Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hugo

Citaat van: Joost op feb 07, 2012, 20:35:15
Als je zo lang naar Londen gaat zou ik bijna zeggen, pak een trein 's ochtends en ga naar Oxford v Swindon. Dat is een uur en qua wedstrijd de allerleukste.

Mooie affiche, maar al heel lang uitverkocht.

Nico1880

Citaat van: Bob op feb 07, 2012, 18:40:42
Google Maps zegt dat het hotel in 'Clapham Common South Side, London SW4 9DJ' ligt. Geen idee of je daar iets aan hebt? Mijn maat gaat over het vervoer, hij kent de weg in Londen redelijk goed, dus ik zal hem het idee om met de trein naar Palace of Millwall te gaan straks even voorleggen, eveneens als de wedstrijd van Dagenham & Redbridge. Neemt Bradford City ook veel supporters mee naar de wedstrijd op dinsdagavond 28-02 tegen Barnet FC? Daar zijn we namelijk ook bij.

Queens Park Rangers bezoeken we een week eerder al op Loftus Road, in de derby tegen Fulham FC.
Heb met nieuwjaar ook overnacht in Clapham. Verblijf je soms in het Eurohotel? Daar ligt het metrostation Clapham South vlakbij.  Heb zowel Millwall, Crystal Palace en Leyton Orient gedaan.
Alles is perfect met het OV te doen. Crystal Palace is wel het moeilijkst bereikbaar.

Ik vond Crystal Palace het leukst. Heb Millwall thuis gezien, ook tegen Crystal Palace en daar was geen reet aan. (Buiten dan het uitvak ^^)

hgrm

Citaat van: Nico1880 op feb 07, 2012, 21:35:54

Alles is perfect met het OV te doen. Crystal Palace is wel het moeilijkst bereikbaar.


Maar dan moeilijk met een hele kleine m.
Drie stations zijn op loopafstand (10 min) van Selhurst park:
Selhurst en Thornton op de lijn van London Victoria via Clapham Junction naar East Croydon en Norwood Junction (o.a. op de nieuwe extension van de East London line).

Prima bereikbaar, al is het iets verder lopen dan bij Millwall of Chelsea, dat letterlijk naast een station ligt.


Overigens was ik op 2/1/2012 bij Palace vs. Leicester. Was geen verkeerde keuze: leuk stadion, leuke wedstrijd en de sfeer was OK, ondanks dat Palace verloor.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bob

Kijk eens aan, dit zijn mooie reacties. Bedankt.

Citaat van: ALenstra op feb 07, 2012, 18:48:46
Clapham heeft een aantal treinstations waaronder het drukste van Groot Brittannie: Clapham Junction. En van daaruit heb je een rechtstreekse verbinding naar Norwood Junction, het station voor Crystal Palace FC.

Daar gaan we zeker over nadenken. Ik neem zo maar aan dat Crystal Palace FC niet uitverkocht raakt, ik had het er net even samen met mijn maat over om misschien te beslissen op de plaats van bestemming, als we al een paar dagen in Londen zijn en weten hoe het daar is, misschien ook handig qua weersomstandigheden.

Citaat van: Nico1880 op feb 07, 2012, 21:35:54
Heb met nieuwjaar ook overnacht in Clapham. Verblijf je soms in het Eurohotel? Daar ligt het metrostation Clapham South vlakbij.  Heb zowel Millwall, Crystal Palace en Leyton Orient gedaan.
Alles is perfect met het OV te doen. Crystal Palace is wel het moeilijkst bereikbaar.

Ik vond Crystal Palace het leukst. Heb Millwall thuis gezien, ook tegen Crystal Palace en daar was geen reet aan. (Buiten dan het uitvak ^^)

Ja, Euro Lodge Clapham Hotel. We hebben vanavond de metrokaart van 2012 bekeken en daar staat bij zowel de verbinding tussen metrostation Clapham en Millwall als bij de verbinding tussen metrostation Clapham en Palace de woorden under construction, misschien is de optie van ALenstra dan beter.

Citaat van: hgrm op feb 07, 2012, 23:15:25
Overigens was ik op 2/1/2012 bij Palace vs. Leicester. Was geen verkeerde keuze: leuk stadion, leuke wedstrijd en de sfeer was OK, ondanks dat Palace verloor.

Het gaat nog een moeilijke beslissing worden. Misschien dat ik straks maar positieve reacties over Millwall, Crystal Palace en Leyton Orient moet gaan turven.

Ralf

Ik heb ook in het Eurohotel in Clapham gelegen.
Is een prima hotel voor een zeer goede prijs, ideaal voor groundhop/stedentripjes.
Hotel is erg eenvoudig, ontbijt is niet heel uitgebreid. Kamer is wel netjes, verder weinig poespas.

Voor mij was dit een prima hotel omdat ik die dagen dat ik in Londen was toch de hele dag onderweg was. Het hotel hoefde voor mij niet erg luxe te zijn, ik was er alleen 's nachts om te slapen.
Ook fijn dat het erg dicht bij het metrostation ligt, daardoor ben je in een half uurtje bijna overal in Londen.

Batflyer

Citaat van: Bob op feb 08, 2012, 09:09:44
Het gaat nog een moeilijke beslissing worden. Misschien dat ik straks maar positieve reacties over Millwall, Crystal Palace en Leyton Orient moet gaan turven.

Met Orient heb ik geen ervaring, maar als je moet kiezen tussen die andere twee zou ik voor Palace gaan. Gewoon omdat hun stadion naar mijn mening mooier is dan dat van Millwall. Bij Millwall vond ik de sfeer wel beter dan bij Palace, maar dat kwam vooral door de wedstrijd (Millwall v Swindon, laatste duel van het seizoen, beide teams konden rechtstreeks promoveren).
Laatste nieuwe ground:
San Siro (15 februari 2012, AC Milan v Arsenal 4-0)

Volgende nieuwe ground:
Veltins Arena (6 november 2012, Schalke 04 v Arsenal)

spons

Citaat van: Batflyer op feb 08, 2012, 16:50:51
Met Orient heb ik geen ervaring, maar als je moet kiezen tussen die andere twee zou ik voor Palace gaan. Gewoon omdat hun stadion naar mijn mening mooier is dan dat van Millwall. Bij Millwall vond ik de sfeer wel beter dan bij Palace, maar dat kwam vooral door de wedstrijd (Millwall v Swindon, laatste duel van het seizoen, beide teams konden rechtstreeks promoveren).

Die wedstrijd ben ik toevallig ook geweest, sfeer was inderdaad uitstekend. Was mijn 7e keer bij Millwall en de beste sfeer die ik er heb meegemaakt. Kan bij andere gelegenheden inderdaad een stuk minder zijn
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

Nico1880

Op 23/03 zou ik graag een wedstrijd gaan bijwonen. Almere City - Oss, of anders Zwolle - AGOVV. Daarna zou ik overnachten om vervolgens de dag erna de Spakenburgse derby bij te wonen.

Nu is mijn vraag. Ligt het programma al vast? En na de vrijdagavondwedstrijd zouden we graag nog een stapje in de wereld zetten. Kan dit het best in Almere of in Zwolle?

Alvast bedankt !

Joost

Als je naar Almere gaat kun je misschien het beste overnachten in Amsterdam of Utrecht.
Ik heb geen flauw idee of er iets van uitgaansleven is in Almere.

Freekos79

Zwolle heeft een prima uitgaansleven!
Volgende wedstrijd: ?

Bier und Bratwurst

Qua stadion vind ik Zwolle de lelijkste ,maar qua stappen is dat wel mooier dan Almere.Zijn wel een aantal leuke cafeetjes waar je een avondje wel kunt vermaken.
En als je naar Almere(ook geen mooi stadion) gaat dan zou ik naar Amsterdam gaan om te stappen met de trein.En dan de volgende ochtend terug gaan.
0036 gaat de laatste naar Almere en 5.48 gaat de eerste weer.
Of zoals al eerder genoemd een hotel in Amsterdam nemen.
Het ene stadion is het andere niet!

Nico1880

Heb dan toch maar iets geboekt in Zwolle.

Bedankt !

hgrm

Citaat van: Joost op feb 09, 2012, 10:05:58
Ik heb geen flauw idee of er iets van uitgaansleven is in Almere.

Zelfs de stoplichten gaan daar om 11 uur uit, volgens mij.
Als je niet houdt van puberdisco's en dronken scholieren, heb je in Almere niks te zoeken.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Voor de mensen die geinteresseerd zijn in de Belgische topclubs: 04/03 14:30 uur Club Brugge - Standard en om 18.00 uur die dag Anderlecht - Cercle Brugge. Goede mogelijkheid voor een dubbel denk ik.

Verwijderd lid

Anderhalf uur om van Brugge in Brussel te geraken inclusief Jan Breydel verlaten, wegrijden, parkeren in Brussel en naar het stadion lopen ... erg krapjes denk ik.