Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Ici c est Paris

Ik wil op 27/10 graag naar Schalke - Nürnberg. Geregistreerd in de Ticketshop enzo, maar ik loop vast. Bij de bewuste wedstrijd staat "zurzeit kein Kontingent" en als ik de wedstrijd aanklik staat er "Leider keine Tickets verfügbar".

Houdt dit in dat de wedstrijd al uitverkocht is of dat de kaarten nog niet in de verkoop zijn gegaan? Aangezien mijn Duits net zo goed is als m'n Italiaans kom ik er niet uit.

hgrm

Ofwel het is al uitverkocht. Maar dat lijkt me sterk, voor een wedstrijd die pas over een maand is tegen een tegenstander die toch niet heel erg aanspreekt. Ofwel de verkoop is nog niet begonnen.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Ici c est Paris

Citaat van: hgrm op sep 30, 2012, 23:23:47
Ofwel het is al uitverkocht. Maar dat lijkt me sterk, voor een wedstrijd die pas over een maand is tegen een tegenstander die toch niet heel erg aanspreekt. Ofwel de verkoop is nog niet begonnen.

Oké, bedankt. Ik vond het ook al wat vroeg, maar aan de andere kant, Schalke is een grote club. Maar even in de gaten blijven houden dus.

hgrm

Ik heb nog even op de site gekeken.
Het valt me op dat voor Wolfsburg (eerder) en Freiburg (later) wel tickets te bestellen zijn. Ik denk dus dat de normale thuisvakken toch al uitverkocht zijn. Uit de toevoeging "Zur Zeit" maak ik wel op dat er nog een mogelijkheid bestaat dat er extra kaarten beschikbaar komen (wellicht als Nürnberg niet alle tickets voor het uitvak afneemt).
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Koning Kriel

Citaat van: hgrm op sep 30, 2012, 23:23:47
Ofwel het is al uitverkocht. Maar dat lijkt me sterk, voor een wedstrijd die pas over een maand is tegen een tegenstander die toch niet heel erg aanspreekt. Ofwel de verkoop is nog niet begonnen.

Schalke verkoopt heel veel wesdtrijden al aan het begin van het seizoen uit, daar gaan alle tickets voor alle wedstrijden in augustus al in de verkoop. Verder zijn Nürnberg en Schalke vriendjes waardoor deze tegenstander meer aanspreekt bij de fans dan je zou verwachten. Kortom, ausverkauft.

headout

Citaat van: Joost op sep 30, 2012, 23:14:51
Uitvak.
Grazie, was een optie die ik ook al bekeken had. Zal wrs. kaarten afhalen worden in Bochum :-(
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

hgrm

Een paar jaar geleden heb ik via Bochum kaartjes besteld voor Karlsruhe-Bochum. Was geen enkel probleem; ik kreeg de kaartjes netjes thuisgestuurd.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

AthleticHolanda

Citaat van: Ici c est Paris op sep 30, 2012, 23:19:12
Ik wil op 27/10 graag naar Schalke - Nürnberg. Geregistreerd in de Ticketshop enzo, maar ik loop vast. Bij de bewuste wedstrijd staat "zurzeit kein Kontingent" en als ik de wedstrijd aanklik staat er "Leider keine Tickets verfügbar".

Houdt dit in dat de wedstrijd al uitverkocht is of dat de kaarten nog niet in de verkoop zijn gegaan? Aangezien mijn Duits net zo goed is als m'n Italiaans kom ik er niet uit.

Heb een keer voor Schalke-FC Köln een kaartje gekocht zo'n twee weken van tevoren, ook toen was het ogenschijnlijk uitverkocht maar kwamen er af en toe weer kaarten in de verkoop, waarvan ik er een kon kopen.

headout

Citaat van: hgrm op okt 01, 2012, 16:26:28
Een paar jaar geleden heb ik via Bochum kaartjes besteld voor Karlsruhe-Bochum. Was geen enkel probleem; ik kreeg de kaartjes netjes thuisgestuurd.
Tegenwoordig kan dat niet meer bij Bochum:
Citeernormally you can use this document to order tickets for away games, but we don't send away tickets to other countries
http://groundhop.nl - Just another groundhop blog

Sander11

Iemand enig idee of de wedstrijd Ac Milan - Juventus makkelijk aan kaarten te komen is?!
HEYA DEN BOSCH!

HRM1880

Citaat van: Sander11 op okt 02, 2012, 00:08:35
Iemand enig idee of de wedstrijd Ac Milan - Juventus makkelijk aan kaarten te komen is?!
Ik denk het wel, bij Milan is er enorm veel volk afgehaakt. Zo is zelfs de derby in de vrije verkoop gegaan.

Vaig

Weet iemand of het makkelijk is kaarten te verkrijgen voor St Pauli. Wil graag naar St.Pauli-Mainz op 24 november. Nu is de online voorverkoop nog niet gestart, maar de wedstrijden die er wel al staan zijn allemaal uitverkocht. Is er enige kans van slagen, zonder booking history of hebben jullie andere tips?
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

Bossche Bol

Citaat van: Vaig op okt 04, 2012, 18:57:46
Weet iemand of het makkelijk is kaarten te verkrijgen voor St Pauli. Wil graag naar St.Pauli-Mainz op 24 november. Nu is de online voorverkoop nog niet gestart, maar de wedstrijden die er wel al staan zijn allemaal uitverkocht. Is er enige kans van slagen, zonder booking history of hebben jullie andere tips?
Eh... ze spelen op 25 november tegen MSV Duisburg.
De voorverkoopdatum in de gaten houden en anders in het uitvak van Duisburg.
Laatste nieuwe stadion: Städtisches Stadion an der Grünwalderstraße (Bayern München U19 - Viktoria Plzeň U19, 23-10-2013)

Vaig

Citaat van: Bossche Bol op okt 04, 2012, 19:22:47
Eh... ze spelen op 25 november tegen MSV Duisburg.
De voorverkoopdatum in de gaten houden en anders in het uitvak van Duisburg.
Ja je hebt gelijk ook, zat met mijn hoofd met HSV-Mainz van een weekend eerder. Twijfelen nog even, welk weekend we naar Hamburg gaan namelijk.. In ieder geval bedankt!
Laatst bezochte nieuwe ground: Stade Jacques Lechat, Malmedy

ALenstra

Dinsdag 30 oktober speelt Celtic thuis tegen St. Johnstone in de kwartfinale van de League Cup. Hoe moeilijk/makkelijk is het om aan een kaartje te komen?