Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

3434

Even in het juiste topic vragen:

Iemand een idee hoe aan kaartjes op de staantribune in Gladbach te raken? Vandaag ga ik er heen maar op de zittribune. Een vriend van me is 'Mitglieder' maar telkens hij kaarten kan kopen (meestal toch enkele maanden op voorhand), zijn alle staanplaatsen uitverkocht. Dit wordt mijn 4de bezoek maar helaas telkens op een stoeltje.

Staanplaatsen zijn waarschijnlijk allemaal abonnees? (Of moet ook hier een % voor vrije verkoop behouden worden?) Is de zwarte markt de enige oplossing? Iemand ervaring met MGB.. Veel vragen, I know..
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

ALenstra

Volgens de bundesligasonderheft van 11 freunde heeft BMG voor elke thuiswedstrijd slechts 900 kaarten in de voorverkoop. Waarschijnlijk zitten daar geen staanplaatsen tussen.

Verwijderd lid

Citaat van: ALenstra op okt 27, 2013, 13:05:54
Volgens de bundesligasonderheft van 11 freunde heeft BMG voor elke thuiswedstrijd slechts 900 kaarten in de voorverkoop. Waarschijnlijk zitten daar geen staanplaatsen tussen.

Dit aantal lijkt mij onwaarschijnlijk laag, aangezien er voor vrijwel elke wedstrijd nog verkoop is tot vlak voor kick-off.
De toppers tegen Bayern, Leverkusen, Dortmund en Schalke natuurlijk uitgezonderd, al duurt het bij de laatste drie ploegen ook nog geruime tijd voordat het AUSVERKAUFT is ...

3434

Net terug van BMG. Stadion was met 53 000+  praktisch uitverkocht (uitvak niet helemaal). Toch hoop ik een keer op de staantribune te geraken :)  Ik heb gevraagd aan die mitglieder die ik ken, die zei dat er enkele 1000en tickets te koop zijn (na de abonees). Helaas niet voor de staantribune.
Laatste nieuwe ground:  Stadion RCC Waterloo
Favoriete ground: Westfalenstadion - Borussia Dortmund
Record zonder 0-0: 10/04/10 tot 27/03/11

GiertjeNL

Over twee weken staat een reisje naar Londen op het programma, om daar Crystal Palace tegen Everton te bezoeken.
Nu had ik iemand in Londen geregeld die kaartjes ging kopen, nu blijkt hij dat niet meer te kunnen.. vreemd verhaal..
Las dat hier mensen zijn met een membership van Crystal Palace. Zou iemand mij aan drie kaartjes kunnen helpen?

FCT1980

Kan wel.
PM me maar. Kan maximaal drie tickets regelen.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

Thijs

Citaat van: 3434 op okt 27, 2013, 11:23:54
Even in het juiste topic vragen:

Iemand een idee hoe aan kaartjes op de staantribune in Gladbach te raken? Vandaag ga ik er heen maar op de zittribune. Een vriend van me is 'Mitglieder' maar telkens hij kaarten kan kopen (meestal toch enkele maanden op voorhand), zijn alle staanplaatsen uitverkocht. Dit wordt mijn 4de bezoek maar helaas telkens op een stoeltje.

Staanplaatsen zijn waarschijnlijk allemaal abonnees? (Of moet ook hier een % voor vrije verkoop behouden worden?) Is de zwarte markt de enige oplossing? Iemand ervaring met MGB.. Veel vragen, I know..

Ik heb wel eens op het staanvak in de hoek gestaan, met kaartjes die gekocht waren bij viagogo.nl voor een euro of 13. Dit was echter twee of drie seizoenen geleden, dus er kan wel het een en ander veranderd zijn m.b.t. de verkoop.

GiertjeNL

Ik weet niet of het al bestaat op het forum, heb het althans nog niet gevonden.
Maar zou een topic met daarin bezitters van Memberships, seizoenskaarten etc. niet handig zijn voor het kopen van kaartjes?
Een klein overzicht zou volgens mij al helpen!

Joost

Volgens mij is dat verkeerd om. Het moet hier geen marktplaats worden waar iedereen heel eenvoudig kaartjes kan komen ophalen.

Als je een ticket zoekt voor een lastige wedstrijd dan kun je dat posten in het topic: clubcard verplicht, elkaar helpen? elders op het forum. Als er dan iemand is die wil helpen dan krijg je vanzelf reactie.


FC_Emmen

#1044
Helaas, vrije verkoop West Ham - Fulham was vanochtend al uitverkocht. Dan maar kaarten proberen te regelen voor Charlton Athletic - Ipswich Town als mijn mailtje naar West Ham niets oplevert. Weet iemand nog een andere manier om (zonder al te veel extra te betalen) om tickets voor deze match te krijgen?
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

wekke

Citaat van: FC_Emmen op okt 29, 2013, 08:41:34
Helaas, vrije verkoop West Ham - Fulham was vanochtend al uitverkocht. Dan maar kaarten proberen te regelen voor Charlton Athletic - Ipswich Town als mijn mailtje naar West Ham niets oplevert. Weet iemand nog een andere manier om (zonder al te veel extra te betalen) om tickets voor deze match te krijgen?

http://www.belgianirons.be/ Probeer via deze weg eens, zij hebben nog twee plaatsen over voor WHU-Fulham. Misschien dat ze je de kaartjes ook zo wel willen verkopen.

FC_Emmen

#1046
Bedankt voor de tip. Ik zoek echter 5 kaartjes, en kom er dan dus nog 3 tekort.


Edit: Al gelukt!
Dimitri Verhulst: 'De combinatie geel en zwart, godbetert, smakelozer kan je 't niet bedenken.'

Wesley

Hallo allen,

Ben onlangs begonnen met het 'groundhoppen' en zou graag willen weten hoe ik tickets bij de Duitse clubs Eintracht Frankfurt, Alemannia Aachen en FC Köln kan krijgen. Ook wil ik op Boxing Day naar Genk - Charleroi, zou ik daar gewoon naartoe kunnen gaan en hopen op een ticket aan de kassa?

Ici c est Paris

Bij de Duitse clubs kan je prima gewoon via de officiele clubsite aan kaarten komen. Bij Genk kan je moeiteloos aan kaarten komen, maar mocht je ze liever in de voorverkoop halen, www.ticketingonline.be.

Wesley

Citaat van: Ici c est Paris op nov 07, 2013, 17:36:53
Bij de Duitse clubs kan je prima gewoon via de officiele clubsite aan kaarten komen. Bij Genk kan je moeiteloos aan kaarten komen, maar mocht je ze liever in de voorverkoop halen, www.ticketingonline.be.
Niet zonder creditcard oid toch?

Kan misschien hier iemand de tickets dan kopen wanner ik ze nodig heb? Wil namelijk de tickets op voorhand hebben. Betaal ik van tevoren.