Verlanglijst/vooruitzicht 2018-2019

Gestart door De Twaalfde Man, mei 14, 2018, 11:04:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jdebruin96

Citaat van: Nort op jul 05, 2018, 14:08:28
Dat gekke gedoe vooraf met verschillende kleuren rookpotten en bivakmutsen heeft weinig niks meer met sfeer of beleving te maken, maar is slechts een kinderachtig wedstrijdje 'ver plassen' tussen volwassen mensen. Bovendien zou ik ter plekke depressief worden van dat stadion.

Met dat stadion heb ik ook niks. Waar kom je tegenwoordig dat volgens jou ''gekke gedoe'' niet tegen?

Nort

Citaat van: jdebruin96 op jul 05, 2018, 14:28:12
Met dat stadion heb ik ook niks. Waar kom je tegenwoordig dat volgens jou ''gekke gedoe'' niet tegen?
Op genoeg plekken hoor. Fakkels/rookpotten kunnen prima bijdragen aan de sfeer, maar dan wel met de bedoeling om de ploeg te ondersteunen. Helaas, heeft bijna elke Europese club wel een 'ultra' groepering en circuleren de filmpjes 'kijk ons eens gek doen' nog voor het einde van de wedstrijd al op het internet.


De publiekswissel

#77
Citaat van: jdebruin96 op jul 05, 2018, 12:14:41
Zojuist kaarten geregeld voor de derby Hammarby IF - Djurgardens op 2 september.
Lijkt me een te gekke wedstrijd!

Lijkt mij ook wel tof. Ben daar met Djurgardens tegen Östersunds geweest. Stadion is niet veel, maar ik denk dat de sfeer het wel goed maakt. Hele gave stad ook, vergeet vooral niet om naar het Olympisch stadion te gaan. Dat is echt een parel onder de stadions. Verder is je (dag)kaart voor het OV ook geldig voor de veerdiensten. Zelf vond ik ook het museum de Vasa heel tof. Tot zover mijn tips. ;-)
Bestel hier het boek: "Plavi, voetbalmania op de Balkan":
https://depubliekswissel.com/PLAVI/

Hugo

Citaat van: Nort op jul 05, 2018, 14:41:25
Op genoeg plekken hoor. Fakkels/rookpotten kunnen prima bijdragen aan de sfeer, maar dan wel met de bedoeling om de ploeg te ondersteunen. Helaas, heeft bijna elke Europese club wel een 'ultra' groepering en circuleren de filmpjes 'kijk ons eens gek doen' nog voor het einde van de wedstrijd al op het internet.

Zit je weer op je stokpaardje :-)

jdebruin96

Citaat van: Nort op jul 05, 2018, 14:41:25
Op genoeg plekken hoor. Fakkels/rookpotten kunnen prima bijdragen aan de sfeer, maar dan wel met de bedoeling om de ploeg te ondersteunen. Helaas, heeft bijna elke Europese club wel een 'ultra' groepering en circuleren de filmpjes 'kijk ons eens gek doen' nog voor het einde van de wedstrijd al op het internet.

Als het sfeer met zich meebrengt is het toch geen toneelstuk!? Dan heeft het helemaal niks te maken met ''kijk ons eens gek doen''

jdebruin96

Citaat van: De publiekswissel op jul 05, 2018, 15:52:25
Lijkt mij ook wel tof. Ben daar met Djurgardens tegen Östersunds geweest. Stadion is niet veel, maar ik denk dat de sfeer het wel goed maakt. Hele gave stad ook, vergeet vooral niet om naar het Olympisch stadion te gaan. Dat is echt een parel onder de stadions. Verder is je (dag)kaart voor het OV ook geldig voor de veerdiensten. Zelf vond ik ook het museum de Vasa heel tof. Tot zover mijn tips. ;-)

Voor de sfeer hoef ik me denk ik geen zorgen te maken haha. Bedankt voor de tips, ik ben benieuwd;)

Nort

Citaat van: Hugo op jul 05, 2018, 16:21:12
Zit je weer op je stokpaardje :-)
Een voorzet voor open doel, kun je niet laten lopen :)

FCT1980

Vette wedstrijd met alles erop en eraan jdebruin96. Ben jaloers!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

jdebruin96

Citaat van: FCT1980 op jul 06, 2018, 09:14:03
Vette wedstrijd met alles erop en eraan jdebruin96. Ben jaloers!

Daarom :) Ik zal je tegen dit tijd wel wat foto's sturen om je nog eventjes extra jaloers te maken haha ;)

FCT1980

Citaat van: jdebruin96 op jul 06, 2018, 13:37:07
Daarom :) Ik zal je tegen dit tijd wel wat foto's sturen om je nog eventjes extra jaloers te maken haha ;)

Graag!
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

rogo_breda

Weinig echt concrete plannen op dit moment, behalve Portsmouth, Münster en Osnabrück.

Iemand nog tips voor wedstrijden in Münster of Osnabrück? Ik hoop de onderlinge derbies te kunnen gaan, of zijn de wedstrijden tegen Meppen ook vergelijkbaar?

JoeySpiegelaar

Citaat van: rogo_breda op jul 09, 2018, 12:42:11
Weinig echt concrete plannen op dit moment, behalve Portsmouth, Münster en Osnabrück.

Iemand nog tips voor wedstrijden in Münster of Osnabrück? Ik hoop de onderlinge derbies te kunnen gaan, of zijn de wedstrijden tegen Meppen ook vergelijkbaar?

Meppen - Osna was vorig seizoen zowel in Meppen en Osna uitverkocht.

FCT1980

Met het bezoeken Blackburn en Everton half september hoop ik mijn verlanglijstje wat kleiner te maken.
Zijn niet veel stadions in Engeland die ik perser nog wil zien maar deze twee staan wel op de lijst.
Verder hoop ik onder andere Bradford, Burnley, Bristol Rovers en York snel een keer te kunnen bezoeken.
There are football grounds and football grounds. Then there is Villa Park!

willytown79

Citaat van: FCT1980 op jul 09, 2018, 15:01:19
Met het bezoeken Blackburn en Everton half september hoop ik mijn verlanglijstje wat kleiner te maken.
Zijn niet veel stadions in Engeland die ik perser nog wil zien maar deze twee staan wel op de lijst.
Verder hoop ik onder andere Bradford, Burnley, Bristol Rovers en York snel een keer te kunnen bezoeken.

Herkenbaar lijstje !

Semper Fidelis

Citaat van: rogo_breda op jul 09, 2018, 12:42:11
Weinig echt concrete plannen op dit moment, behalve Portsmouth, Münster en Osnabrück.

Iemand nog tips voor wedstrijden in Münster of Osnabrück? Ik hoop de onderlinge derbies te kunnen gaan, of zijn de wedstrijden tegen Meppen ook vergelijkbaar?

Ik dacht dat de actieve fanscene van Preußen Münster ermee is gekapt, dus die pot heeft qua entourage wat ingeboed.  Vorig seizoen beide potjes tussen Meppen en Osnabrück bezocht en eigenlijk was beide keren wel geslaagd. Beide potjes pyro en uitverkochte uit- en thuistribunes. Qua kaartverkoop gewoon opletten wanneer de vrije verkoop begint, als je een beetje oplet, is dat makkelijk te doen.