Week 39 Maandag 21 September tm Zondag 27 September

Gestart door FCT1980, aug 26, 2015, 19:37:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jvdreumel2

Citaat van: Remonvdh op sep 27, 2015, 17:35:00
Als last minute beslissing naar fc Eindhoven - FC Den Bosch geweest
als je last-minute doorgelopen was naar het hockeyveld van oranje zwart dan had je vermoedelijk meer doelpunten gezien

mike_t

Ik heb het maar bij Jos Watergraafsmeer - DHC gehouden

Joost

Citaat van: maikelll043 op sep 27, 2015, 12:30:55
Ik ben ook benieuwd, we gaan het zien vandaag !

De ster in de laatste minuut pas naast Eijsden. Moet een leuke pot geweest zijn denk ik?

Tribuneklanten

26-09

14.00 uur Eintracht Trier - 1.FC Saarbrucken
18.30 uur CS Fola Esch - Progres Niederkorn

maikelll043

Citaat van: Joost op sep 27, 2015, 21:58:27
De ster in de laatste minuut pas naast Eijsden. Moet een leuke pot geweest zijn denk ik?

Dat was het zeker
Leuke wedstrijd die verdient in een gelijkspel eindigde. De ster mist in de beginfase een strafschop, geluk voor de matig spelende keeper van Eijsden die wel in de eindfase een aantal mooie reddingen verrichte. Al met al een mooie pot gezien.

Remonvdh

Citaat van: jvdreumel2 op sep 27, 2015, 18:57:31
als je last-minute doorgelopen was naar het hockeyveld van oranje zwart dan had je vermoedelijk meer doelpunten gezien

Haha ja klopt maar den Bosch had moeten winnen verder was het een zeer slechte pot

jvdreumel2

Citaat van: Remonvdh op sep 28, 2015, 15:24:54
Haha ja klopt maar den Bosch had moeten winnen verder was het een zeer slechte pot
daar heb je helemaal gelijk. Alle hoge ballen in het middenveld waren voor den Bosch waardoor de druk op de helft van eindhoven kwam te liggen. Ik ben ervan overtuigd dat den Bosch had gewonnen als ze begonnen waren met die Duitse spits met nummer 9.

Remonvdh

Citaat van: jvdreumel2 op sep 28, 2015, 21:12:01
daar heb je helemaal gelijk. Alle hoge ballen in het middenveld waren voor den Bosch waardoor de druk op de helft van eindhoven kwam te liggen. Ik ben ervan overtuigd dat den Bosch had gewonnen als ze begonnen waren met die Duitse spits met nummer 9.

Ja inderdaad en havar (nummer25) had er ook wel 2 in moeten schieten ze waren gewoon niet scherp genoeg voor de goal