Kaarten Spurs vs Fiorentina

Gestart door Daan, jan 26, 2016, 10:34:48

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

John Sleeuwenhoek

Citaat van: nort op jan 28, 2016, 16:32:25
Met een registratie datum van 27 mei 2015 is dat natuurlijk niet mogelijk :p.

Voor gebruikte tickets zijn ook veel liefhebbers. ;-)

Jeje

Citaat van: nort op jan 28, 2016, 16:32:25
Met een registratie datum van 27 mei 2015 is dat natuurlijk niet mogelijk :p.

Voorronde Championsleague tegen Rapid Wien. Schaar dat toch wel onder Champions League, maar officieel heb je gelijk :P

Jeje

Citaat van: John Sleeuwenhoek op jan 28, 2016, 16:15:20
Vooral blijven doen. Jaren terug, inmiddels al ruim 10 jaar, was ik degene die de vragen stelde op het voormalig VI forum, SoccerQuest. Puur uit enthousiasme.
Haha ja zeker, heb hier al veel nuttige informatie verkregen :)

De publiekswissel

Ach wie vragen heeft, die stelt ze maar. Daar is een forum voor. Als mensen willen helpen op iemand zijn (al dan niet eerste) post, dan helpen ze vanzelf. Je moet toch een keer beginnen met posten. ;-)

Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Olav

Het was geen persoonlijke aanval of kritiek. Ik verbied ook niets, dus het is ook zeker niet hypocriet! Het was slechts mijn mening. Hier is het geen sekte indd.
Maar jouw punt is duidelijk, ik heb ook niet zoveel met mensen die slechts komen voor wat informatie en weer vertrekken

Daan

Een warm welkom is anders maar snap de reactie ;-)
Thanks Olav, uitvak heb ik ook zeker interesse in, als je vier kaarten kan regelen dan heel graag. Had al even gekeken op hun site maar die gekke Italianen hebben geen Engelse versie dus kom daar alles behalve uit haha. Wordt dan geen shirtje vangen van Aldeweireld of Eriksen maar dat zij dan maar zo ;-)

John Sleeuwenhoek

Citaat van: Daan op jan 29, 2016, 11:17:43
Had al even gekeken op hun site maar die gekke Italianen hebben geen Engelse versie dus kom daar alles behalve uit haha.

Dat is tegenwoordig toch geen probleem meer? Google translate of een browser gebruiken die je de pagina kan laten vertalen.

Olav

Daan, ik heb het even nagevraagd via de mail, je hebt geen Goldcard nodig voor de wedstrijd tegen Spurs. Er is dus "gewoon" vrije verkoop en je kan max. 4 kaarten per persoon bestellen. Ik denk dat je het beste de club kan mailen, aangezien je de tickets haalt in Italiƫ. Misschien dat ze het kunnen opsturen oid, als je het uitlegt en 4 legitimatiebewijzen erbij stuurt.

Daan

Dank! We hebben inmiddels een lijntje uit staan bij Fiorentina. Vrije verkoop bij Spurs is inmiddels begonnen, we hebben geen membership meer nodig alleen account dat voor 14 december 2015 is aangemaakt... Mocht iemand deze te leen hebben, je zou mij er erg veel mee helpen!

FC_Emmen

Citaat van: Daan op feb 01, 2016, 11:34:20
Dank! We hebben inmiddels een lijntje uit staan bij Fiorentina. Vrije verkoop bij Spurs is inmiddels begonnen, we hebben geen membership meer nodig alleen account dat voor 14 december 2015 is aangemaakt... Mocht iemand deze te leen hebben, je zou mij er erg veel mee helpen!
Ik heb wel een account van Spurs, echter nog nooit iets mee gekocht. Geen bookinghistory nodig?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Daan

Update, met behulp van FC_Emmen uiteindelijk kaarten kunnen kopen. Kaarten moeten nog per post verstuurd worden maar heb het idee dat dit allemaal wel goed komt voor de 25ste :-) Thanks voor de hulp!

Olav

Mooi! Veel plezier. En hopelijk geniet jij net zo veel van de meegereisde Fiorentina-aanhang als toen ik ze zag in de Serie A.