bewijs.

Tussen de grote steden heb je enorm veel kleine stadjes en dorpen met enorme leuke stadions.
Tegen de tijd dat je je planning hebt kan ik je wel voorzien van wat tips.

Alvast veel plezier met de voorbereiding.