Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

AthleticHolanda

Citaat van: Houseman op okt 05, 2009, 13:39:05
Iemand met een gouden tip om aan kaarten voor Eagles - Cambuur te komen?

Gewoon naar het stadion gaan, heb ik ook gedaan met Eagles-VVV vorig seizoen, zonder clubcard en mét een zachte g.
Eerst wilde ze me geen kaartje verkopen bij de kassa, maar ik wist natuurlijk niks van een clubcard verplichting ofzo. Dus vroegen ze me deze aan iemand op het stadionplein te gaan vragen. Dit lukte echter niet waarna ik terug ging en ze me een kaartje verkochten zonder clubcard.
Misschien lukt het jou wel in het supportershome of op het stadionplein van iemand een clubcard te lenen, als ik wat meer had doorgezet was het waarschijnlijk ook wel gelukt maar ik had wel door dat ze me toch wel een kaartje wilde verkopen zonder clubcard.

Dit gaat alleen niet op als er geen kassaverkoop is op de dag zelf natuurlijk.

Han

#181
Vraag van nieuw forumlid de-robin verplaatst naar het geeigende topic.


Hallo iedereen, ik ben hier nieuw op dit nieuwe forum en heb meteen een vraag voor jullie:

Ik zou graag rond de tijd van boxing day naar London gaan en wat voetbalmatchen meepikken (Premier league en Championship) maar is het eigenlijk mogelijk om op de dag van de match naar het stadion te trekken van een van de Londense ploegen en daar tickets te kopen? Of is het altijd uitverkocht? En hoe kan je vanuit België nog aan tickets geraken voor Engelse ploegen?

Bedankt op voorhand
Strangely Devoted or Mentally Disturbed

hgrm

Dat ligt eraan wat je wilt.

Chelsea, Arsenal en Spurs zijn vrijwel standaard uitverkocht. Je kunt dus gokken op de touts (zwarthandelaren) of je kunt proberen een kaartje in de voorverkoop via internet te kopen.

West Ham zal -zeker ze nu zo laag staan- wel lukken, tenzij het een high profile tegenstander is; dan geldt hetzelfde als hierboven. Voor Fulham zal ongeveer wel hetzelfde gelden

De clubs in de lagere divisies (Championship: QPR, Charlton, L1: Brentfort, Leyton Orient, Millwall, L2: Barnet, Dagenham&Redbridge) zijn geen probleem, tenzij het een risicowedstrijd betreft. Houd wat dat betreft vooral Millwall in de gaten.

Daarnaast zijn er nog veel leuke non-league clubs zoals Bromley, AFC Wimbledon etc. En als het niet persé in Greater London hoeft te zijn, kun je ook nog denken aan clubs als Watfort, Luton, Aldershot, Stevenage etc.


Als je op een grote club gokt en gaat proberen via de kassa of de touts op de dag van de wedstrijd aan kaartjes te komen, kan het handig zijn om een backup-wedstrijd in een lagere divisie in het achterhoofd te houden als het niet lukt om aan een kaartje te komen. Afgezien daarvan zou ik (zeker als het je eerste kennismaking met Engels voetbal is) eerder kiezen voor een club als Barnet of Brentford dan voor Arsenal of Chelsea, maar dat is persoonlijk.

Nog een nuttige site:

www.footballgroundguide.co.uk

Succes!
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

de-robin

Bedankt alvast.

Maar als ik nu gewoon gok op die touts, heb ik dan kans? Of is de kans klein om zo aan tickets te komen?

Dit zijn overigens de wedstrijden in Londen in de premier league die 2 dagen, op welke wedstrijden is de kans het grootst dat ik binnen zal geraken?

26dec:
Arsenal    v    Aston Villa
Fulham    v    Tottenham Hotspur
West Ham United    v    Portsmouth

28dec:
Tottenham Hotspur    v    West Ham United
Chelsea    v    Fulham

HJanneman

Niet om nu lullig te doen, maar dat heeft Hgrm toch haarfijn uitgelegd?
Arsenal en Chelsea worden sowieso lastig, en Spurs-West Ham&Fulham-Spurs ook, omdat 't leuke Londense onderonsjes zijn.
West Ham United-Portsmouth lijkt mij het meest haalbaar van deze potten.

Maar dit had je zelf ook uit de tekst van Hgrm kunnen halen.

Joost

Fulham v Spurs is de enige fixture waarvoor je via de normale weg enige kans hebt.

HJanneman

Fulham en West Ham United verkopen hun tickets ook via www.ticketmaster.co.uk .
West Ham United heeft zelfs zijn tickets voor de match tegen Arsenal op deze site staan, dus ik denk dat West Ham ook moet lukken.

spons

Citaat van: de-robin op okt 07, 2009, 07:31:23
Bedankt alvast.

Maar als ik nu gewoon gok op die touts, heb ik dan kans? Of is de kans klein om zo aan tickets te komen?

Dit zijn overigens de wedstrijden in Londen in de premier league die 2 dagen, op welke wedstrijden is de kans het grootst dat ik binnen zal geraken?

26dec:
Arsenal    v    Aston Villa
Fulham    v    Tottenham Hotspur
West Ham United    v    Portsmouth

28dec:
Tottenham Hotspur    v    West Ham United
Chelsea    v    Fulham

ik zou voor Spurs - West Ham kiezen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

de-robin

Nog een klein vraagje, ik ben op het moment van de trip 17 maar mijn neef die met mij meegaat is wel 18, mag ik dan al een buitenlandse reis doen zonder ouders?

spons

Citaat van: de-robin op okt 08, 2009, 17:04:46
Nog een klein vraagje, ik ben op het moment van de trip 17 maar mijn neef die met mij meegaat is wel 18, mag ik dan al een buitenlandse reis doen zonder ouders?

tuurlijk, waarom zou dat niet mogen ?
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

de-robin

Ik dacht dat je 18 moest zijn daarvoor.

Ici c est Paris

Citaat van: de-robin op okt 08, 2009, 17:22:50
Ik dacht dat je 18 moest zijn daarvoor.

Ik ging op m'n 14e voor het eerst onbegeleid naar Belgie, dusdat mag zoiezo.

de-robin

Oke bedankt voor de snelle antwoorden

wekke

Heeft er iemand ervaring met de ticketservice van Celtic? Ik ben van 31/12 tot en met 04/01 in Glasgow en nu blijkt dat The Old Firm gespeeld wordt in die periode. Een kans die ik absoluut niet wil laten schieten.
De tickets zijn blijkbaar nog niet in voorverkoop en het is nog wachten op een antwoord op mijn e-mail. Heeft er iemand een betrouwbaar alternatief voor als het via de officiele weg niet lukt om aan kaartjes te geraken?

Hielke

Voor The Old Firm ben je via het officiële verkoopkanaal denk ik kansloos. En sowieso als niet-lid.

Ik heb zelf een prima ervaring met de ticketservice van Celtic. Afgelopen zomer online kaarten gekocht voor de oefenpot tegen Sunderland. Die lagen een paar dagen later op de mat.