Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

belfast

net wat kaarten Hearts-Celtic gekocht, iemand nog leuke tips voor daar?
D3T=Lief

maikelll043

Is er iemand die een clubcard van SC Cambuur heeft en die mij aan een kaartje voor SC Cambuur - PEC Zwolle kan helpen ?

Verwijderd lid

Citaat van: maikelll043 op jan 31, 2014, 22:48:55
Is er iemand die een clubcard van SC Cambuur heeft en die mij aan een kaartje voor SC Cambuur - PEC Zwolle kan helpen ?

In een ander topic heeft iemand hier al op gereageerd ;-)

watergatehopper

Citaat van: Meester op feb 01, 2014, 08:08:19
In een ander topic heeft iemand hier al op gereageerd ;-)

Ben je na je bezoek Gladbach supporter geworden? Of was je dit al. Ik was een andere profilepica bij je gewend.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Verwijderd lid

Citaat van: watergatehopper op feb 01, 2014, 15:16:43
Ben je na je bezoek Gladbach supporter geworden? Of was je dit al. Ik was een andere profilepica bij je gewend.

Ben wel mitglied geworden, maar of daar het predikaat "supporter" op geplakt moet worden, dat laat ik aan anderen over.
Feit is wel dat ik het bij Gladbach iedere keer weer goed naar m'n zin heb. Ook de entreeprijzen zijn goed te doen en de afstand vanaf Veenendaal is ook niet al te ver.

steffanneke

Ik ben opzoek naar een site waar ik tickets voor borussia dortmund kan kopen.
Iemand een idee waar je deze betrouwbaar kan bestellen ?

Joost

Citaat van: steffanneke op feb 07, 2014, 10:07:00
Ik ben opzoek naar een site waar ik tickets voor borussia dortmund kan kopen.
Iemand een idee waar je deze betrouwbaar kan bestellen ?

https://www.eventimsports.de/shop/20/home

Voetbalhopper

Citaat van: steffanneke op feb 07, 2014, 10:07:00
Ik ben opzoek naar een site waar ik tickets voor borussia dortmund kan kopen.
Iemand een idee waar je deze betrouwbaar kan bestellen ?

Ik wordt soms zo moe van dit soort vragen he. Kijk eerst eens op de website van de club,dan had je deze vraag niet hoeven stellen

watergatehopper

Citaat van: Voetbalhopper op feb 07, 2014, 11:50:09
Ik wordt soms zo moe van dit soort vragen he. Kijk eerst eens op de website van de club,dan had je deze vraag niet hoeven stellen

eens. gewoon niet op reageren. het is meer werk om hier een account aan te maken dan in google bvb in te toetsen lijkt me
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Verwijderd lid

Citaat van: watergatehopper op feb 07, 2014, 12:32:36
eens. gewoon niet op reageren. het is meer werk om hier een account aan te maken dan in google bvb in te toetsen lijkt me

Waarschijnlijk weet hij niet eens wat BVB is ;-)

TeeZee

Citaat van: belfast op jan 28, 2014, 12:37:09
net wat kaarten Hearts-Celtic gekocht, iemand nog leuke tips voor daar?
Edinburgh is een fantastische stad waar je je eenvoudig een aantal dagen kunt vermaken. The Royal Mile, Edinburgh Castle, Calton Hill, Arthur's Seat zijn de bekende plekken die je gezien moet hebben.

Hearts v Celtic heb ik zelf een groot aantal jaren geleden bezocht en qua sfeer staat die wedstrijd in mijn top-10 allertijden. We zaten toen pal naast het uitvak en dat hielp wel mee. Aangezien Hearts gaat degraderen is het leuk dat je dit nog even kunt meepakken.

Veel plezier!

TeeZee

Citaat van: Voetbalhopper op feb 07, 2014, 11:50:09
Ik wordt soms zo moe van dit soort vragen he. Kijk eerst eens op de website van de club,dan had je deze vraag niet hoeven stellen
Ik word soms juist heel erg moe van de arrogantie van sommigen hier. Het lijkt mij heel goed mogelijk dat je met googelen uitkomt op een plek waar mensen zitten die je kunnen helpen. Zoals hier. Ik kan er eigenlijk best boos om worden dat zo moeilijk wordt gedaan, terwijl het net zo'n kleine moeite is om even elkaar te helpen als dat het is om te posten dat je moe wordt van "domme" vragen. Het is mijns inziens heel begrijpelijk dat je het even van een liefhebber wilt horen hoe het in elkaar steekt, in plaats van dat je naar websites gaat die er zijn om wat aan je te verdienen.

Voetbalhopper

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 18:17:13
Ik word soms juist heel erg moe van de arrogantie van sommigen hier. Het lijkt mij heel goed mogelijk dat je met googelen uitkomt op een plek waar mensen zitten die je kunnen helpen. Zoals hier. Ik kan er eigenlijk best boos om worden dat zo moeilijk wordt gedaan, terwijl het net zo'n kleine moeite is om even elkaar te helpen als dat het is om te posten dat je moe wordt van "domme" vragen. Het is mijns inziens heel begrijpelijk dat je het even van een liefhebber wilt horen hoe het in elkaar steekt, in plaats van dat je naar websites gaat die er zijn om wat aan je te verdienen.

Dat is geen arrogantie, dat is duidelijk maken dat mensen zelf eerst enige moeite moeten doen. En in dit geval gaat het om BVB lijkt mij geen enkel probleem om er info over te vinden. Op dit forum zal er ook voldoende overstaan, dus even zoeken... maar nee dat kost moeite. Dus direct na aanmelding een volledig onnodige vraag stellen en dit is niet de eerste persoon en zeker niet de laatste.

Ik wil duidelijk maken dat mensen eerst eens zelf een klein beetje moeite moeten doen, of google of zoeken in (verschillende) fora.

TeeZee

Ben je serieus? Wie zijn wij om van een ander te vinden wat dat beetje moeite moet inhouden? Als je niet wilt helpen, reageer dan niet. Als je de moeite neemt om te snauwen, dan kun je net zo goed iemand blij maken met een advies waar hij wat aan heeft. Klinkt wellicht moralistisch, maar dat zij dan maar zo. Het voelt toch ook gewoon goed om een ander te helpen?

Voetbalhopper

Citaat van: TeeZee op feb 07, 2014, 19:02:20
Ben je serieus? Wie zijn wij om van een ander te vinden wat dat beetje moeite moet inhouden? Als je niet wilt helpen, reageer dan niet. Als je de moeite neemt om te snauwen, dan kun je net zo goed iemand blij maken met een advies waar hij wat aan heeft. Klinkt wellicht moralistisch, maar dat zij dan maar zo. Het voelt toch ook gewoon goed om een ander te helpen?

Ik ben bloedserieus, en eigenlijk altijd bereid een ander te helpen. Maar wordt een beetje moe van iedere keer dezelfde vraag.
Volgend week komen er weer 3 nieuwe leden met de vraag waar kan ik kaarten kopen voor BVB. En snauwen is het niet, de info is voldoende aanwezig op dit forum, blijkbaar storen er meerdere mensen zich hieraan. Misschien een idee om een speciaal topic te maken waar alle links van de online ticketshops in staan ?

Dat scheelt dan in ieder geval een hoop ''onnodige'' vragen.