Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Joost

Citaat van: Koning Kriel op aug 27, 2012, 11:20:58
Iemand enig idee hoe het staat met de kaartverkoop van fortuna Düsseldorf? Kan nog steeds geen kaartjes kopen en ben benieuwd of dat aan mij ligt of dat de kaartverkoop nog niet is begonnen.
Over welke wedstrijd gaat het?
Fortuna zal heus niet uitverkopen en anders is er buiten het stadion flink wat zwarthandel.

Verwijderd lid

Nadeel vind ik dat je geen adres in het buitenland kunt opgeven bij de registratie op de site van Fortuna.
t.z.t. dan maar gokken op handel rondom het stadion.

Sebastiaan_W

Citaat van: Meester op aug 27, 2012, 11:45:33
Nadeel vind ik dat je geen adres in het buitenland kunt opgeven bij de registratie op de site van Fortuna.
t.z.t. dan maar gokken op handel rondom het stadion.

Dan hebben ze dat gewijzigd. Een paar jaar terug heb ik nog kaarten gekocht via de officiële site en die werden keurig naar huis verzonden.

Effzeh

Ik zat ook te kijken voor kaarten bij Dusseldorf maar kwam er ook niet uit.

Heeft iemand ervaring met kaarten voor Dortmund? Via de site kan ik geen kaarten bestellen en ook geen account aanmaken...

Koning Kriel

Citaat van: Effzeh op aug 28, 2012, 00:14:14
Ik zat ook te kijken voor kaarten bij Dusseldorf maar kwam er ook niet uit.

Heeft iemand ervaring met kaarten voor Dortmund? Via de site kan ik geen kaarten bestellen en ook geen account aanmaken...

Goed kijken wanneer de vrije verkoop begint en er die ochtend meteen bij zijn. Dan is voor de meeste wedstrijden kaarten krijgen geen probleem.

headout

Citaat van: Meester op aug 27, 2012, 11:45:33
Nadeel vind ik dat je geen adres in het buitenland kunt opgeven bij de registratie op de site van Fortuna.
Even bellen met:
Düsseldorf Marketing & Tourismus GmbH
Benrather Str. 9
D - 40213 Duesseldorf
Tickethotline: +49 (02 11) 17 20 29 10

Kaarten worden daarna klaargelegd bij het stadion.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FC_Emmen

Wou naar Heerenveen - Molde gaan, maar om kaartjes te halen via internet moet je clubcard hebben om je te kunnen registreren. Iemand enig idee of er nog kaartjes aan de kassa verkocht worden?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Joost

Citaat van: FC_Emmen op aug 28, 2012, 22:47:24
Wou naar Heerenveen - Molde gaan, maar om kaartjes te halen via internet moet je clubcard hebben om je te kunnen registreren. Iemand enig idee of er nog kaartjes aan de kassa verkocht worden?

Een belletje plegen zal waarschijnlijk het beste antwoord geven. Ik denk overigens ook dat ze je dan gelijk met alle plezier een kaart willen verkopen.

FC_Emmen

Gedaan. Maar toen moest ik kopie van mijn id kaart opsturen en een formulier invullen en scannen zodat ik een tijdelijke cc code kon krijgen maar niets meer van gehoord.
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

headout

Heb je iets aan de barcode van mijn heerenveen CC? (nouja, "mijn": op naam van mijn vrouw gezet :-) )ben ik
Let wel: over twee uurtjes reis ik af naar Praag.
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

FC_Emmen

Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Terranova

Citaat van: witte leeuw op aug 27, 2012, 11:59:41
Dan hebben ze dat gewijzigd. Een paar jaar terug heb ik nog kaarten gekocht via de officiële site en die werden keurig naar huis verzonden.

Ik heb me gisteren toevallig aangemeld en bij de registratie kon ik wel "Nederland" kiezen ?

Verwijderd lid

Hier nog geen keuzemogelijkheid "Nederland" aanwezig, maar aangezien het afgelopen weekend tegen Gladbach absoluut niet uitverkocht was ( 30.000) kan je voor de meeste wedstrijden aan de kassa's wel terecht voor een ticket. Een gok die ik best wil wagen, zeker gezien het feit dat er in Duitsland altijd een forse zwarte markt aanwezig is.

Bossche Bol

Citaat van: Meester op sep 04, 2012, 11:41:06
Hier nog geen keuzemogelijkheid "Nederland" aanwezig, maar aangezien het afgelopen weekend tegen Gladbach absoluut niet uitverkocht was ( 30.000) kan je voor de meeste wedstrijden aan de kassa's wel terecht voor een ticket. Een gok die ik best wil wagen, zeker gezien het feit dat er in Duitsland altijd een forse zwarte markt aanwezig is.
Men mocht afgelopen wedstrijd niet meer dan 30.000 mensen toelaten n.a.v. de gebeurtenissen tegen Hertha in mei. In eerste instantie zou men voor een leeg stadion moeten spelen, maar dat draaide de DFL terug.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

spons

Citaat van: Bossche Bol op sep 04, 2012, 12:53:53
Men mocht afgelopen wedstrijd niet meer dan 30.000 mensen toelaten n.a.v. de gebeurtenissen tegen Hertha in mei. In eerste instantie zou men voor een leeg stadion moeten spelen, maar dat draaide de DFL terug.

En daar hebben ze volgens mij nog moeten schuiven en mensen weigeren want ze hebben volgens mij 34.000 seizoenskaarten verkocht en vorig seizoen een gemiddelde van rond de 35.000

Denk dat iedere wedstrijd ( nagenoeg ) uitverkocht zal zijn dit seizoen
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen