Adviezen & Aanbevelingen voor Ticketing

Gestart door Han, sep 10, 2008, 22:55:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

ALenstra

Goh dat is nou een hele moeilijke vraag. Ik zou het echt niet weten.

jona93

Citaat van: Joost op mrt 24, 2014, 16:09:17
Je maakt een geintje denk ik :)
Neen juist niet volgens Ici c est Paris start morgen de vrije verkoop
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

Joost

Citaat van: jona93 op mrt 24, 2014, 16:23:55
Neen juist niet volgens Ici c est Paris start morgen de vrije verkoop

Dat het begint snap ik wel, maar dat je zelf niet kunt bedenken waar je het beste kunt kijken snap ik dan weer niet.

spons

Ik zou eens op de website van Olympique Marseille kijken
2.711 wedstrijden ( waarvan 1.556 van Feyenoord ), 671 "clubs", 558 grounds, 43 landen

FCT1980

Maar je bent toch member bij Chelsea Jona? Misschien daar proberen?
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper



Aankomend weekend wil ik naar Sampdoria - Fiorentina. Eindelijk is de kaartverkoop begonnen maar.....
Het lukt mij niet om via LisTicket te bestellen. De scrollbalkjes werken niet op één of andere manier. Ook niet op een andere computer. Mijn vraag is:

Weet iemand of er kaartverkoop aan de kassa is op wedstrijddagen zonder membership of iets dergelijks?
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

Voetbalhopper

Citaat van: watergatehopper op mrt 24, 2014, 20:39:23

Aankomend weekend wil ik naar Sampdoria - Fiorentina. Eindelijk is de kaartverkoop begonnen maar.....
Het lukt mij niet om via LisTicket te bestellen. De scrollbalkjes werken niet op één of andere manier. Ook niet op een andere computer. Mijn vraag is:

Weet iemand of er kaartverkoop aan de kassa is op wedstrijddagen zonder membership of iets dergelijks?

Samp heeft geen kassa verkoop. Je kan op de wedstrijd dag bij de fanshop in het centrum je kaart ophalen/kopen

Succes

jona93

Citaat van: FCT1980 op mrt 24, 2014, 19:26:47
Maar je bent toch member bij Chelsea Jona? Misschien daar proberen?
Ben daar inderdaad member maar voor deze wedstrijd heb je in de suppclub waar ik inzit en bij Chelsea zelf 16 punten nodig en momenteel heb ik er maar 8 te weinig dus
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Ach dat is vervelend ja.
Ik ben er destijds met Twente geweest en zelfs toen was het stadion al aardig vol dacht ik. Zou het je ook niet aan willen raden om als Chelsea aupporters tussen de thuisfans te gaan zitten.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jona93

Citaat van: FCT1980 op mrt 24, 2014, 21:35:27
Ach dat is vervelend ja.
Ik ben er destijds met Twente geweest en zelfs toen was het stadion al aardig vol dacht ik. Zou het je ook niet aan willen raden om als Chelsea aupporters tussen de thuisfans te gaan zitten.
Dat ben ik ook niet van plan ga gewoon tussen de thuissupporters zitten met een wedstrijdsjaal en en zo neutraal mogelijk blijven als ik tickets heb
laatste wedstrijd: leeuwkens teralfene-vk liedekerke 25/11/12
volgende wedstrijd: panters okegem-ophasselt 02/12/12

FCT1980

Ja dat lijkt me wel verstandig dan.
Wat een ellende daar toen joh. Alles ging kapot en ze kwamen overal vandaan.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

watergatehopper

Citaat van: Voetbalhopper op mrt 24, 2014, 20:56:03
Samp heeft geen kassa verkoop. Je kan op de wedstrijd dag bij de fanshop in het centrum je kaart ophalen/kopen

Succes

Ok bedankt!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

watergatehopper

Citaat van: Voetbalhopper op mrt 24, 2014, 20:56:03
Samp heeft geen kassa verkoop. Je kan op de wedstrijd dag bij de fanshop in het centrum je kaart ophalen/kopen

Succes

Op mijn werk doen de "scrollbalkjes" het wel en heb ik met succes twee tickets kunnen bestellen. Nu nog even de treinreis uitzoeken van Milaan - Genua.
Als iemand hiervoor nog nuttige tips heeft verneem ik dat graag!
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

hgrm

De routeplanner van de Deutsche Bahn (www.bahn.de) werkt voor heel Europa uitstekend.
Laatste nieuwe stadion (516): De Groote Wielen - Rosmalen

Bier und Bratwurst

Citaat van: FCT1980 op mrt 24, 2014, 21:42:34
Ja dat lijkt me wel verstandig dan.
Wat een ellende daar toen joh. Alles ging kapot en ze kwamen overal vandaan.

Dat klopt. Ik heb nog nooit zo'n ellende meegemaakt met de Europacup van Twente als bij deze wedstrijd. Het gekke is dat ik een aantal jaar eerder nog tussen die mafkezen achter de goal heb gestaan met een wedstrijd van PSG-Metz. Natuurlijk was ik toen geen supporter van de tegenstander maar ook toen hing er een nare sfeer rond het stadion. Vind het een mooi stadion ,maar zelf ben ik niet kapot van P.S.G..
Het ene stadion is het andere niet!