Plannen voor de nabije toekomst

Gestart door TeeZee, okt 14, 2007, 08:55:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Bier und Bratwurst op mrt 21, 2013, 09:05:04
Die hoop ik te krijgen op Wembley met de CL Finale

En heb je kaarten toegewezen gekregen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

jona93

Citaat van: nort op apr 16, 2013, 15:20:14
Als je geen (s)CC hebt kun je het vergeten!

Een kaart is geen probleem een vriend van op facebook heeft daar een seizoenskaart en hij koop er voor mij dan een. Is er iets speciaals aan deze wedstrijd mss?
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Nort

Het is de laatste wedstrijd van het seizoen en misschien strijd Feyenoord dan nog voor plek 2, wat recht geeft op voorronde CL.

spons

Citaat van: nort op apr 16, 2013, 16:26:29
Het is de laatste wedstrijd van het seizoen en misschien strijd Feyenoord dan nog voor plek 2, wat recht geeft op voorronde CL.

En NAC misschien wel voor de play-off om Europees voetbal
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

voetbalfan

Tickets voor de Europa League zouden er bijna moeten zijn.
Tickets voor de bekerfinale vandaag afgehaald, in het Genk-vak.
Alles in orde gebracht voor Schotland - België.

Drie ongetwijfeld leuke wedstrijden dus.

wekke

Citaat van: voetbalfan op apr 17, 2013, 12:12:09
Tickets voor de Europa League zouden er bijna moeten zijn.
Tickets voor de bekerfinale vandaag afgehaald, in het Genk-vak.
Alles in orde gebracht voor Schotland - België.

Drie ongetwijfeld leuke wedstrijden dus.

Vorige week was er nochtans nog geen info over Schotland - België? Wat kost een tripje? Weet je toevallig ook al iets voor Kroatië?

ALenstra

Citaat van: voetbalfan op apr 17, 2013, 12:12:09
Tickets voor de Europa League zouden er bijna moeten zijn.
DHL heeft mijn zending al 2 keer tevergeefs aangeboden aan mijn deur maar ik was niet thuis. Nu ga ik het maar afhalen bij een DHL filiaal in de buurt.

voetbalfan

Citaat van: wekke op apr 17, 2013, 13:21:48
Vorige week was er nochtans nog geen info over Schotland - België? Wat kost een tripje? Weet je toevallig ook al iets voor Kroatië?

Wij hebben ons even geleden maar aangesloten bij een supportersclub om in die tijd zeker te zijn van tickets naar Engeland en Wales en zijn dus gold-member moeten worden. België kreeg 4000 tickets in Schotland maar heeft er 7000 aangevraagd en die kregen ze mogelijk ook dus een ticket als gold-member is een zekerheid.
Voor de rest nemen wij één nacht een hotel en twee andere nachten met de boot naar Newcastle of Hull (dat scheelde een 10€) en alles samen, dus ticket + hotel + boot + naft een 200€.
Voor Kroatië weet ik nog niets maar daar lijken me wel genoeg tickets voor over en zeker via gold-members, dus dat lijkt me ook geen probleem.

wekke

Laat me iets weten als je meer weet ivm Kroatië. Geen van ons is lid van een supportersclub, maar we willen absoluut die trip maken.

voetbalfan

Citaat van: wekke op apr 17, 2013, 22:41:55
Laat me iets weten als je meer weet ivm Kroatië. Geen van ons is lid van een supportersclub, maar we willen absoluut die trip maken.

Mogelijk kan ik wel aan tickets raken dus als ik er iets over hoor laat ik het u weten.

Nico1880

Binnen een dikke twee weken hopelijk de playoffs meemaken in de San Marinese competitie.

voetbalfan

Altijd leuk tickets bemachtigen voor een wedstrijd die binnen de 5 minuten is uitverkocht.

Verwijderd lid

Iemand zin om op 31 juli mee te gaan naar München ?

Audi Cup met Bayern, Man.City, AC Milan en Sao Paulo  (Bra).
Bedoeling om vroeg in de ochtend te vertrekken, spullen in een goedkoop hotelletje in Ingolstadt te droppen, naar het stadion rijden en na afloop te overnachten in Ingolstadt of omgeving. Donderdag 1 aug. weer terug richting Nederland.

Joost

Toepasselijk om voor de Audi cup in Ingolstadt te overnachten.

Hugo

Citaat van: Joost op jun 01, 2013, 23:38:17
Toepasselijk om voor de Audi cup in Ingolstadt te overnachten.

Daar is over nagedacht.

Als je een dergelijk event gaat bezoeken moet je wel "Pro Modern Football" zijn.