Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Voetbalhopper

Citaat van: HJanneman op okt 03, 2010, 12:23:23
Grote kans dat het iedere wedstrijd echt uitverkocht is buiten vak U1(aangeboden op ticketingonline) om, want de overige kaarten worden bijna altijd verdeeld over de vele supportersclubs.

Je kunt Standard ook mailen, op die manier heb ik wel eens kaarten geregeld, maar ook die waren gek genoeg voor vak U1 !

Op dit moment staan er wel kaarten te koop op ticketingonline, maar zodra je ze wilt bestellen staat er UITVERKOCHT erg vreemd.

Ik kan inderdaad wel een mailtje proberen, had jij hem in het Nederlands gestuurd of Frans ?

voetbalfan

Standard is tegenwoordig niet zo heel goed bezig. Voor de volgende weken zal het er vooral van afhangen wat ze vandaag tegen Anderlecht doen. Het hangt ook af van welke wedstrijd u wil bezoeken, een mailtje met reservatie voor tickets is handig in Standard. Je kan ook tegen een gewone middenmoter natuurlijk bij de bezoekers gaan zitten.

3434

Behalve tegen Brugge, Anderlecht  Genk en Charleroi geraak je altijd wel aan kaartjes. Enkel T3 (ultras/hellside) is bijna continu uitverkocht. Aan de overkant langs de bezoekers (PHK)heb je vaak nog losse kaarten.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

Voetbalhopper

Citaat van: 3434 op okt 03, 2010, 16:11:52
Behalve tegen Brugge, Anderlecht  Genk en Charleroi geraak je altijd wel aan kaartjes. Enkel T3 (ultras/hellside) is bijna continu uitverkocht. Aan de overkant langs de bezoekers (PHK)heb je vaak nog losse kaarten.

zelfs tegen eupen lukt het niet via ticketingonline

HJanneman

Ik stuurde mijn e-mail in het Engels, meen ik.
Maar kreeg antwoord in het Frans, dus ze hebben liever Frans dan Nederlands..

AthleticHolanda

Ik heb Standard gemaild in het Nederlands en Engels en krijg altijd in het Nederlands reactie.

De twee keer dat ik er was, tegen Lokeren en Beerschot, was er gewoon verkoop aan het stadion maar die bevestiging had ik wel per mail gekregen, anders was ik niet meer gegaan.

Mochten ze niet terug mailen dan zou ik gewoon bellen.

Peenvogel

Mmm, ik wil morgen naar FC Eindhoven - Cambuur gaan maar om een kaartje te kunnen kopen heb je geen clubkaart nodig maar moet je uit de regio Eindhoven komen. Een mailtje gestuurd maar krijg de dooddoener terug 'regels zijn regels'.


Peenvogel

Citaat van: Breda op nov 18, 2010, 11:49:20
Ik had een jaar of drie terug hetzelfde met Eindhoven - Go Ahead, maar kwam er gewoon in toen ik kon aantonen dat ik niet uit de regio Deventer kwam. Maar dat was nog in de periode dat je het aantal toeschouwers aan de Aalsterweg haast op de vingers van twee handen kon tellen; misschien dat men nu kieskeuriger is bij het binnenlaten van mensen...

Hahaha, wil je me wat duidelijk maken ;) Ik heb een wedervraag gesteld maar verwacht weinig response. Het alternatief is Almere City FC of KV Oostende waarbij laatstgenoemde echt haasten gaat worden en dus weinig relaxed. Ik kreeg nog het advies 'kom anders een wedstrijd met vrije verkoop' wat niet echt klopt want er is geen clubcardverplichting maar je word gediscrimineerd op je afkomst :) Ausweis bitte!

Peenvogel

#338
Dat weet ik hoor qua opmerking. Dat was een grapje. We hebben de vrijdag uit ons hoofd gezet. Gaan zaterdag wel naar Kortrijk-Lokeren.

Any takers uit de regio/op de route die een lift willen?

AthleticHolanda

Citaat van: Peenvogel op nov 18, 2010, 11:28:37
Mmm, ik wil morgen naar FC Eindhoven - Cambuur gaan maar om een kaartje te kunnen kopen heb je geen clubkaart nodig maar moet je uit de regio Eindhoven komen. Een mailtje gestuurd maar krijg de dooddoener terug 'regels zijn regels'.

Gewoon gaan, ik zou eerst bellen en als ze dan nog niet willen 'helpen' dan kom je er toch wel in, je bent tenslotte alles behalve Fries...

Mocht het écht niet lukken kan altijd nog een Brabander bij het stadion een kaartje voor je kopen.

Hielke

Bij de degradatiekraker Oss - Telstar heb ik hetzelfde meegemaakt. Alleen supporters met een Brabants accent waren welkom in de thuisvakken. Toen ik mijn vooraf bestelde kaartje aan de kassa kwam afhalen, besloot ik niet een geforceerde zachte G te gaan hanteren. Dat wekte achterdocht. Mijn woonplaats -niet heel ver van sportpark Schoonenberg- werd nagegaan. Of ik voor Telstar was, vroeg de mevrouw. 'Nee', zei ik. 'Voor Heerenveen.' Dat, een Heerenveensupporter uit Zuid-Holland die in Brabant naar Telstar kwam kijken, ging het vermogen van haar en de computer blijkbaar te boven. Op voorwaarde dat ik Telstar niet zou aanmoedigen, kreeg ik mijn kaartje.

AthleticHolanda

Bij Oss-VVV heb ik een vervelende ervaring, op deze carnavalsvrijdag mocht iedereen in een carnavalspak gratis naar binnen op voorwaarde dat een legitimatiebewijs uit de regio Oss voorgelegd kon worden. Dat gold natuurlijk ook voor de gewone kaartverkoop.
Mijn woonplaats ligt halverwege Oss en Venlo en dat was te ver weg voor de kassajuffrouw en ik kreeg dus niks. Bemiddeling bij de dichtstbijzijnde steward hielp niet waarna ik een andere oudere steward opzocht die dan weer contact zocht met de hoofdsteward. Uiteindelijk mocht ik erin omdat ik alleen was en ik moest bij de VVV-delegatie op de hoofdtribune gaan zitten.
(het was wel leuk dat ik later bij dezelfde kassajuffrouw mijn kaartje kocht, nog nooit iemand met zo'n tegenzin een kaartje zien verkopen)

De grootste grap is dat ik niet eens in Limburg woon maar in Brabant.

Maargoed, ik weet inmiddels zeker dat je in de Eerste Divisie en lager er áltijd in komt, hoe dan ook.

Joost

Als er wel 1 club is waar ze niet moeilijk gaan doen is het FC Eindhoven.

AthleticHolanda

Citaat van: Breda op nov 18, 2010, 15:26:28
Het meest schokkende aan dit relaas is dat jij dus met een carnavalsoutfit aan naar een wedstrijd bent geweest.......

Oh sorry verkeerde indruk gewekt, even dat misverstand uit de wereld helpen want dat was vanzelfsprekend niet het geval.
Carnaval is leuk maar niet in voetbalstadions.

Peenvogel

#344
Vrijdagavond hebben we nu andere plannen gesmeed. Het wordt iets in Belgie op zaterdagavond en waarschijnlijk Lokeren-Mechelen.