Week 5: maandag 29 januari t/m zondag 4 februari

Gestart door Robin, jan 15, 2018, 11:25:44

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op jan 30, 2018, 13:36:22
Ik vroeg me af of en hoeveel mensen dit soort topics echt serieus lezen. Heb nu drie keer (bijna) hetzelfde gepost dus waarschijnlijk is het met name voor mensen zelf leuk om aan te geven waar men naartoe gaat ;)

Ja Lotte stond er niet meer bij :)
Het ene stadion is het andere niet!

Niels1977

Citaat van: FCT1980 op jan 30, 2018, 13:36:22
Ik vroeg me af of en hoeveel mensen dit soort topics echt serieus lezen. Heb nu drie keer (bijna) hetzelfde gepost dus waarschijnlijk is het met name voor mensen zelf leuk om aan te geven waar men naartoe gaat ;)

Ik kijk eigenlijk vaker waar mensen heengaan met name in Engeland, ik denk dat ik de helft van de wedstrijden die ik bezoek hier niet vermeld, beslis vaak toch pas op het laatste moment.

De publiekswissel

Citaat van: FCT1980 op jan 30, 2018, 14:21:39
Precies, zo lees ik ze ook. Bij een mooie trip van iemand probeer ik daar ook op te reageren.
Maar het lijkt dus of we niet echt geïnteresseerd zijn in waar anderen naartoe gaan en er dus enkel voor onszelf wat uit proberen te halen.


Ik lees het ook wel graag, grappig om te zien welke potjes bezocht worden. Zelf had ik deze ronde bijvoorbeeld nog nooit van Veldegem of Longlier gehoord.
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

FCT1980

Citaat van: Bier und Bratwurst op jan 30, 2018, 14:48:00
Ja Lotte stond er niet meer bij :)

Klopt maar die gaat wel door. Mooi eem die kant op met een paar Villa boys.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Joost

Citaat van: De publiekswissel op jan 30, 2018, 16:45:39

Ik lees het ook wel graag, grappig om te zien welke potjes bezocht worden. Zelf had ik deze ronde bijvoorbeeld nog nooit van Veldegem of Longlier gehoord.

Wel van Racing Emblem?

Longlier heeft een aantal jaren 4e Klasse D gespeeld en stond toen nog op de helaas ter ziele gegane VRT teletekst

DanielsenAxedal

Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website

wekke

Citaat van: FCT1980 op jan 30, 2018, 14:21:39
Precies, zo lees ik ze ook. Bij een mooie trip van iemand probeer ik daar ook op te reageren.
Maar het lijkt dus of we niet echt geïnteresseerd zijn in waar anderen naartoe gaan en er dus enkel voor onszelf wat uit proberen te halen.

Ik lees deze topics altijd even door. Interessant om zien waar iedereen weer naartoe trekt. En soms stoot ik op een fixture die ik over het hoofd zag of zoek ik de voor mij onbekende clubs en hun stadions even op.

ALenstra

Ik vind het inderdaad wel leuk te zien waar iedereen naar toe gaat.

FCT1980

Goed om te lezen dat er toch serieus naar deze topics wordt gekeken.
Met name wat wekke zegt geldt vast voor meerdere leden.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Mokum1900

3/2 Leeds United - Cardiff City ( hoop op protest van de Leedse zijde tegen het nieuwe logo )
4/2 Ajax - Nac Breda
Waar je ook gaat ik volg je overal

Jehoentelaar

Waar een wil is, is een vinck.

Instagram: @groundhopperjehoentelaar

RoyBouten

Citaat van: FCT1980 op jan 30, 2018, 13:36:22
Ik vroeg me af of en hoeveel mensen dit soort topics echt serieus lezen. Heb nu drie keer (bijna) hetzelfde gepost dus waarschijnlijk is het met name voor mensen zelf leuk om aan te geven waar men naartoe gaat ;)

Ik lees ze ook. Misschien omdat ik nog niet zo lang lid ben, maar leuk om te lezen hoe mensen bepaalde potjes combineren.

gijscornelissen

03-02: SV Meppen - Hansa Rostock.

Liefhebbers voor deze match? Ik vertrek tussen Arnhem en Doetinchem.
De Graafschap - Atletico Madrid - Everton FC.

Sebastiaan_W


DanielsenAxedal

#74
Citaat van: DanielsenAxedal op jan 30, 2018, 22:02:06
31-01 SC Vasas - MTK Budapest

3feb Heracles Almelo-ADO Den Haag
4feb Excelsior-FC Utrecht
Futbology: DanielsenAxedal
Twitter.com/DanielsenAxedal
Tiktok.com/@danielsenaxedal
Flawed Football: boerenkoolvoetbal.wixsite.com/website