Speelschema's 2013/14

Gestart door Sebastiaan_W, jun 07, 2013, 07:26:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sebastiaan_W

Citaat van: nort op jun 13, 2013, 10:41:32
Cambuur - PSV op woensdag avond op 5 februari. Pff, nu moeten supporters een middag vrij nemen om naar een wedstrijd te gaan.

Dat moeten supporters in de Jupiler League al jaren.

LUFC

Citaat van: Hugo op jun 13, 2013, 08:05:45
Die plannen voor Widzew zag ik ook, weet niet hoe actueel ze nog zijn. Sowieso leuk stadion, staat, nu ik mij wat heb verdiept in Polen, wel hoog op mijn lijstje voor volgend seizoen.
Ja moet het ook maar afwachten. Ze hebben nu wel een klein stadion, wat nauwelijks uitverkocht raakt. Terwijl Lodz toch een grote stad is.

Citaat van: De Duis op jun 13, 2013, 08:35:47
Volgens mij gaan ze ook nog eens naar Oostenrijk als trainingskamp!
Dat zou helemaal te gek zijn, beetje overdreven lijkt mij.

Koning Kriel

Citaat van: FC_Emmen op jun 13, 2013, 09:05:24
Ik ga er vanuit dat dit nog flink veranderd gaat worden. FC Emmen had namelijk aangegeven op zaterdag te willen spelen en vervolgens staan we overal op vrijdag en zondag...

Voor de Jupiler League staan er geen dagen in. Willem II heeft deze wel op facebook gezet. Wij spelen inderdaad uit tegen Emmen op een zaterdag.

Hugo

Citaat van: nort op jun 13, 2013, 10:41:32
Cambuur - PSV op woensdag avond op 5 februari. Pff, nu moeten supporters een middag vrij nemen om naar een wedstrijd te gaan.

Je mag er best wel iets voor over hebben.


Terranova

#50
Citaat van: witte leeuw op jun 13, 2013, 10:57:57
Dat moeten supporters in de Jupiler League al jaren.

Aha, dat rechtvaardigd dus het feit dat mensen verlof moeten pakken om voetbal te kijken?
Ze doen gewoon geen klote met de kritiek bij de KNVB, echt verschrikkelijk. Kijk aan de lange reis naar Leeuwarden ontkom je niet aan, maar plan het dan wel op een tijdstip waarop je mensen de kans geeft om hun club te bezoeken zonder daarbij verlof te hoeven inleveren. Voetbal is toch voor het volk (althans, dat heb ik ooit zo meegekregen).....

Nort

Citaat van: Hugo op jun 13, 2013, 11:42:33
Je mag er best wel iets voor over hebben.

Ik zal naar alle waarschijnlijkheid 'gewoon' van de partij zijn, maar echt makkelijk maken ze het niet.

Overigens een terechte opmerking dat de JP clubs dit al jaren moeten, hopelijk komt daar nu een klein beetje verandering in.

ðe waan

Niet al te veel waarschijnlijk, want bijna alle JL-clubs blijven vreemd genoeg vasthouden aan de vrijdagavond.

FSC_87


Joost

Citaat van: witte leeuw op jun 13, 2013, 10:57:57
Dat moeten supporters in de Jupiler League al jaren.

Geen eerlijke vergelijking. JL wedstrijden werden standaard op vrijdag gespeeld voor de helderheid. IN de Eredivisie hebben ze verschillende tijdstippen om uit te kiezen.

Skipperdinho

Citaat van: Joost op jun 13, 2013, 16:33:15
Geen eerlijke vergelijking. JL wedstrijden werden standaard op vrijdag gespeeld voor de helderheid. IN de Eredivisie hebben ze verschillende tijdstippen om uit te kiezen.

Dat is ook maar iets vanaf 2000 ofzo,daarvoor werdt de toto divisie of hoe dat toen heette ook alles op zaterdagavond 1930 gespeeld. Toen zat ook iedereen te klagen dat ze op vrijdag gingen spelen en nu klaagt iedereen dat ze weer van de vrijdag af gaan. Laat HS maar lekker op de vrijdag en soms een zaterdag. Ik vind het best zo.

spons

Wij spelen voor de 2e keer in 3 jaar uit bij Roda op een doordeweekse avond, maar dat zal iedereen een zorg zijn.

Dat soort afstanden noemen ze in Duitsland een regionale derby
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 13, 2013, 17:50:35
Wij spelen voor de 2e keer in 3 jaar uit bij Roda op een doordeweekse avond, maar dat zal iedereen een zorg zijn.

Dat soort afstanden noemen ze in Duitsland een regionale derby

Daar hebben je medesupporters helaas voor gezorgd. Maar ik dacht dat het de afgelopen twee seizoenen gewoon zondag om 1230 was?

spons

Citaat van: Joost op jun 13, 2013, 18:21:43
Daar hebben je medesupporters helaas voor gezorgd. Maar ik dacht dat het de afgelopen twee seizoenen gewoon zondag om 1230 was?

Vorig seizoen wel maar het seizoen 2011/12 was het op een woensdagavond ergens in april ( 0-0 ).

Ik vind dinsdag ook helemaal niet erg en er zal echt geen supporter minder door komen wat de doelstelling van Roda is
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Joost

Citaat van: spons op jun 13, 2013, 17:50:35
Wij spelen voor de 2e keer in 3 jaar uit bij Roda op een doordeweekse avond, maar dat zal iedereen een zorg zijn.

Dat soort afstanden noemen ze in Duitsland een regionale derby

Ik heb van alle Eerste en Eredivisie seizoenen sinds 1973 een afstandentabel gemaakt. Vergeleken met grotere landen zijn het natuurlijk afstanden van niks maar de verschillen zijn wel leuk.

Roda heeft door Cambuur en GAE een record volgend seizoen, gemiddeld 218km verder hoefden we nog nooit te reizen. Niet gek dus dat FC Groningen een wereldseizoen tegemoet gaat met maar 183 gemiddeld.

FC Emmen zit volgend seizoen 210km gemiddeld op de weg. Den Bosch, Oss en Helmond Sport hoeven maar 90, 94 en 97km. Ze bereiken in Emmen wel een unieke grens. Pas voor de 5e keer sinds 1973 moet een club meer dan 4000km reizen. Vlissingen en Veendam deden het eerder beide tweemaal.