http://denniz1974.blogspot.com/

Gestart door Verwijderd lid, okt 21, 2010, 21:51:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Bossche Bol

Citaat van: Meester op mei 07, 2011, 21:47:34


GVVV is kampioen Hoofdklasse B.
Verslag op m'n blog: http://denniz1974.blogspot.com
Gefeliciteerd met de titel, Dennis!

Ik kom volgend seizoen in de Topklasse zeker eens een keer naar Veenendaal.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Verwijderd lid

Citaat van: Bossche Bol op mei 08, 2011, 00:56:29
Gefeliciteerd met de titel, Dennis!

Ik kom volgend seizoen in de Topklasse zeker eens een keer naar Veenendaal.

Je bent van harte welkom !!!

Joost

Geen home made pie gehad? Die was zijn prijs meer dan waard.

Je bent ook wel erg lyrisch over Wembley, het is zeker niet lelijk maar ook niet het mooiste stadion ter wereld.

Sebastiaan_W

Citaat van: Joost op jun 07, 2011, 23:20:30
Geen home made pie gehad? Die was zijn prijs meer dan waard.

Je bent ook wel erg lyrisch over Wembley, het is zeker niet lelijk maar ook niet het mooiste stadion ter wereld.

Tsja.... smaken verschillen. Daar zullen we allemaal onderling wel nooit uitkomen wat we het mooiste stadion vinden.

Verwijderd lid

Persoonlijk hou ik wel van grote moderne stadions, al hebben die oude tochthokken ook wel wat.
Dit Wembley vond ik echt fantastisch !

spons

Citaat van: witte leeuw op jun 08, 2011, 09:08:24
Tsja.... smaken verschillen. Daar zullen we allemaal onderling wel nooit uitkomen wat we het mooiste stadion vinden.

Zo zag ik tot mijn verbazing in het nieuwe boek van Tom Bodde dat toen hij in het nieuwe Estadio da Luz van Benfica binnenkwam het Bernabeu van Real Madrid een plaatsje was gedaald in zijn top 3.

ECHT ONBEGRIJPELIJK
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jun 08, 2011, 15:00:09
Zo zag ik tot mijn verbazing in het nieuwe boek van Tom Bodde dat toen hij in het nieuwe Estadio da Luz van Benfica binnenkwam het Bernabeu van Real Madrid een plaatsje was gedaald in zijn top 3.

ECHT ONBEGRIJPELIJK

Bernabeu staat bij mij op de laatste plaats.

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2011, 15:10:25
Bernabeu staat bij mij op de laatste plaats.

Wellicht iets met je voetbal-voorkeur in Spanje te maken ? Je favoriete club uit een regio die zich afzet tegen alles wat Madrid is ?

AthleticHolanda

Citaat van: Meester op jun 08, 2011, 16:15:43
Wellicht iets met je voetbal-voorkeur in Spanje te maken ? Je favoriete club uit een regio die zich afzet tegen alles wat Madrid is ?

Misschien wel ja.

Verwijderd lid

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2011, 16:20:05
Misschien wel ja.

Zelf kan ik over dat stadion (nog) niet oordelen, zal er eerst een keer naar toe moeten om een mening te krijgen.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2011, 15:10:25
Bernabeu staat bij mij op de laatste plaats.

Ook als je het objectief bekijkt en niet met een gekleurde baskische blik ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

AthleticHolanda

Citaat van: spons op jun 08, 2011, 17:41:25
Ook als je het objectief bekijkt en niet met een gekleurde baskische blik ?

Ben er een paar keer geweest, maar zonder wedstrijd en niet binnen. Sowieso vind ik de meeste megagrote stadions niet per definitie mooier dan kleinere. In Spanje vind ik San Mamés (ook zonder gekleurde Baskische blik) en Mestalla veel mooier, maar ook bijvoorbeeld de Grotenburg of het Olympisch stadion in Stockholm vind ik een stuk mooier.

Maargoed, smaken verschillen.

spons

Citaat van: AthleticHolanda op jun 08, 2011, 17:54:21
Ben er een paar keer geweest, maar zonder wedstrijd en niet binnen. Sowieso vind ik de meeste megagrote stadions niet per definitie mooier dan kleinere. In Spanje vind ik San Mamés (ook zonder gekleurde Baskische blik) en Mestalla veel mooier, maar ook bijvoorbeeld de Grotenburg of het Olympisch stadion in Stockholm vind ik een stuk mooier.

Maargoed, smaken verschillen.

Mestalla en San Mames begrijp ik, dat is samen met het Bernabeu zo´n beetje mijn top 3 alhoewel Estadio Centenario vananvond een behoorlijke aanval hierop heeft gedaan. Olympisch Stadion in Stockholm kan ik ook nog inkomen maar Grotenburg begrijp ik dan weer niet.

Maar goed inderdaad dat meningen verschillen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Verwijderd lid

Ik heb vandaag twee verslagen online gezet:

* Regio Amateur Selectie - AEK Larnaca
* F91 Dudelange - FC Santa Coloma

Voor diegene die het gaan lezen ... sterkte !