Hoofdmenu

Italie

Gestart door hoevenen lion, aug 18, 2008, 22:32:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bier und Bratwurst

#165
Citaat van: Sander11 op nov 20, 2012, 19:10:58
Aankomende zaterdag tot maandag naar Milaan. voor de wedstrijd Ac Milan - Juventus.. Iemand nog tips voor tijdsverdrijf in milaan of omgeving( Bezienswaardigheden kroegjes etc) ben benieuwd naar jullie tips! alvast wederom bedankt!

Ben bij Inter-Twente geweest. Bij de twee kanalen heb je een paar kroegen.(Alzaia Naviglio Pavese en Alzaia Naviglio Grande). Voor de rest kan ik me bij de anderen aansluiten dat je een dikke portemonnee mee moet nemen want het is schrikbarend duur. Ik vond alleen de straten rondom de Duomo wel leuk, voor de rest is het een grauwe industriestad. Als ik weer ga om een keer AC Milan te kijken zou ik bij de cafeetjes in de buurt van het stadion m'n biertje drinken. Kan ook duur zijn ,maar minder dan het centrum. Voor de rest wens ik je veel plezier!!
Het ene stadion is het andere niet!

Koning Kriel

Vorig jaar bij de derby van Milaan geweest. De avond vooraf bij de Basillica of San Lorenzo (Via Pio IV) cocktails gedronken. Die dingen zijn enorm sterk en net zo duur als een biertje. Daar staan best veel jongeren buiten te drinken en dat was best gezellig.

Sander11

Citaat van: Koning Kriel op nov 22, 2012, 12:54:23
Vorig jaar bij de derby van Milaan geweest. De avond vooraf bij de Basillica of San Lorenzo (Via Pio IV) cocktails gedronken. Die dingen zijn enorm sterk en net zo duur als een biertje. Daar staan best veel jongeren buiten te drinken en dat was best gezellig.

mmm Oke bedankt nja we zullen het wel zien!
HEYA DEN BOSCH!

manus

heeft iemand ervaring met sampdoria .kun je daar kaarten aan de kassa kopen??
ik hoorde dat het een linke stad is ?? of heeft iemand daar andere mening over.

Voetbalhopper

#169
[quote author=manus link=topic=416.msg42235#msg42235 date=13567035
heeft iemand ervaring met sampdoria .kun je daar kaarten aan de kassa kopen??
ik hoorde dat het een linke stad is ?? of heeft iemand daar andere mening over.
[/quote]

Bij Samp kan je de kaarten in het centrum bij de fanshop kopen/ophalen

Linke stad ? Volgens mij worden dat soort dingen ook over Adam/Brussel gezegt. Nooit ergens problemen gehad en in Italia al helemaal niet.

De haven daar is zeker een bezoekje waard

Hugo

Citaat van: Voetbalhopper op dec 28, 2012, 15:09:48
Bij Samp kan je de kaarten in het centrum bij de fanshop kopen/ophalen

Linke stad ? Volgens mij worden dat soort dingen ook over Adam/Brussel gezegt. Nooit ergens problemen gehad en in Italia al helemaal niet.

De haven daar is zeker een bezoekje waard met.

Mijn ervaringen met Genua zijn ook positief.

cafebac

Ik vond Genoa een tegenvaller.
Is echt een grauwe havenstad, niet veel te zien. Ik was er doordeweeks en toen was er 's avonds he-le-maal niets te doen, ik durf wel te stellen dat ik doorgaans in vrij louche tenten weet te infiltreren;)

Stadion is wel ontzettend gaaf daarentegen. Werd buiten het stadion wel aangevallen door een agressief individu, verder weinig gemerkt van vijandigheid daar.

Rexcelsior

Italiaanse Groundhoppers,

Ik heb de afgelopen tijd jullie ervaringen en tips met interesse gelezen. Zo heb ik o.a. de site milanpoint,ch in mijn favorieten staan en hoop ik binnenkort via deze site kaarten te kopen voor Milan-Barca.

Ik wil de week van Milan-Barca gebruiken om ook nog naar Hellas Verona, Parma, Livorno en wellicht Fiorentina te gaan. Kaarten regelen voor deze clubs lijkt me, buiten de identificatieplicht om, geen probleem. Dit jaar ben ik al bij Roma-Sampdoria geweest en heb ik kaarten gekocht in de fanshop, dat ging moeiteloos.

Nu wil ik op vrijdag 1 maart ook naar Napoli-Juve. Gezien de huidige stand en de rivaliteit tussen de twee kan ik me voorstellen dat er een hoop belangstelling voor deze wedstrijd is en dat het beter is om van tevoren alvast kaartjes te hebben. Heeft iemand tips of ervaringen met Napoli? De site listicket heb ik zelf al uit jullie reacties gehaald, is het bijv. aan te raden om daar een kaartje te bestellen?


Voetbalhopper

Citaat van: Rexcelsior op jan 15, 2013, 20:14:28
Italiaanse Groundhoppers,

Ik heb de afgelopen tijd jullie ervaringen en tips met interesse gelezen. Zo heb ik o.a. de site milanpoint,ch in mijn favorieten staan en hoop ik binnenkort via deze site kaarten te kopen voor Milan-Barca.

Ik wil de week van Milan-Barca gebruiken om ook nog naar Hellas Verona, Parma, Livorno en wellicht Fiorentina te gaan. Kaarten regelen voor deze clubs lijkt me, buiten de identificatieplicht om, geen probleem. Dit jaar ben ik al bij Roma-Sampdoria geweest en heb ik kaarten gekocht in de fanshop, dat ging moeiteloos.

Nu wil ik op vrijdag 1 maart ook naar Napoli-Juve. Gezien de huidige stand en de rivaliteit tussen de twee kan ik me voorstellen dat er een hoop belangstelling voor deze wedstrijd is en dat het beter is om van tevoren alvast kaartjes te hebben. Heeft iemand tips of ervaringen met Napoli? De site listicket heb ik zelf al uit jullie reacties gehaald, is het bijv. aan te raden om daar een kaartje te bestellen?

Napoli-Juve is een van de moeilijkste wedstrijden om aan kaarten te komen. Als je de week voor de wedstrijd al in Napoli bent heb je denk ik wel kans op een kaart, anders lijkt het mij een kansloze missie om via de normale manier aan een kaart te komen. Listicket heeft normaal gesproken voor de grote wedstrijden geen internet verkoop.

Mogelijk kan je kijken op, http://altanticket.com/Calcio/Serie-A-2012-2013/SSC-Napoli-2012-2013

Succes

Rexcelsior

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook contact gehad met de Napoli fanclub in Londen en zij vertelde me ongeveer hetzelfde, behoudens de site die je doorstuurde.

Probeerde vrijdag kaarten te bestellen voor Milan-Barcelona op milanpoint.ch, dat leek ook te lukken maar nu zie ik plots dat ze mijn verzoek hebben afgewezen. Erg vreemde gang van zaken, zeker omdat ik aan alle voorwaarden heb voldaan. Iemand die wel eens eerder een dergelijke ervaring heeft gehad met deze site?




Voetbalhopper

Citaat van: Rexcelsior op jan 19, 2013, 14:55:14
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook contact gehad met de Napoli fanclub in Londen en zij vertelde me ongeveer hetzelfde, behoudens de site die je doorstuurde.

Probeerde vrijdag kaarten te bestellen voor Milan-Barcelona op milanpoint.ch, dat leek ook te lukken maar nu zie ik plots dat ze mijn verzoek hebben afgewezen. Erg vreemde gang van zaken, zeker omdat ik aan alle voorwaarden heb voldaan. Iemand die wel eens eerder een dergelijke ervaring heeft gehad met deze site?

Nee geen geen dergelijke ervaring mee gehad. Mijn ervaring met MP is positief.

Ajacied


Iemand ervaring met Genoa? Welke tribune raden jullie me aan?

spons

Citaat van: Abcoude Noord op mrt 16, 2013, 12:18:23
Iemand ervaring met Genoa? Welke tribune raden jullie me aan?

Je moet tussen het fanatieke publiek gaan zitten ( of eigenlijk staan ze gewoon 90 minuten ) achter het doel.

Ben er ooit bij Genua - Slavia Praag geweest, fantastische sfeer en ruig publiek, werd bij aankoop van mijn kaartje ( toen ze doorhadden dat ik een buitenlander was ) door de loket medewerker zelfs gewaarschuwd voorzichtig te zijn. Publiek bleef echt 90 minuten lang zingen.
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Sander11

Citaat van: Rexcelsior op jan 19, 2013, 14:55:14
Bedankt voor je reactie. Ik heb ook contact gehad met de Napoli fanclub in Londen en zij vertelde me ongeveer hetzelfde, behoudens de site die je doorstuurde.

Probeerde vrijdag kaarten te bestellen voor Milan-Barcelona op milanpoint.ch, dat leek ook te lukken maar nu zie ik plots dat ze mijn verzoek hebben afgewezen. Erg vreemde gang van zaken, zeker omdat ik aan alle voorwaarden heb voldaan. Iemand die wel eens eerder een dergelijke ervaring heeft gehad met deze site?

Ik ben samen met een vriend in November geweest naar milan - juventus ook via deze site geboekt.. Ik kan alleen maar zeggen PRIMA!!! Kaarten netjes opgehaald bij het opgegeven loket..en we zaten PRIMA!
HEYA DEN BOSCH!

FCT1980

Heeft er iemand ervaring met Brescia of Atalanta Bergamo?
Wilde in mijn vakantie graag één van deze clubs bezoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!