Week 14 maandag 5 april t/m zondag 11 april

Gestart door watergatehopper, apr 12, 2021, 19:55:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

watergatehopper


09-04 FC Den Bosch - SC Cambuur

Gezien mijn clubje nu wel erg dicht bij promotie en zelfs het kampioenschap is kon ik het niet laten. Tegen het beleid in reed ik op de bonnefooi naar Den Bosch. De eerste ingang waar ik keek om binnen te komen was bij het uitvak. De turnstyle draaide maar uiteraard niet terug. Vanzelfsprekend wilde ik na afloop niet via het veld naar de hoofdtribune lopen om te vragen of iemand mij naar buiten wilde laten dus liep ik om naar de hoofdingang. De spelersbus van Cambuur kwam net aan en na een foto met trainer Henk de Jong vroeg ik hem of hij nog een ballenjongen of waterdrager nodig had. Uiteraard een retorische vraag maar het was het proberen waard. Ik had al gezien dat de crew van ESPN bezig was hun vrachtwagentje uit te laden en daar wellicht een kans was om binnen te komen. Een keer diep ademen en een houding 'walk in like you own the place' bracht me naar binnen. Uiteraard werd ik even raar aangekeken maar ik nam plaats alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Ik was de enige op de tribune en tot de aftrap kneep ik hem wel een beetje. Er waren een paar stewards die me wel hebben gezien maar ik denk dat ze dachten dat ik bij ESPN hoorde. Later kwamen er wat bestuursleden, pers en wissels op de tribune. In totaal misschien 40man/ vrouw. Ik had verwacht dat het vandaag een makkelijke avond zou worden maar niets bleek minder waar. In een boeiende wedstrijd met een sterk Den Bosch werd het uiteindelijk 3-5. En zo zag ik eindelijk weer eens een potje voetbal in het stadion.
🇧🇪 Eerste klasse B ✅

DannyH79

Goud dit, ik zou hier echt de ballen niet voor hebben. Mooi verhaal dit.
Mijn blog: https://groundhop-hopper.blogspot.com/

Mijn insta: @groundhophopper


Joost



Saltacampos

Over land and sea

Nort


watergatehopper

🇧🇪 Eerste klasse B ✅

FCT1980

Geweldig.
Zo zijn wij een keer met de tv crew bij Dartford naar binnen gelopen. Hebben we onszelf een rondleiding gegeven tot het moment dat de wedstrijd werd verzet door het weer.
Toen de kantine ingelopen en een pint besteld en verhaal vertelt.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!