Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

spons

Citaat van: Gerrit-Jan op feb 01, 2010, 16:54:54
Heeft iemand nog contacten bij Werder Bremen? Ik zou namelijk graag naar Werder-Twente gaan, maar helaas zijn alle (1500) kaarten voor supportersverenigingen en daar ben ik geen lid van.

gewoon naar Bremen rijden en op de zwarte markt, vorig jaar kocht ik voor "slechts" 50 euro zelfs een kaartje voor de halve finale uefa cup Werder Bremen - Hamburger SV
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Laurens Jobse

Iemand een manier om aan kaarten voor de halve finale tussen KV Mechelen en - AA Gent te komen? Er is geen verkoop aan de loketten namelijk.

Niels_Zitterd


Je zou een mail kunnen sturen naar secretariaat@kvmechelen.be

Het is dan afhankelijk van de persoon die de mail in behandeling neemt of je geholpen wordt of niet is mijn ervaring.

Gerrit-Jan

Citaat van: spons op feb 02, 2010, 08:12:58
gewoon naar Bremen rijden en op de zwarte markt, vorig jaar kocht ik voor "slechts" 50 euro zelfs een kaartje voor de halve finale uefa cup Werder Bremen - Hamburger SV

Als dat zelfs bij zulke wedstrijden mogelijk is, dan is de zwarte markt inderdaad een goede optie. Bedankt.

voetbalfan

Citaat van: Laurens Jobse op feb 02, 2010, 14:10:07
Iemand een manier om aan kaarten voor de halve finale tussen KV Mechelen en - AA Gent te komen? Er is geen verkoop aan de loketten namelijk.

Voor Mechelen kaarten krijgen is vrees ik niet mogelijk voor dit duel. Zo goed als alle wedstrijden zijn helemaal of bijna uitverkocht. Het is al moeilijk om aan tickets voor de competitie te komen.
Yellow-Red KV Mechelen is sinds kort ook een echte bekerclub aan het worden, dat weten ze in Mechelen ook. Vele supporters op post. Op vele plaatsen in België worden ze de beste supporters van België genoemd.
Mechelen heeft in Westerlo meer als 2000 tickets gekocht (capaciteit +- 7000). Ze zaten zelfs op de plaatsen waar normaal gezien busniness seats waren, dus dat wil wel zeggen dat Mechelen voor een beker match héél véél tickets nodig heeft.
Misschien kan je beter proberen voor de match van Mechelen in Gent, in Gent zijn tickets makelijker te krijgen.
(heb zelfs eens tickets kunnen krijgen voor Gent - Anderlecht; als Anderlecht won, werden ze kampioen).

wekke


AthleticHolanda

Is er bij Beerschot altijd verkoop op de dag van de wedstrijd aan de stadionkassa's?

Kan het niet vinden en ze mailen niet terug...

Bvd.

Joost

Citaat van: AthleticHolanda op feb 18, 2010, 15:56:46
Is er bij Beerschot altijd verkoop op de dag van de wedstrijd aan de stadionkassa's?

Kan het niet vinden en ze mailen niet terug...

Bvd.
Toen ik er was wel. Dat was tegen Westerlo.

Peenvogel

Citaat van: AthleticHolanda op feb 18, 2010, 15:56:46
Is er bij Beerschot altijd verkoop op de dag van de wedstrijd aan de stadionkassa's?

Kan het niet vinden en ze mailen niet terug...

Bvd.

Toen ik er was ook vrije verkoop op de dag zelf. Floot Kevin Blom,  en hij floot ook nog eens waardeloos. Heb de hele tweede helft mijn mond gehouden om te voorkomen dat ik ook Nederlander was ;)

Was ook tegen Westerlo. 29 maart 2008. Jupiler League. Germinal Beerschot - Westerlo 0-2


Joost

Citaat van: Peenvogel op feb 18, 2010, 16:14:49
Toen ik er was ook vrije verkoop op de dag zelf. Floot Kevin Blom,  en hij floot ook nog eens waardeloos. Heb de hele tweede helft mijn mond gehouden om te voorkomen dat ik ook Nederlander was ;)

Was ook tegen Westerlo. 29 maart 2008. Jupiler League. Germinal Beerschot - Westerlo 0-2


Dan hebben we dezelfde wedstrijd gezien. Was niet bepaald hoogstaand herinner ik me.

Peenvogel

Citaat van: Joost op feb 18, 2010, 16:58:33
Dan hebben we dezelfde wedstrijd gezien. Was niet bepaald hoogstaand herinner ik me.

En erg koud. Ik was al wat ziekjes maar de combinatie van koud weer, vette friet en een paar pints Guinness in de Ierse pub deden mij direct na de wedstrijd in mijn hotelbed belanden.

HJanneman

Buitenlands bier drinken in België vind ik een doodzonde met al die bierkeuze die ze daar hebben.

Peenvogel

Citaat van: HJanneman op feb 18, 2010, 22:07:12
Buitenlands bier drinken in België vind ik een doodzonde met al die bierkeuze die ze daar hebben.

Klopt, maar we zaten nu eenmaal in de Ierse pub. Daarna overgegaan aan de lokale pilseners. Miscchien verklaarde dat mijn staat na de wedstrijd.

de-robin

Is Lille vaak uitverkocht? Tegen Auxerre volgende week bv? En hoeveel zou een ticket daar kosten?

wekke

Citaat van: de-robin op feb 21, 2010, 22:42:29
Is Lille vaak uitverkocht? Tegen Auxerre volgende week bv? En hoeveel zou een ticket daar kosten?

Toen ik er dit seizoen was tegen Bordeaux, kon je nog gewoon kaartjes aan de kassa kopen. Een kaartje achter doel kostte ons 15euro. Je kan beter een paar eurotjes meer betalen voor een zitje aan de zijkant van het veld, want het zicht achter doel is zeer slecht.