Hoofdmenu

Unibet/Bwin

Gestart door LUFC, sep 11, 2012, 19:08:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: LUFC op sep 12, 2012, 21:36:33
Punt 1: sommige punten zijn overbodig. Bijvoorbeeld: met punt 2 raak je punt 1 al.

Punt 11: praat dan niet zo'n onzin als je geen idee hebt waar je het over hebt aub dankuwel.

LUFC

HJK inderdaad wel een echte topclub, uit Finland wel te verstaan. Maar ik krijg er een punthoofd van.

HRM1880

Citaat van: LUFC op sep 12, 2012, 22:34:22
HJK inderdaad wel een echte topclub, uit Finland wel te verstaan. Maar ik krijg er een punthoofd van.
Dat lijkt me jouw probleem en niet dat van HJK of Athletic.

LUFC

Citaat van: HRM1880 op sep 12, 2012, 23:09:57
Dat lijkt me jouw probleem en niet dat van HJK of Athletic.
Is het ook, voor zover het een probleem zou moeten zijn.

FC_Emmen

Af en toe speel ik wat op unibet en/of toto, maar nooit echt grote bedragen :)
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

AthleticHolanda

Citaat van: LUFC op sep 12, 2012, 22:34:22
Maar ik krijg er een punthoofd van.

Dat vind ik dan wel weer grappig. :-D

spons

Ik denk niet dat op dat niveau matchfixing echt veel voorkomt.

Bij Athletic verdienen ze waarschijnlijk al zulke ruime salarissen dat deze spelers ongevoelig zijn voor financiele prikkels van een of andere belchinees.

2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

LUFC

Citaat van: AthleticHolanda op sep 13, 2012, 13:14:37
Dat vind ik dan wel weer grappig. :-D
Wat ik zo nu en dan neerzet, hoeft ook niet altijd serieus genomen te worden.

Citaat van: spons op sep 13, 2012, 16:30:32
Ik denk niet dat op dat niveau matchfixing echt veel voorkomt.

Bij Athletic verdienen ze waarschijnlijk al zulke ruime salarissen dat deze spelers ongevoelig zijn voor financiele prikkels van een of andere belchinees.
Daarom kan ik het me niet voorstellen ook. Maar Athletic stond een hele tijd achter, vandaar dat ik in de veronderstelling was dat ze hadden verloren. En thuis hadden ze het al af gemaakt, dus zal gewoon laksheid zijn. Maar toch lijkt het soms wel dat wedstrijden beïnvloed zijn, of in elk geval bepaalde spelmomenten. Maar bewijzen is het lastige er van. Misschien maar eens dat boek gaan aanschaffen, ben er toch wel benieuwd naar geworden.

hgrm

Zoals zo vaak gaat het er om wat mensen te verliezen hebben. Een dikbetaalde prof zal doorgaans zijn loopbaan en salaris niet op het spel zetten voor een paar grijpstuivers extra van een vage belchinees.
Bij marginale spelers die voor een krentenbol en twee paar kicksen in de 3e divisie of ergens in Oost-Europa spelen ligt dat waarschijnlijk anders. Ik denk dat in de lagere divisies en de landen waar weinig betaald wordt, het probleem vele malen groter is dan in de grote competities.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Joost

Citaat van: hgrm op sep 14, 2012, 10:56:03
Zoals zo vaak gaat het er om wat mensen te verliezen hebben. Een dikbetaalde prof zal doorgaans zijn loopbaan en salaris niet op het spel zetten voor een paar grijpstuivers extra van een vage belchinees.
Bij marginale spelers die voor een krentenbol en twee paar kicksen in de 3e divisie of ergens in Oost-Europa spelen ligt dat waarschijnlijk anders. Ik denk dat in de lagere divisies en de landen waar weinig betaald wordt, het probleem vele malen groter is dan in de grote competities.
Het is toch algemeen bekend dat bij lagere amateurs een vat bier vaak voldoende is om de titel veilig te stellen.

spons

Citaat van: hgrm op sep 14, 2012, 10:56:03
Zoals zo vaak gaat het er om wat mensen te verliezen hebben. Een dikbetaalde prof zal doorgaans zijn loopbaan en salaris niet op het spel zetten voor een paar grijpstuivers extra van een vage belchinees.
Bij marginale spelers die voor een krentenbol en twee paar kicksen in de 3e divisie of ergens in Oost-Europa spelen ligt dat waarschijnlijk anders. Ik denk dat in de lagere divisies en de landen waar weinig betaald wordt, het probleem vele malen groter is dan in de grote competities.

Nou daar hoef je volgens mij niet zover voor te zoeken, ik denk dat de Nederlandse eerste divisie al ver genoeg is.

Maar de KNVB steekst natuurlijk zijn kop in het zand en is zo naief door te denken dat het hier niet gebeurd
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

hgrm

Citaat van: spons op sep 14, 2012, 12:29:02
Nou daar hoef je volgens mij niet zover voor te zoeken, ik denk dat de Nederlandse eerste divisie al ver genoeg is.

Maar de KNVB steekst natuurlijk zijn kop in het zand en is zo naief door te denken dat het hier niet gebeurd

De KNVB blinkt al tijden uit door niet doortastend optreden.
Het hele Hoyzer-verhaal laat zien dat het ook in de lagere divisies in West Europa kan gebeuren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Berend11

Tijdje geleden alweer dat hier iets gepost is, dus ik blaas het maar even nieuw leven in.

Ik heb een doel gesteld, en dat is met een tientje (of een Joet) een voetbalreisje te verdienen. Elke maand zet ik na het ontvangen van mijn studiefinanciering 10 euro op mijn Unibet account, waarbij ik twee maal met 5 euro ga spelen. Ik zet in op wedstrijden met een lage quotering of met maken van doelpunten. Zo probeer ik langzamerhand geld bij elkaar te sparen zodat ik in het buitenland een wedstrijd kan bezoeken (dit kan Preussen Münster zijn, maar ook een duurdere reis naar Londen).

De vorige verloor ik mijn ene 5 euro vrij vlot en mijn andere 5 euro deed dit:
5 euro inleg --> 9 euro --> 16 euro --> 44 euro --> 61 euro --> 94 euro --> 112 euro --> 151 euro --> 211 euro.
Met deze 211 euro ga ik nu een weekend naar Gdansk met mijn pa, hierover later meer in het Polen topic.

Zijn er nog meer mensen die momenteel aan voetbalwedden doen?

wekke

Ik speel ook wekelijks, maar de laatste weken zit ik in een vrije val. Al hoef ik eigenlijk niet te klagen. Ik heb in april €50 op mijn account gezet, heb sindsdien €120 uit kunnen cashen en heb nog niet moeten bijstorten. Steeds lage bedragen.

Robbie

[
Citeer
Met deze 211 euro ga ik nu een weekend naar Gdansk met mijn pa, hierover later meer in het Polen topic.

Wat mooi!


Citeer
Zijn er nog meer mensen die momenteel aan voetbalwedden doen?

Ik speel al 20 jaar regelmatig mee met de toto of wed op losse wedstrijden. Ik heb nog nooit ene gulden/euro gewonnen :-).