Week 21: maandag 21 mei tot en met zondag 27 mei

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 09:02:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De Twaalfde Man

21/5 RW Oberhausen - RW Essen
25/5 Bohemian FC - Shamrock Rovers

Cyclebob

Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

syntric

Groundhopper for life :-)

Groundos

Citaat van: Cyclebob op mei 14, 2018, 12:58:41
zo 27/3: Full Speed Delft - SVV

De eerste keer dat ik van deze voetbalclub uit Delft hoor. Ik heb het even opgezocht en vraag mij af wat ik merkwaardiger vindt; de naam van de voetbalclub of het feit dat ze een eigen carnavalsvereniging genaamd de "Fuil Spuiters" hebben.

Mokum1900

26/5 Hoek - Achilles Veen
rechtstreekduel om de derde periode
Waar je ook gaat ik volg je overal

Nort

Voor de amateur-kenners in regio Den Haag/Rotterdam/Utrecht een vraag: Wordt er volgende week donderdag (24 mei) nog ergens in deze regio's gevoetbald door eerste elftallen (bij voorkeur een terrein met tribune)?

Cyclebob

Citaat van: Groundos op mei 14, 2018, 22:30:36
De eerste keer dat ik van deze voetbalclub uit Delft hoor. Ik heb het even opgezocht en vraag mij af wat ik merkwaardiger vindt; de naam van de voetbalclub of het feit dat ze een eigen carnavalsvereniging genaamd de "Fuil Spuiters" hebben.
Voor mij een nieuwe ground, al heb ik er vlakbij gewoond. De afgelopen jaren als volger van SVV in de lagere klassen verwend met meer obscure clubjes. Ik vertel na de wedstrijd en kantinebezoek meer over de achtergrond.
Laatst bezochte nieuwe grounds, Buitenland: 7/1/24: Castellón - Osasuna Pamplona 0-1. Binnenland: 28/1/24: RDM Rotterdam - Den Bommel 2 5-3 Futbology: Bob Vellinga

De publiekswissel

Citaat van: Nort op mei 16, 2018, 14:15:38
Voor de amateur-kenners in regio Den Haag/Rotterdam/Utrecht een vraag: Wordt er volgende week donderdag (24 mei) nog ergens in deze regio's gevoetbald door eerste elftallen (bij voorkeur een terrein met tribune)?

Omdat zaterdag de 26ste de laatste speelronde is in deze regio, en veel beslissingen vallen, verwacht ik niet dat er iets noemenswaardigs is... 
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Nort

Citaat van: De publiekswissel op mei 16, 2018, 16:49:41
Omdat zaterdag de 26ste de laatste speelronde is in deze regio, en veel beslissingen vallen, verwacht ik niet dat er iets noemenswaardigs is...
Nee ik ook niet! Wilde eigenlijk Belgie intrekken, maar het werk heeft anders besloten (:

Semper Fidelis


Nik

Citaat van: Cyclebob op mei 16, 2018, 14:58:15
Voor mij een nieuwe ground, al heb ik er vlakbij gewoond. De afgelopen jaren als volger van SVV in de lagere klassen verwend met meer obscure clubjes. Ik vertel na de wedstrijd en kantinebezoek meer over de achtergrond.

Wij zitten bijna ieder jaar bij Full Speed in de competitie. Ik kan me niet indenken dat het een bevredigende middag zal worden. Het is van een zeer bedenkelijk niveau, er staat nauwelijks publiek langs de lijn en een sfeervol sportpark kan ik het ook niet noemen.

Daarnaast moet je carnavalsverenigingen (in de regio Delft) sowieso niet serieus nemen.

syntric

Groundhopper for life :-)

ricodejong4

26-05: Kozakken Boys - Katwijk

Wellicht een rechtstreeks duel om de titel in de 2e divisie.

rogo_breda

Die had ik ook op de radar, toch nog erg spannend geworden in de tweede divisie!

ricodejong4

Citaat van: rogo_breda op mei 18, 2018, 10:42:15
Die had ik ook op de radar, toch nog erg spannend geworden in de tweede divisie!

Zeker, lag totaal niet in de lijn der verwachting. Kozakken Boys mag morgen alleen geen fout maken bij AFC uit.