Joden erger dan Kakkerlakken?

Gestart door hgrm, mrt 22, 2011, 09:52:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Han

#30
Citaat van: spons op mrt 24, 2011, 17:04:09
Maar kan jij dan iemand uitleggen waarom Vertonghen 2 wedstrijden schorsing heeft gekregen ( na hoger beroep omdat in eerste instantie maar 1 wedtrijd was opgelegd ) en Immers 4 wedstrijden schorsing

Ik verdwaal niet in dat doolhof van berispingen van (on)vergelijkbare grootheden. Het wachten is op judassende PSV'-ers die janken dat de elleboog van Toivonen minder erg was.

Laat hypocriete supporters maar leren leven met ingebeelde inconsequenties.
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

spons

Citaat van: Han op mrt 24, 2011, 21:07:39
Ik verdwaal niet in dat doolhof van berispingen van (on)vergelijkbare grootheden. Het wachten is op judassende PSV'-ers die janken dat de elleboog van Toivonen minder erg was.

Of dat de vuistslag van Vertonghen toch het losrukken van een tegenstander was ? :-)

Elleboog ?? Ik heb geen elleboog gezien
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Jef400

#32
Ik wil dit topic toch weer nieuw leven in blazen. Puur omdat ik het idee heb dat de Ajax-Feyenoord strijd weer feller begint te worden, specifiek over het forum heen. Hetgeen mij persoonlijk irriteert. Ik zal eerlijk bekennen dat ik bij verschillende berichten al op de meldknop heb gedrukt, omdat in de aldaar ontstane tunnelvisie een normaal gesprek onmogelijk blijkt te zijn geworden. Denk er als jullie blieft om. We zijn een forum van en voor groundhoppers, niet een willekeurig forum om de zoveelste onnozele 015 strijd te voeren.

hgrm

Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Jef400

Nogmaals, stop met dat geleuter. Please, we zijn een groundhoppersforum. Geen clubforum.

Jeje

Citaat van: Jef400 op dec 17, 2016, 12:21:52
Nogmaals, stop met dat geleuter. Please, we zijn een groundhoppersforum. Geen clubforum.
Zijn er een paar posts verwijderd oid? Anders kan ik deze plotselinge reactie niet plaatsen :P

Robbie

Citaat van: Jef400 op dec 17, 2016, 12:21:52
Nogmaals, stop met dat geleuter. Please, we zijn een groundhoppersforum. Geen clubforum.

Helemaal mee eens. Helaas kan een bepaalde poster niet stoppen met uitdagen en trollengedrag.

Joost

Kom op zeg, dit is toch niet het Libelleforum. Een beetje uitdelen en incasseren moet toch kunnen. Laat onze Feyenoordfans toch, er is een hele generatie die niet eens bewust heeft meegemaakt dat ze kampioen werden.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op dec 19, 2016, 22:57:02
Kom op zeg, dit is toch niet het Libelleforum. Een beetje uitdelen en incasseren moet toch kunnen. Laat onze Feyenoordfans toch, er is een hele generatie die niet eens bewust heeft meegemaakt dat ze kampioen werden.

Amen!

Een beetje banter moet kunnen toch? Ik vind dat net zo mooi, als het wie heeft gelijk duelletje in het Spanje topic.
Er wordt niet gescholden alleen een beetje uitgedaagd. Hoort erbij.

Berend11

Citaat van: Sebastiaan_W op dec 20, 2016, 09:11:09
Amen!

Een beetje banter moet kunnen toch? Ik vind dat net zo mooi, als het wie heeft gelijk duelletje in het Spanje topic.
Er wordt niet gescholden alleen een beetje uitgedaagd. Hoort erbij.
Dat in het Spanje topic was een discussie op redelijk hoog niveau, waarbij ook nog bronnen werden geraadpleegd. Mooi toch?
Ook de Ajax - Feyenoord of desnoods IJsselmeervogels - Spakenburg grapjes moeten kunnen over en weer. Zolang er maar niet gescholden wordt inderdaad.

Robbie

Citaat van: Berend11 op dec 20, 2016, 10:25:54
Dat in het Spanje topic was een discussie op redelijk hoog niveau, waarbij ook nog bronnen werden geraadpleegd. Mooi toch?
Ook de Ajax - Feyenoord of desnoods IJsselmeervogels - Spakenburg grapjes moeten kunnen over en weer. Zolang er maar niet gescholden wordt inderdaad.

Vind ik ook. Alleen om iemand uit de tent proberen te lokken die net een ban achter de rug heeft voor hetzelfde gedrag, vind ik nogal min.

hgrm

De zaken liggen iets anders.

Een Ajax-supporter hier heeft diverse keren iets gepost op een toon die mij als eigenaar/moderator (en in die zin de enige die er over gaat) niet zint. Zoals Jef400 al postte: het is hier een groundhoppersforum, geen forum van clubfans. Deze Ajax-supporter is diverse keren op zijn gedrag aangesproken (eerst per PB, daarna publiekelijk) en heeft ook een ban van een week gehad. Daarna (en dat moet ook gezegd worden) is van zijn zijde geen onvertogen woord meer gevallen.

Edoch, het is nergens voor nodig om deze Ajax-fan te provoceren. Wat het doel van deze provocaties is, weet ik niet. Misschien wraak nemen, misschien uit de tent lokken. Hoe dan ook: ik ben er niet van gediend. Dus de Feyenoord-fan die dit doet, wordt eender behandeld als de Ajax-fan. Hij lijkt het overigens te snappen.

Wat betreft het Spanje-topic betreft: Hier gaat het er af en toe ook stevig aan toe (ik zou de discussie zelf wat zakelijker, minder persoonlijk gevoerd hebben) maar het gaat hier wel duidelijk om een inhoudelijk verschil van inzicht wat beide heren vanuit hun standpunt bediscussiëren.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen