Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

MartijNFR

iemand hier nog parkeertips voor Zwolle?
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

Bier und Bratwurst

Citaat van: MartijNFR op okt 18, 2011, 22:40:38
iemand hier nog parkeertips voor Zwolle?

Moet geen probleem vormen.Om en in de buurt van het stadion zijn voldoende plekken.
Het ene stadion is het andere niet!

Batflyer

Citaat van: MartijNFR op okt 18, 2011, 22:40:38
iemand hier nog parkeertips voor Zwolle?

Ik zou je eigenlijk als tip willen geven om niet naar FC Zwolle te gaan. Oké, ze presteren nu goed, maar voor het stadion hoef je het niet te doen.
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

Sebastiaan_W

Citaat van: MartijNFR op okt 18, 2011, 22:40:38
iemand hier nog parkeertips voor Zwolle?

Aan de overkant, bij de molen.

Ik kan me helemaal vinden in de opmerking van Batflyer!

MartijNFR

Hehe, ik weet het. Maar een vriend van me uit Zwolle nodigde me uit voor Zwolle - RKC dusja.. :P

Toch bedankt! :)
Laatste ground: 09/12/2017 Sportpark de Wetering (SC Genemuiden - vv Staphorst)

AthleticHolanda

Citaat van: Bob op okt 19, 2011, 19:02:15
Ik hoop op een van de drie thuiswedstrijden in de komende twee maanden.
06-11 Alemannia Aachen - MSV Duisburg 
04-12 Alemannia Aachen - TSV 1860 München
11-12 Alemannia Aachen - FC Erzgebirge Aue

Het hangt er vanaf hoe lang het duurt voordat ik mijn Mastercard kan gebruiken, die ik overigens pas morgen aan ga vragen, dit omdat ik eerder geen ticket kan bestellen.

Tegen Duisburg lijkt me de leukste qua publiek. 1860 en Aue zullen niet zoveel meenemen.

Denk als je even belt met Alemannia dat ze zo moeilijk niet zullen doen, die zijn al lang blij als ze een kaartje verkopen lijkt me.

Bob

Citaat van: Joost op okt 18, 2011, 20:12:25
Welke pot van Alemannia gaat het worden?

Ik hoop op een van de drie thuiswedstrijden in de komende twee maanden.
06-11 Alemannia Aachen - MSV Duisburg 
04-12 Alemannia Aachen - TSV 1860 München
11-12 Alemannia Aachen - FC Erzgebirge Aue

Het hangt er vanaf hoe lang het duurt voordat ik mijn Mastercard kan gebruiken, die ik overigens pas morgen aan ga vragen, dit omdat ik eerder geen ticket kan bestellen.

Bob

Citaat van: AthleticHolanda op okt 19, 2011, 19:01:59
Tegen Duisburg lijkt me de leukste qua publiek. 1860 en Aue zullen niet zoveel meenemen.

Denk als je even belt met Alemannia dat ze zo moeilijk niet zullen doen, die zijn al lang blij als ze een kaartje verkopen lijkt me.

Oh, was mijn eerste reactie wel geplaatst? Ik kreeg een foutmelding.
Ik wacht het gesprek dat ik morgen bij de bank heb even af, dan kan ik morgen ook beslissen of ik even bel of niet. Is het dan het makkelijkst om uit te leggen dat je een Nederlander bent die graag een keer een wedstrijd van hun club wilt bezoeken?

Joost

Citaat van: Bob op okt 19, 2011, 19:04:19
Oh, was mijn eerste reactie wel geplaatst? Ik kreeg een foutmelding.
Ik wacht het gesprek dat ik morgen bij de bank heb even af, dan kan ik morgen ook beslissen of ik even bel of niet. Is het dan het makkelijkst om uit te leggen dat je een Nederlander bent die graag een keer een wedstrijd van hun club wilt bezoeken?

Vraag gewoon naar Erik!

Maar wil je graag tegen Duisburg gaan (vol stadion!) dan stuur maar even een berichtje.

Voetbalhopper

Citaat van: Joost op okt 19, 2011, 19:10:05
Vraag gewoon naar Erik!

Maar wil je graag tegen Duisburg gaan (vol stadion!) dan stuur maar even een berichtje.
Raakt het stadion vol ?

Ik zit waarschijnlijk in het uitvak. mocht dat niet lukken enig idee wanneer aachen de online verkoop start ?

Joost

Citaat van: yesyes op okt 19, 2011, 19:45:12
Raakt het stadion vol ?

Ik zit waarschijnlijk in het uitvak. mocht dat niet lukken enig idee wanneer aachen de online verkoop start ?

Supergoedkoop daarom. Verkoop is al gestart denk ik.

Voetbalhopper

Citaat van: Joost op okt 19, 2011, 19:54:08
Supergoedkoop daarom. Verkoop is al gestart denk ik.

kan niks vinden via alemannia tickets

Joost

Citaat van: yesyes op okt 19, 2011, 19:55:24
kan niks vinden via alemannia tickets

Karten für das 1000. Zweitliga-Spiel gegen den MSV Duisburg sind ausschließlich in allen
bekannten Vorverkaufstellen und über Hotline unter 01805/018011 (14 Cent pro Minute aus dem dt. Festnetz, Mobilfunkpreis maximal 42 ct/Min.) erhältlich.

Voetbalhopper

Citaat van: Joost op okt 19, 2011, 22:13:07
Karten für das 1000. Zweitliga-Spiel gegen den MSV Duisburg sind ausschließlich in allen
bekannten Vorverkaufstellen und über Hotline unter 01805/018011 (14 Cent pro Minute aus dem dt. Festnetz, Mobilfunkpreis maximal 42 ct/Min.) erhältlich.

Dus geen internet verkoop. Maar is voor mij niet nodig de kaartjes voor uitvak zijn geregeld.

Heb jij enige idee welk vak het zitgedeelte is ?

Joost

Citaat van: yesyes op okt 20, 2011, 12:42:27
Dus geen internet verkoop. Maar is voor mij niet nodig de kaartjes voor uitvak zijn geregeld.

Heb jij enige idee welk vak het zitgedeelte is ?
N1 is staan, N2, N3 is zitten.