liverpool-arsenal bezoeken

Gestart door tvg, jun 16, 2019, 14:32:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

hgrm

Citaat van: ALenstra op jun 19, 2019, 20:30:00
Grote sportevenementen bezoeken kost nou eenmaal veel geld. De prijs van het kaartje is het niet alleen. Je moet er ook nog naar toe en je moet ook overnachten. Voor de Formule 1 in Zandvoort straks worden ook geen goedkope kaarten beschikbaar gesteld voor bijstandtrekkers. De tijd dat de gewone man (of vrouw) voor een schijntje dit soort evenementen kon bezoeken ligt allang achter ons.

Klopt. Sinds sport een industrie is geworden en sinds mensen mobiel zijn.
Vroeger ging je alleen in Zandvoort naar de F1 kijken als in de buurt woonde of een hele grote fan was. Nu komt heel Nederland en half Europa. En daar wordt gretig ge/misbruik van gemaakt.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

FCT1980

Citaat van: hgrm op jun 19, 2019, 20:01:28
De vraag is: wie wil je op de tribunes hebben? Daar draait het om.
Is dat de trouwe supporter die 17 keer per seizoen plus de rest komt of is dat de event-supporters die het vooral doet voor de bucketlist, facebook en instagram? Voor clubs en bonden is de keuze makkelijk gemaakt: de laatste categorie. Zoals hier al duidelijk werd, betalen die graag het tienvoudige voor een kaartje. En waarom zou je dan als club kaartjes voor 20 euro verkopen die voor 200 worden doorverkocht? Dan kun je ze beter zelf voor 200 euro verkopen.

Maar er is meer. De trouwe supporter koopt niet 20 keer per jaar een sjaaltje, shirtje of één of ander prullarium. Dat is één keer per jaar max. De event-supporter doet dat wel. Die komt maar één keer en stopt zijn bucketlistbucket helemaal vol met prullaria. En volgende week komt een nieuwe lading die hetzelfde doet.

Dan kun je wel allemaal romantische ideeën hebben (die veel clubs met de mond ook beamen) maar ondertussen is bij de topclubs de trouwe supporter eerder een hinderlijke factor.

En juist daar gaat het dan toch helemaal mis?
Ik had het overigens ook niet over de clubs maar over de grote bonden die met duurdere kaarten een schijntje extra binnenhalen ten opzichte van hun gehele inkomsten.
Voor de rest klopt je verhaal en dat is wat ik me ook afvraag. Gaat het daar niet helemaal mis met het spelletje?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Koning Kriel

Citaat van: FCT1980 op jun 20, 2019, 08:12:55
En juist daar gaat het dan toch helemaal mis?
Ik had het overigens ook niet over de clubs maar over de grote bonden die met duurdere kaarten een schijntje extra binnenhalen ten opzichte van hun gehele inkomsten.
Voor de rest klopt je verhaal en dat is wat ik me ook afvraag. Gaat het daar niet helemaal mis met het spelletje?

Het is al heel lang geen spelletje meer, het is business. Als je voor het spelletje komt moet je naar de amateurs.

watergatehopper

Citaat van: watergatehopper op jun 18, 2019, 21:51:23
Ik heb hem zojuist geappt met de vraag of hij je verder wil helpen. Wordt vervolgd.

Terug on topic. Hij heet (nog)niet gereageerd of zelfs mijn app gelezen. Toevallig was er  gisteren wel iemand die mij via Facebook heeft benaderd over Liverpool reizen. Volgens mij had hij wel contact gehad en aanbieding gekregen. Voor mij is het ook al een poos geleden dat ik daar was. Wellicht heeft hij een ander telefoonnummer. Succes iig.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

tvg

Citaat van: watergatehopper op jun 20, 2019, 15:00:02
Terug on topic. Hij heet (nog)niet gereageerd of zelfs mijn app gelezen. Toevallig was er  gisteren wel iemand die mij via Facebook heeft benaderd over Liverpool reizen. Volgens mij had hij wel contact gehad en aanbieding gekregen. Voor mij is het ook al een poos geleden dat ik daar was. Wellicht heeft hij een ander telefoonnummer. Succes iig.
Inmiddels bijna een week verder, lees dit nu voor het eerst zelf druk geweest afgelopen week.
Helaas heb ik nog steeds niks ontvangen van liverpool reizen.
Weet jij hoe die persoon op facebook met liverpool reizen in contact is gekomen?
Ik wil graag met liverpool reizen in contact komen.
Alvast bedankt.

watergatehopper

Citaat van: tvg op jun 26, 2019, 20:47:24
Inmiddels bijna een week verder, lees dit nu voor het eerst zelf druk geweest afgelopen week.
Helaas heb ik nog steeds niks ontvangen van liverpool reizen.
Weet jij hoe die persoon op facebook met liverpool reizen in contact is gekomen?
Ik wil graag met liverpool reizen in contact komen.
Alvast bedankt.

Zojuist gevraagd. Kom erop terug.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Die jongen die mij via FB benaderde heeft ook moeizaam contact. Hij wacht nu bijvoorbeeld alweer meer dan een week op betalingsgegevens. Maar Robin(van Liverpool reizen) doet dit al heel lang en is echt wel betrouwbaar. Hij zal het wel druk hebben ofzo.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

tvg

Ik wacht nog even rustig af hij zal inderdaad wel druk zijn.

tvg

Tot op de dag van vandaag nog geen reactie ontvangen op mij e mails.
Is er iemand die mij in contact kan brengen met hem?

ALenstra

Website is zo te zien lange tijd niet meer bijgewerkt. Onder programma staan geen wedstrijden. Ik vermoed dat die persoon gestopt is met het aanbieden van reizen. je zou contact kunnen opnemen met liverpoolfc.nl, de officiele supportersvereniging in Nederland. Wellicht weten zij meer over Liverpoolreizen.nl. Maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken voor jou.

watergatehopper

Eindelijk reactie gekregen. Hij stuurde erbij dat hij gisteren weer is begonnen met alle boekingen enzo. De prijs voor Liverpool - Arsenal is €275,- incl. 2 of 3 overnachtingen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Saltacampos

#41
Citaat van: watergatehopper op jul 30, 2019, 07:30:56
Eindelijk reactie gekregen. Hij stuurde erbij dat hij gisteren weer is begonnen met alle boekingen enzo. De prijs voor Liverpool - Arsenal is €275,- incl. 2 of 3 overnachtingen.
Lijkt me nog vrij schappelijk als je die overnachtingen erbij hebt. Het biedt je bovendien wellicht de mogelijkheid om eventueel andere wedstrijden in de buurt te bezoeken terwijl je daar toch verblijft.
Over land and sea

Joost

Citaat van: watergatehopper op jul 30, 2019, 07:30:56
Eindelijk reactie gekregen. Hij stuurde erbij dat hij gisteren weer is begonnen met alle boekingen enzo. De prijs voor Liverpool - Arsenal is €275,- incl. 2 of 3 overnachtingen.

Let op; dat zijn ponden, geen euro's.

Inclusief de overnachtingen is het best betaalbaar.

red28

Prima prijzen voor een weekendje Liverpool inclusief de FC.
Kan me vaag herinneren dat er ook een Nederlander in Liverpool je een kamer kan aanbieden inclusief tickets voor Everton of Liverpool tegen hele schappelijke prijzen...Doet die kerel dat nog?

watergatehopper

Citaat van: Joost op jul 30, 2019, 18:36:57
Let op; dat zijn ponden, geen euro's.

Inclusief de overnachtingen is het best betaalbaar.

Ja sorry mijn fout! Het zijn inderdaad ponden. Iets te snel met mijn reactie.
Boris heeft er wel mede voor gezorgd dat de pond historisch laag staat dus dat scheelt.

Al met al een prima prijs denk ik. Je slaapt wel met vreemden op een kamer en een ontbijtje ofzo moet je zelf ff fixen.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅