Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vladimir1973

at THFC: we zijn hier allen om nieuwkomers te helpen. Maakt deze site interessant, toch?
Top 10 Visited: Wembley  Signal Iduna Park  Bernabéu  Old Trafford  Stade Vélodrome  Aviva Stadium Etihad Stadium  San Siro White Hart Lane  Craven Cottage

Last New Stadium: Vicarage Road (ENG) 27 01 12
Last in European Cup: PSG - ATL Bilbao 14 12 11
Next: AZ - RSC Anderlecht 16 02 12

Hugo

Laat mij ook eens wat vragen; ik zal morgen naar Schalke '04; wat zeggen de kenners over het parkeren?

Stadionhopper

Citaat van: Hugo op aug 24, 2011, 22:01:51
Laat mij ook eens wat vragen; ik zal morgen naar Schalke '04; wat zeggen de kenners over het parkeren?

Genoeg parkeerplaatsen, goed geregeld. Kom een beetje op tijd om de drukte op de snelweg te vermijden.
Als t volle bak wordt, houd er rekening mee dat je na de wedstrijd lang moet wachten om weg te komen.
Laatste nieuwe ground: Sportpark De Heikant, Groesbeek

www.facebook.com/stadionhopper
twitter.com/stadionhopper

Koning Kriel

Citaat van: Stadionhopper op aug 24, 2011, 21:17:43
Borussia M'gladbach is misschien wel de beste buitenlandse club om voor het eerst in het buitenland een wedstrijd te bezoeken. Het was ook mijn eerste buitenlandse wedstrijd en heb er 4 jaar een seizoenkaart gehad.

Es gibt nur eine Borussia....die macht vom Niederrhein!!

Ook mijn eerste buitenlandse club en daarom met een speciaal plekje in mijn hart. Geweldig dat ze nu eerste staan. Vorig seizoen ben ik nog naar de promotie degradatie wedstrijd tegen bochum geweest, dat was voor mij mijn zevende en nog lang niet laatste bezoek aan Gladbach

hgrm

#469
Citaat van: THFC82 op aug 24, 2011, 17:40:12
Hoe kan ik dat dan het beste uitleggen? Vertellen dat ik geen creditcard heb en dat de automatische afschrijving niet werkt omdat ik geen Duitse bankrekening heb?
Ik denk niet dat de medewerkers daar iets mee kunnen.

Klopt, ik heb net ook al even gekeken op de site van Rabobank voor een creditcard (Mastercard).
Als ik 18 ben ga ik er direct eentje aanvragen. Nog een kleine twee maandjes wachten.

Hoewel het een hele andere grootte-orde qua club is, ging iets dergelijks bij Hessen Kassel heel makkelijk.
Omdat Kassel geen mogelijkheid heeft voor creditcardbetaling, stuurde ik een mailtje waarna per omgaande het antwoord kwam dat er een kaartje zou worden klaargelegd dat ik aan de kassa kon betalen. Het is dus het proberen waard.

En anders heeft toch vast wel iemand in je omgeving een creditcard die je wil helpen?
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

MartijNFR

Om even op creditcard terug te komen, neem anders even een kijkje hierzo: http://www.mywirecard.com/mastercard.html
Is een gratis online creditcard. Alleen hij werkt volgens mij niet bij alle Duitse clubs, want bij Köln werd ie bij mij niet geaccepteerd bij Düsseldorf en Mainz dan weer wel.
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Joost

Dit is een forum van hele zinnen, geen twitteraccount ;)

Maar heb je een geldbuidel of sponsor gevonden? 7 overnachtingen in Londen zijn niet goedkoop. Je overigens dat de PL wedstrijden nog niet zijn vastgesteld en nog kunnen verhuizen naar zondag? Daarom vind ik dat je een opmerkelijke week hebt gekozen. Zeker omdat er geen mid-weeks programma is. Hooguit replays van de 16e finales in de FA Cup.

Joost

Mocht Arsenal of Spurs de finale halen dan wordt die wedstrijd sowieso niet direct in de aangrenzende week gespeeld. Sowieso is het zonder contacten onmogelijk om daar op een legale manier kaartjes voor te krijgen.

Norwich kun je overigens ook vergeten, die zijn wekelijks uitverkocht. En treinen in Engeland is niet goedkoop als je het niet ver van te voren boekt. Houd er ook rekening mee dat wanneer je alleen voetbal wil zien in die andere stad je 's avonds nooit meer terugkomt.
Op zondag de 26e staat de Sheffield Derby gepland om 1 uur 's ochtends. Die zou je bijvoorbeeld wel kunnen doen.

Qua PL wedstrijden valt het af te wachten hoe QPR zich ontwikkeld en of je daar tickets voor kan krijgen. Fulham zal geen probleem zijn. De enige andere wedstrijd die mogelijk is zal Chelsea v Bolton in het uitvak zijn. Ik zou me gelijk gaan registreren bij Bolton!

IN de Lower Leagues moet geen enkele wedstrijd een probleem vormen.




Sebastiaan_W

Waarom gaan jullie niet een paar weken eerder? Tussen 11 en 19 februari is er in de lagere divisies ook een midweekse speelronde.
Alleen is er dan in het weekend van 18/19 februari geen speelronde in de PL.

Maar zondag 12/02 is wel de derby Wolverhampton - West Brom.

wekke

Citaat van: THFC82 op aug 25, 2011, 23:02:24
Norwich was maar een voorbeeld, het gaat me ook niet om het voetbal daar, meer om het zien van een andere stad in die week. Maar als het reizen per trein erg prijzig is moet ik dat ook maar uit mijn hoofd zetten.
Je bedoelt dat de Sheffield Derby om 13:00 uur is? Of bedoel je echt 01:00 uur? Toch lijkt het mij mooier om een wedstrijd op Wembley te zien, het lijkt me wel te doen om voor die finale van te voren al kaartjes te regelen.

De komende maanden ga ik veel uitzoeken en bekijken en dan ga ik zoveel mogelijk proberen te plannen/vast te leggen in januari en/of februari.
Dan kunnen we er gewoon een mooie trip van gaan maken. (:

De steel derby minder in schatten dan de League Cup final? Damn. Ieder zijn ding natuurlijk, maar de derby tussen Wednesday en United lijkt me altijd een van de leukste.

Sebastiaan_W

Helemaal mooi dat de Steel City Derby in League One wordt gespeeld.

Deze derby schat ik ook een stuk hoger in, dan een finale tussen PL clubs die deze beker amper serieus nemen.

Joost

Er wordt meer gevoetbald op Wembley dan je zou denken. Vele interlands waarvoor je makkelijk kaartjes krijgt en een play-off finale is ook geen heel moeilijk verhaal al ligt dat aan de tegenstanders.

Treinkaartjes naar Sheffield kun je toch pas over 3 maanden boeken en zo duur is dat niet. Zeker als je student bent.

Je bent ook wel heel zeker van kaartjes voor de League Cup finale. Als dat Wigan v Birmingham wordt heb je gelijk maar stel dat het Man utd v Aston Villa wordt kun je die echt op je buik schrijven.

hgrm

Even wat reacties her en der:

1) Vervoer in Londen:
Als je van uitslapen houdt, is een TfL (Transport for Londen) travelcard die na 9.00 uur geldig is een goed alternatief; London is in een aantal zones verdeeld. De kaarten voor zone 1+2 zijn niet duur en bovendien geldig in bussen (alleen bussen) in heel Londen.

2) Door de weeks is er wellicht nog wel wat in het non-league voetbal te vinden. De sites www.mikeavery.co.uk en www.nonleaguematters.co.uk zijn goede startpunten wat dat betreft.

3) Als je de kans hebt om de Sheffield Derby te zien, vooral bij Wednesday op Hillsborough, zou ik die kans met beide handen aangrijpen. Wembley blijft nog wel een jaar of 100 staan zoals het er nu staat. Als je tijdig boekt, is de treinreis naar Sheffield nog wel te doen qua prijs en als je van zelfkastijding houdt, kun je ook de langeafstandbus nemen. Kost weinig....

4) Iedereen gaat in de voorjaarsvakantie op vakantie. Zorg dat je de vlucht vroeg boekt, tijdig op Schiphol bent en een noodplan klaar hebt voor als je vliegtuig vertraging heeft. Ik spreek uit ervaring....
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

HRM1880

Citaat van: hgrm op aug 26, 2011, 13:54:22
Even wat reacties her en der:

1) Vervoer in Londen:
Als je van uitslapen houdt, is een TfL (Transport for Londen) travelcard die na 9.00 uur geldig is een goed alternatief; London is in een aantal zones verdeeld. De kaarten voor zone 1+2 zijn niet duur en bovendien geldig in bussen (alleen bussen) in heel Londen.

2) Door de weeks is er wellicht nog wel wat in het non-league voetbal te vinden. De sites www.mikeavery.co.uk en www.nonleaguematters.co.uk zijn goede startpunten wat dat betreft.

3) Als je de kans hebt om de Sheffield Derby te zien, vooral bij Wednesday op Hillsborough, zou ik die kans met beide handen aangrijpen. Wembley blijft nog wel een jaar of 100 staan zoals het er nu staat. Als je tijdig boekt, is de treinreis naar Sheffield nog wel te doen qua prijs en als je van zelfkastijding houdt, kun je ook de langeafstandbus nemen. Kost weinig....

4) Iedereen gaat in de voorjaarsvakantie op vakantie. Zorg dat je de vlucht vroeg boekt, tijdig op Schiphol bent en een noodplan klaar hebt voor als je vliegtuig vertraging heeft. Ik spreek uit ervaring....
Als je van plan bent om eens vaker in Londen te komen kan het ook altijd interessant zijn om een Oyster Card te nemen.

HRM1880

Citaat van: THFC82 op aug 26, 2011, 15:10:11
Bedankt voor je reactie. De vlucht is gisteravond geboekt, zoals het nu gepland is vliegen we om 09:05 uur vanaf Schiphol. Jullie beginnen me nu te overtuigen over de Sheffield Derby. Kan ik daar dan ook op een makkelijke manier aan tickets komen? Ik heb me overigens ook alvast bij Fulham FC en Bolton Wanderers geregistreerd in de ticketshop. (:

Het non-league voetbal is het amateurvoetbal? Ik begrijp eerlijk gezegd niet erg veel van de twee websites, maar ik heb Wikipedia even bekeken. De clubs Hayes & Yeading United (Conference National) en Bromley, Hampton & Richmond Borough, Welling United en Sutton United (Conference South) hebben de thuishaven in Londen. Helaas spelen deze clubs hun wedstrijden in mijn vakantieperiode ook op zaterdag. Ik zal komende dagen wel even naar de nog lager geklasseerde clubs uit Londen kijken, bijvoorbeeld de clubs die op Wikipedia bij de Isthmian League Premier Division beschreven staan.
Wedstrijden voor dat weekend moeten nog verplaatst worden, gewoon nog even wachten om een definitieve planning te maken.